WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

את התמונה שאתם רואים כאן  למטה ראיתי במדורה של גב’ שטיגליץ ביתד נאמן, תחת הכותרת “מקוריות בפרסום”. ראשית, אני גם חושב ש’טריו’ שיחקו אותה עם פעולת הגרילה הזאת. אחרי מלחמה מתוקשרת (זה הגיע עד לכאן) בין ‘מאוחדת’ לבין ‘מכבי’ על מקום “הקופה הגדולה במדינה”, נהנתי מאוד מהסלוגן החדש של ‘לאומית’ – “קופה קטנה – שירות גדול”. את סיפור השטיחים אפשר להכתיר כפעולת גרילה מעולה ואני מקווה שזאת תהיה ראשונה מסוגה ונזכה להמון דברים כאלה בהמשך (אנחנו מחכים לויראלי).
בתמונה הראשונה תוכלו לראות את השטיח הנקי (לא לדרוך עליו!!) ובתמונה השנייה תוכלו לשים לב שהיא לא צולמה בחדר המדרגות אלא מתוך הבית. כאילו סיימו שם לצלם, פתחו את הדלת ואמרו לילדים – ברוכים הבאים, צאו החוצה (או משהו כזה)… אם חשבתם שהם חשבו רק על השטיח, הנה אתם מגלים שתכננו אפילו את המיקום הרלוונטי כדי שיוכלו מיד אחרי האיחול הלבבי לצאת ולראות את הקופה החדשה. אני מדרג את הפוסט הזה בחמישה כוכבים. בוקר טוב.

1

2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

33 תגובות

  1. עד שאני מסיימת את המטבח כולם מוזמנים למדרגות.
    חג חירות שמח!

  2. חזק ביותר, כבר הרבה זמן לא ראינו רעיון יצירתי שכזה.

    מי עומד מאחורי זה ?

  3. יצמח: חזק ביותר, כבר הרבה זמן לא ראינו רעיון יצירתי שכזה.מי עומד מאחורי זה ?

    טריו.

  4. לא הבנתי, הם דחפו את זה לאנשים לתוך הבית? לא קצת חודרני?

  5. גיזמו: לא הבנתי, הם דחפו את זה לאנשים לתוך הבית? לא קצת חודרני?

    אל תיסחף. התמונה הזו צולמה בתוך בית. אני מאמין שלכולם שמו את זה במקום של השטיח, שזה אצלנו בכל אופן, מחוץ לבית..

  6. רעיון יפה, רק שעושה חשק לדרוך עליו
    (או שאולי זה סתם בגלל שאני לא סובל את הקופה הזאת…)

  7. יצמח: חזק ביותר, כבר הרבה זמן לא ראינו רעיון יצירתי שכזה.מי עומד מאחורי זה ?

    אתה בוודאי מתכוון לשאול מי עומד “על” זה ולא מאחורי. הא?

    רעיון יפה, מקסים ומתאים לקופה שכולם דורכים עליה… בקרוב נשמע עליה הרבה.
    כנראה רק לאחר שימונה סוף סוף שר או סגן שר במשרד הבריאות.
    הלוווווו! ליצמן, מה קרה? לא יאה לך לדאוג לבריאותנו?

    מבין כל הקופות, החרדים ישמחו לדרוך על הלאום(ית). לא?

    (חבל שרוב האנשים לא יודעים מהי ההיסטוריה של כל אחת מהקופות)

  8. עכשיו,פרסומאים יקרים, בואו נתרכז לרגע.
    אמנם, אני הולכת לעורר את זעמם של כמה שיאמרו ש’לא מגיע לנו פרסום מגזרי, ומגיע לנו שיכבדו אותנו ואת אינטליגנציתנו (וואו! ארוך! אני מתנשפת!) ויעניקו לנו קרייאיטיב רם ונישא בלה בלה בלה.’
    הכל טוב ויפה, מצדדת במיוחד, אבל, תלוי מתי.
    אם סנו היתה משחילה מתחת לדלת שקף מיוחד, שידגים את החומר שלה לפוליש- אזי הסכמתי.
    לו היה עוזי (הפורץ החרדי, בשבילכם) מרכיב מנעול מנייר על הדלת- חוגגת הייתי.
    אם היו רוצים שטיחי קפריסין (בדוי, בדוי) לפרסם עצמם עם שטיחון זה- סבבה.

    מתי ילמדו כי המפגש של צרכן עם תוצאות פרסום הגרילה של הפלנר/ קופי (שיריבו ביניהם על הקרדיט כבר) צריכה להיות במקום רלוונטי? מתי? מתי? לעולם לא?
    הרעיון יפה, אך לא היה לקוח מתאים שייקח אותו, אז דחפו אותו ללאומית? כל הכבוד לטריו!

    ונסגור את הקצוות מלמעלה- את אב משפחה או את האם, לא משנה מי, לא ישכנע שטיח שהוא, דופק על דלתו, מציץ מבין החרכים. הקד”ם הזה לא רלוונטי למושא הפרסום. בכלל לא. וזה שזה הדליק את הפרסומאים, או את אלו שבדרך (הלוך או חזור…) לא יביא להירשמות לקופה, ואף לא להעלאת ערכה- מדרך כף רגל, אמרנו?
    כן, חשיפה זה יביא, כי זה מעניין, אבל גם פשקווילים נגד הקופה יביאו לחשיפתה. אולי שיישקלו זאת?
    הקטע הוא להיות הרעיון הנכון בשניה הנכונה, בנקודה המתאימה ביותר.
    אל תשחיתו רעיונות טובים שצצו לכם. חכו להזדמנות מתאימה.

  9. קולה היקר,

    קולה,

    הרעיון הוא כפי שאמרת חשיפה.

    את השטיחון הזה הניחו לכבוד סניף חדש שנפתח, כך כתוב בו, והוא לא הונח בדלת ביתי אלא ככל הנראה באיזור הסמוך.

    זאת אומרת שהפרסום בא לומר – הנה יש לך קרוב לבית. ברוכים הבאים.

    ואת זה הפרסום הזה עושה ובגדול.

    אני חושבת שהפעם הגזמת. גם אם אולי אתה מפרסם קופה מתחרה. זה כבוד לפרגן.

  10. קוקהקולה,
    פתיחת סניף היא הזדמנות מאוד רלוונטית .אולי מבחנתך לא,אבל זה בגלל המיקום הנוכרי.
    הקד”מ הביא מסר של יחס,משהו שקצת חסר באזור..ולאו דוקא חשיפה,ומדרך כף רגל?הפשקוווילים נרמסים יותר..

  11. 1. חני, את איזו קופה את מייצגת….? מרגישה את העקצוץ הזה בכף הרגל כשאת דורכת על השטיחון הלאומי(ת)?

    2. קולה, בסיום המניפסט הארוך כתבת ואני מצטט: “אל תשחיתו…”. אותך צריך ללמד ששטיח כותבים עם טי”ת ולא עם תי”ו. אנ’לא מאמין שאני צריך להזכיר לך את זה.
    ובעניין הפאשקווילים, את צודקת. זה באמת נותן חשיפה היסטרית. ניסינו. זה עבד. אבל הגאונים ממשרד הבריאות שינו את הכללים ושכחו לספר לנו על כך…

    3. ואחרונים חביבים, אפרים ומוטי וכל השאר ממשרד השילוש הקדוש, חבר’ה, תמשיכו כך. באמת שאין לנו מושג מה היינו עושים בלעדיכם.

  12. שלום לכולכם,
    הקמפיין הנל אינו מקורי כלל וכלל!!!!
    לידיעתכם לפני כשנה וחצי חברת מנפאואר בראשית פתחה סניף באלעד
    והקמפין שלהם כלל בין היתר שטיח צבעוני ומדהים לפני כל דלת באלעד
    פנו לפרסום גל אורן ותבקשו את התמונות
    כל הקרדיט מגיע להם, כמו תמיד.
    לילה טוב

  13. חיים גיל: 1. קולה, בסיום המניפסט הארוך כתבת ואני מצטט: “אל תשחיתו…”. אותך צריך ללמד ששטיח כותבים עם טי”ת ולא עם תי”ו. אנ’לא מאמין שאני צריך להזכיר לך את זה.ובעניין הפאשקווילים, את צודקת. זה באמת נותן חשיפה היסטרית. ניסינו. זה עבד. אבל הגאונים ממשרד הבריאות שינו את הכללים ושכחו לספר לנו על כך…

    חיימקה,
    תודה על הקרדיט המיותר, אך המשוררת התכוונה בסך הכל להשחתה, ותו לא. לא היה כאן משחק מילים ואותיות. נשמע היה לך לשון נופל על לשון?
    וגם אם היתה זו הכוונה, בכללי משחקים אלו הכל מותר בגבול הקריאייטיב, כמעט.
    אך, כפי שציינתי, סתם מצאת ויגעת. אל תאמין.

  14. אני: קוקהקולה,פתיחת סניף היא הזדמנות מאוד רלוונטית .אולי מבחנתך לא,אבל זה בגלל המיקום הנוכרי.הקד”מ הביא מסר של יחס,משהו שקצת חסר באזור..ולאו דוקא חשיפה,ומדרך כף רגל?הפשקוווילים נרמסים יותר..

    הפתיחה אכן רלוונטית, אם כי בהקשר מפולסף משהו, אך לא כן מקום המפגש עם השטיח, לפעולה הנדרשת.
    אז מה? כי יש סניף חדש וזה קרוב, אז שמו לנו שטיח קרוב ליד הדלת, שנרוץ לשם, ולא נספיק לקנח את הבוץ מהאקונומיקה שדבק בנעליים? (רגע, זה בכלל ילכלך ת’חדר מדרגות…)
    הבנו? כולנו?

    ועוד משהו שלא ‘הבנו כולנו’.
    קולה זה קול (cool) בנקבה.
    הבנו? כולנו?

    חני?…

  15. אהה תודה
    ההבנה הפציעה
    כמעט החליפו אותך בספרייט..

  16. חני: אהה תודהההבנה הפציעהכמעט החליפו אותך בספרייט..

    יו, חני, לקח לי מלאנים זמן להבין את המכתם הנ”ל. אולי בגלל שאני נעול על פאנטה ענבים עליו השלום.

  17. אני: את הבנת את עצמך?

    תמיד, תמיד.
    אמנם אינני יודעת מה לגביך, אבל אם תתאמצי, בסוף תצליחי

  18. קולה ואני,

    על סקייפ/מסנג’ר/גוגלטאק/צ’אט שמעתם?

    שלא תבינו לא טוב,
    אני מאוד מאוד נהנה לקרוא את הגיגיכם אבל לטובתכם לא כדאי אחרת?

    שב”ש לכולם.

  19. מקסימום: קולה ואני,על סקייפ/מסנג’ר/גוגלטאק/צ’אט שמעתם?שלא תבינו לא טוב,אני מאוד מאוד נהנה לקרוא את הגיגיכם אבל לטובתכם לא כדאי אחרת?שב”ש לכולם.

    הי אבא,רוצה גם??

    קולה: תמיד, תמיד.אמנם אינני יודעת מה לגביך, אבל אם תתאמצי, בסוף תצליחי

    אה באמת,זה לא כ”כ נראה..
    חוצמזה,טוקבקים הם רק טוקבקים,אז תנסי לא לקחת יותר מדי קשה
    מה שכן את יכולה לקחת זה כוס קולה קרה,קצת במבה ושיעורי עברית. בהצלחה.

  20. אה, ועוד משהו,
    תפרגנו כוכבים!בחייכם,כמה אפשר להיות תקועים ב3.5
    אז עד שחוצניק או דינקיס מכבים אותם לגמרי –
    תצביעו!!
    *מי שמצביע-משפיע.(או שלא.)

    *אין כפל מבצעים

  21. איזה מזל שלקחתי את סופ”ש להתנתק מהאינטרנט. רק נחת.

    וקולה, את צודקת ברמת התחושה של לדרוך על לאומית. אבל בואי נלמד זכות שיש איזושהיא רלבנטיות, אם כי… זה לא מצדיק את הרצפה.)

  22. כפי שהבנתי המוח מאחורי הרעיון היא רחלי גרינוולד- מנהלת היחסי ציבור ב”טריו”, שאפו!

  23. המון מן התגובות כאן הן סוג של דייט אינטרנטי ופחות ענייניות, מקצועיות. חבל. זה לא צהובון…
    ולגבי השטיחון – אני חוזרת ואומרת שזה אכן פצצה של גרילה…
    כבוד ללאומית

  24. דומיננט: המון מן התגובות כאן הן סוג של דייט אינטרנטי ופחות ענייניות, מקצועיות. חבל. זה לא צהובון…ולגבי השטיחון – אני חוזרת ואומרת שזה אכן פצצה של גרילה…כבוד ללאומית

    וכבר אמרו חכמינו ז”ל:”אם אין לך מה לאמר,אל תבטא זאת במילים”

    מספיק מקצועי עכשיו?

  25. רעיון יפה .ביצוע גרוע.דרך אגב הצעתי בעבר ללקוח מכובד רעיון שכזה והוא זרק אותי מפתח משרדו……אף אחד לא ידרך על המותג שלי…..יש בזה משהו לא?

  26. שיר: שלום לכולכם,הקמפיין הנל אינו מקורי כלל וכלל!!!!לידיעתכם לפני כשנה וחצי חברת מנפאואר בראשית פתחה סניף באלעדוהקמפין שלהם כלל בין היתר שטיח צבעוני ומדהים לפני כל דלת באלעדפנו לפרסום גל אורן ותבקשו את התמונותכל הקרדיט מגיע להם, כמו תמיד.לילה טוב

    מעניין שאף אחד לא שם לב שזה חיקוי של גל אורן רק איזה אחד בין עשרות תגובות
    על כן אני דורש הבהרה איך חיקוי של דבר מקסים אותכם כל כך בלי לתת קרדיט למקור?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן