כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
הקמפיין החרדי והחילוני של שס כבר בראש חוצות | לשם שינוי: שינוי פאזה, אין יותר מחזירים עטרה ליושנה, ובינתיים גם לא מציגים את חברי הכנסת | לכו תדליקו נרות בינתיים.
שס חרדי ב
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

והנה הסנונית הראשונה של הקמפיין השסי.

עוזבים בתחילה את ישי/דרעי/אטיאס, ומכים עם המותג החזק ביותר: מרן.

עוד נקודה. שימו לב לאמירה שס חזקה. זו אמירה שכמובן מובנת בנוגע לחוזקה פוליטית, אבל היא מכוונת בעיקר למה שקורה בתת המודע של המצביע הפוטנציאלי: שס חזקה = גזע ספרדי חזק, למול המתנשאים המגעילים.

וקצת אדום נשאיר שם לאפיקים&יניב קציר: מה זה את אחי אנכי מבקש – כך פסק מרן. האמירה הזו היא תחנון, בקשה, גילוי לב – מה הקשר פסק?

בנוסף, אולי, רק אולי, חבל למחוק לגמרי את האמירה האלמותית ‘מחזירים עטרה ליושנה’ עם הארט הישן-נושן של מרן. אבל אנחנו סומכים על הסוקרים הפנימיים של שס שסיפקו נתונים מספיק טובים בכדי לקבל החלטה אכזרית כזו.

ויש גם קמפיין שלילי, נעלה עליו פוסט הערב בעז”ה.

חנוכה שמח

שס חרדי א שס חרדי ב

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. כל עוד ושס לוקחת משרדי פרסום לפי מפתח של קשרים אין סיכוי שהקמפיינים באמת יביאו משהו

  2. טיפשות שלא המשיכו עם המחזירים עטרה ליושנה

  3. הרעיון של ‘את אחי אני מבקש’
    הם קישרו לפרשת השבוע של שבוע שעבר שבו העלו את הקמפיין….

  4. לי, בניגוד לכותב הפוסט בכלל אין ספק שהמחקרים (שכנראה לא נעשו באמת או בטח לא בצורה רצינית…) לא הביאו את התוצרים המזעזעים המתפרסמים.

    לגבי מה שמתפרסם במדיה החרדית – קריאייטיב עלוב, צבעוניות וטיפוגרפיה מזעזעות, אפס מעוף, שום חדשנות ואף טיפה של בשורה.
    במצב כזה, אין שום סיבה אפילו לחשוב פעמיים וכדאי היה להישאר עם ה”מחזירים עטרה ליושנה” שזה מסר שכל מצביע ש”ס מזדהה איתו ויכול בקלות להתחבר אליו.

    לגבי מה שמתפרסם במדיה הכללית – לפתוח קמפיין בנגטיב, זה בד”כ דבר שמצביע על לחץ וחוסר מיקוד. איפה התקווה? איפה החזון? איפה ההבטחה? איפה כל הטוב שיצא לי אם אצביע?
    כולנו יודעים שאנשים אוהבים להתחבר למצליחנות, לאופטימיות.
    רע יש בשפע אצל כולם. להשקת קמפיין היה דרוש את הפוזטיב – את ה”כמה טוב יהיה כשנצביע הפעם ש”ס”.

    ועוד דבר, מפלגה על אף שהיא פונה לקהלים שונים (כמו כל מותג מסחרי), צריכה להחזיק קו אחיד, שפה ונראות אחידה. כאן יש שפה אחת לחרדים ושפה אחרת למגזר הכללי. האם מישהו חשב שאף חרדי לא יפגוש את הפרסום הכללי ולהיפך?!

    אבל בינינו, מאפיקים לא הייתי מצפה ליותר מהפרזנטציה המרוחה כעת בראש חוצות…

    נ.ב – זו כמובן דעתי האישית בלבד.

  5. אולי בגלל כלבוטק ו”אדום אדום” הם לא מזכירים עכשיו את “עטרה”..
    ומתי יגיע היום שאצביע שס כי הקמפיין שלהם טוב ולא “כי מרן אמר/פסק/ביקש”?

  6. לא מאמינה שזה מה שהצליחו להוציא גאוני הפרסום! ממש עלוב אין פה שום עוקץ

  7. נלחמים בגאון? רק בגאון אחד?

    מאיפה הוציאו את הביטוי העתיק הזה? למי הוא מיועד?

    הרצון שלהם להתחבר לתוכן המתאים לאקטואליה היהודית (פרשת השבוע, חנוכה) מכוון לקהל יעד מצומצם, ומרחיק אותם מעמך ישראל שרוצים בסה\”כ להחזיר עטרה ליושנה.

    את אחיי אנוכי מבקשת – אחיי, אתם שהגיתם את הפרסום הזה.

    דעו לכם שהפספוס נעשה בגאון. חבל!

    וזה עוד לפני שדיברנו על תחום העיצוב של המודעה.

    במילה אחת: גרוע!

  8. @ חובבנות:

    מסכימה לגמרי שהקמפיין החרדי לא ממצה את הפוטנציאל, והויתור על האייקון של ‘להחזיר עטרה ליושנה’ פטתי.

    אבל:

    1. הקמפיין במדיה החילונית – לא כ”כ טיפש כמו שהוא מוצג כאן.
    מאוד נחמד להיות פוזטיבי ולהציג את מה שטוב בך.
    אבל בארץ הזאת אף אחד לא יתן לך להנות מעצמך יותר מידי.
    וכשהקמפיינים הנגטיביים עולים לאויר (מושחתים נמאסתם, פרס יחלק את ירושלים ועוד), בד”כ הטובים נאלמים דום (אלא אם כן הנגטיבים הם אפס מאופס כמו קדימה של ‘ביבי יסבך אותנו’).

    2. מותג צריך לשמור על שפה אחידה?
    כן במיתוג, לאו דוקא בקמפיינים.
    ודוקא כשמדובר במותג שפונה לקשת קהלים נרחבת כמו ש”ס.

  9. …סוף התגובה:
    ראה מותגים דוגמת קוקה קולה, יופל’ה, קורנפלקס אלופים (שם אגב לא היה מזיק להתאים קצת יותר את ערכי המיתוג לתובנת הצרכן החרדי).

  10. “את אחי אנכי מבקש” – קולע בול בקהל היעד הש”סניקי.

  11. ניסיון עלוב של ש”ס להלך בין הטיפות. גם לייצר קמפיין נגטיבי, וגם לא להרגיז את איווט שבבחירות הקודמות כמעט הטיל ווטו על כניסת ש”ס לקואליציה בעטיו של קמפיין השטן. בנוסף ממשיכים הש”סניקים במסורת ההליכה העיוורת אחר העז העיוורת. אם זהו נגטיב איני יודע פשרו של פוזטיב.

  12. הקמפיין בחילוני הוא אדיר.
    יש פה ג’ימיק מבריק של הפוך על הפוך.
    אהבתי את החדשנות ואת האומץ של אפיקים
    ששינו את הסיסמא הנדושה: מחזירים עטרה ליושנה.
    וחוצמיזה, מי שלא הבין את העיצוב: הפשטות הזו זה כל היופי, וכל הקונספט…
    מתאים בדיוק לקהל היעד, המסר פשוט וברור……\מה שצריכים היום זה ש”ס חזקה……
    בנוגע לנגטיב שהוזכר,
    קודם כל זה לא נגטיב. זה טריק מבריק, כנ”ל,
    ואגב, גם כל הקמפיין של לבני הוא נגטיב על הליכוד-ביתנו…..,
    אז הישראלים כבר הספיקו להתרגל לענין….ואחרי הכל, זה בחירות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן