המגזין הגוראי “לוח שמח” מחולק מדי חודש ליותר מ־13,000 בתי אב, וזוכה לשימוש יום־יומי בקרב חסידי גור. המגזין מפרסם את אירועי השמחות שעתידים להתקיים בחודש הקרוב בחסידות, והוא הפך לחלק בלתי נפרד משגרת החיים הקהילתית.
במהלך השבועות האחרונים עבר “לוח שמח” תפנית של שדרוג משמעותי. מדי חודש נהנים החסידים מלו”ז מפורט המציג את השמחות הצפויות בחצר החסידות, לצד פרסומות של עסקים הפונים לקהל החסידי, בדגש על תחום האירועים והשמחות.
המגזין מחולק אחת לחודש, ובין דפיו מופיעים גם פרסומים עסקיים המשולבים לצד רשימת האירועים. הפרסום במגזין נחשב לבעל השפעה רבה, והוא גורר הדים משמעותיים בקרב הקוראים. לא מעט עסקים מדווחים על לקוחות רבים שהגיעו בעקבות הופעתם במגזין.
עבור רבים מהחסידים, עצם הופעתו של עסק ב”לוח שמח” נחשבת לגושפנקא מהחסידות עצמה – מה שמעניק לעסק יתרון מובהק בקרב קהל יעד נאמן.
המגזין, המופץ ללא עלות, נבדל ממגזינים רגילים בכך שהוא אינו חד־פעמי. לא מדובר בעיתון יומי שנזרק בסוף היום, ואף לא במגזין שבועי שמסיים את חייו אחרי שבת – אלא במגזין שנשאר במרכז הבית לאורך כל החודש. רבים מציבים אותו במטבח, ומעיינים בו מדי יום כדי לדעת היכן מתקיימות שמחות.
בעלי עסקים שפרסמו במגזין מעידים כי מדובר בפרסום שמביא תוצאות של ממש. “חסידות גור היא החסידות הגדולה והמרכזית במגזר”, סיפרו, “וכשאתה מפרסם במגזין הפרטי שלהם, אתה בעצם זוכה לתעודת כשרות. זה מביא אליך אלפי לקוחות נאמנים שיבחרו דווקא בך – כי הם ראו אותך אצלם בבית. זו לא קלישאה – זה באמת עובד, ובענק”.
לפניות בנושא פרסום: 0504183155