מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הסבא הפולני היה אומר: צו א גוטע פלייש דארף נישט זיין א מייבין. ובתרגום לעברית: בכדי לאהוב רבע עוף משובח לא צריך להיות ‘מייבין’. כולם אוהבים • איך מגיע תרגיל במתמטיקה לנעליים של גפני? • ואיזה קו נוסע לבקו”ם? • את הג’ינגל של יהדות התורה כבר שמעתם? • והנה התשדיר שכל-כך ציפינו לו
3
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הסבא הפולני היה אומר: צו א גוטע פלייש דארף נישט זיין א מייבין. ובתרגום לעברית: בכדי לאהוב רבע עוף משובח לא צריך להיות ‘מייבין’. כולם אוהבים.

נתחיל בתשדיר הטלוויזיוני.

והנה הג’ינגל, שכבר הספיק איכשהו להתפרסם.

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2013/01/התשדיר-החילוני.mp3|titles=התשדיר החילוני]

ועיקר העיקרים, הסדרה המפתיעה הזו, שמלמדת אותנו שניתן לפרסם סיעה חרדית וללעוס סברס קוצניים המכונים קקטוס.

 

1 2 3קרדיטי’ס

אסטרטגיה. מוטי קוטיינר. מנהל קריאיטיב. אבי צישינסקי. ארט. הדס מיארה. קופי. איתן גלס. סופרווייזר. עידו אנצילביץ.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

18 תגובות

  1. חלומות באספמיה שזה ישכנע מישהו. בולטון עשו את זה הרבה יותר מוצלח.

  2. זה לא נקרא שבראשית יוצאים עם קמפיין לציבור הכללי?

    בכל אופן חבל שלא ראינו קמפיין כזה על גווילי העיתונות החרדית,
    קצר וחזק.

  3. טוב ואפילו מאד!!!
    מוחות טובים יש שם בבראשית.

  4. “זה לא מס’ הנעליים של גפני” – חזזזזזזזזק! אהבתי!
    נו, חבל שלא הם לקחו ת’פרויקט…

  5. סליחה,

    אם יותר לי להעיר.

    אינני מבין גדול בפרסום, אבל המגזר הכללי ממש ממש אבל ממש לא נלחץ. ואינני חושב שיצביעו בגלל מסע הפחדות כאלה ואחרים, זה לא אושר עד ששם נעשתה פעילות דומה לזו (אושר עד למשל זה שיחוק רציני).

    במקום לחבק את המגזר החילוני במסורת היהודית וכו’ באים עליהם בלחץץץץץץץץ. למה?

  6. קמפיין ברמה נמוכה מאוד.
    מקווה שהיוצרים לא רואים את התגובות כאן כדי שלא ייפגעו.
    יום אחרי הבחירות, כשיהדות התורה תגלה להפתעתה שקיבלה רק 5 מנדטים, שלוחי הציבור יצטרכו להתכנס לחשבון נפש נוקב.
    בהצלחה.

  7. תת רמה ורדוד,עקבות השטיבעל ניכרים ובולטים.

  8. במילה אחת אהבתי. בשתי מילים אהבתי מאוד. מזכיר את אושר עד ו

  9. אני לא יודע מי החכם הגדול שבחר את המשרדים כדי לפרסם את המפלגה הקדושה

    1, ליהדות התורה יש ויהיה 5 מנדטים מאנשים ששומעים לקול רבותיהם,
    כל מודעה שיוצאת מבית מדרשם של האגודאים והדגלאים לא מוסיפה גם לא קול אחד

    2, אבל לפחות אם כבר מפרנסים את עיתוני הבית, למה לא להוציא פרינט משובח, למה להוציא מודעות שנעשים עדיין על מחשבי פנטיום 3

    3, הטעות התמידית שמפרסמים גם במגזר הכללי נובעת מהיועצים האסטרטגים של חברי הכנסת שבימים אלו מסתובבים מנופחים כמו טווס (נו, אני סידרתי 40 אינץ ליתד יום ג’ ואתה להמבשר, כן כן אלו השיחות) וחושבים שהם הולכים לחולל מהפך, חבל על הכסף

    4, בהצלחה לכל המלחכי פנכה שיסבירו לנו על הגזירות התמידיות וכו’ וכו’ אנחנו לא מאמינים לזה ,זה כבר נדוש,
    אגב בקמפיין הקודם המסר היה אנחנו חארות אבל האחריות מחייבת הפעם אנחנו מח”כים לך בפינה

    גילוי נאות: אני נמנה על המצביעים האוטומטים של יהדות התורה והשבת

    ומושי הלר, הפעם אני מסכים אתך לחלוטין

  10. לדעתי המודעות עוצרות, בנויות בצורה כמו שקמפיין בחירות צריך להיראות.
    בלי בלגן. המסר עובר.

  11. אוי, נו, באמת…

    המודעות האלו זה לחרדים.
    לכללי יש טלוויזיה רדיו ושאר מרעין בישין…

    טיפת אינטליגציה

  12. המודעות יכולות להיות טובות, אבל אין קשר בין הכותרת לטקסט. חבל

  13. זה קמפיין לחרדי או בכללי? לא הבנתי..
    עלכלפונים, המודעה הראשונה מתאמצת, השניה מסקרנת יותר.
    רואים את הנגיעה של מוטי שמוכיח כל פעם שיציאות וקריאיטיב זה ה ה ה תחום שלו .
    עלכלפונים 2 , כל הקמפיין הזה כדברי מר שארף, חארתה ברטה, סתם כדי לומר עשינו עבדנו , להצדיק תהתחבטות בבחירת המשרד 😉
    תכלס יום קודם ישימו בעיתונים קריאת קודש מהגדולי המועצת, וכל העם יראו את הקולות וירביצו גימלים, כמיטב המסורת .

  14. הכתבה בJDN כבר היה יותר לעניין: http://www.jdn.co.il/news/173792

    משרד הפרסום ‘בראשית’ חושף: קו 7 מוביל לבקו”ם

    אוטובוס קו 7 מוביל אותנו מעיר התורה בני ברק לבקו”ם | 28 + 22 + 5 = 55 “זה לא המספר הנעליים של גפני” | הקמפיין הייחודי של מוטי קטיינר

    חזקי גולדמן, הברקה בפרסום |12:47 |כ״ט בטבת תשע״ג

    אוטובוס קו 7 מוביל אותנו מעיר התורה בני ברק לבקו”ם. (למי שלא מכיר, בקו”ם -מתחם הגיוס לחיילי צה”ל בגוש דן).

    ת’אמת, גם אני לא הכרתי את קו 7, והסיבה לכך שאני לא גר בבני ברק. אבל יש עוד סיבה נוספת, כי בינתיים הבחורים שלנו בני התורה לא השתמשו בקו הזה, ובכל פעם שקו 7 חלף על פניהם, הם אמרו בליבם: “אנו עמלים והם עמלים…” לא להתבלבל, חשוב מאוד מה שהנוסעים בקו עושים, אבל יש דבר אחד שעומד מעל הכל: לימוד התורה, קיום העולם!

    וזה מה שמוטי קטיינר מנכ”ל משרד פרסום ‘בראשית’ הסביר לנו: “כשאנחנו רוצים להסביר לאנשים מה היא הסכנה הגדולה העומדת בפנינו, ואם אנחנו היינו פונים אליהם בקריאה >> יהרג ואל יעבור! רוצים לגייס אותנו! צריך לדאוג שזה לא יקרה! << איך היו מתייחסים? והתשובה, לא היו מתייחסים, כי האנשים לא אוהבים כשמאיימים עליהם, כי זה המציאות אם אתה מאיים על מישהו הוא מרגיש מאוים, וזו לא הדרך להעביר מסרים, בכל אופן בשיטה פרסומית כזאת המסר לא נקלט בדרך כלל, אז מה כן עשינו?

    כתבנו בגדול “קו 7″ נו, ומה? אני לא מכיר את הקו הזה? אוקיי, סתם תדע לך במקרה וחלילה שיקרה הדבר הגרוע שיהיה מצב של גיוס חובה גם לתלמידים אז תדע לך שזה הקו שיוביל אותך לבקו”ם, אתה יודע מה, בא נקווה שזה לא יקרה, ויש לנו ולכל אחד השפעה שזה לא יקרה, שים את הפתק ג’ וזה ימנע אותם (הממשלה) לחוקק חוק כזה, כי נציגנו ח”כי ביהדות התורה יהיו היחידים שילחמו נגד הגזירה”.

    האיש חש מאוים? לא לא, הוא חש נחוש, “אני חייב לתת את הקול שלו בכדי למנוע את הגזירה”.

    מוטי קטיינר עושה עבודה טובה, הוא אחד מהאסטרטגים הגדולים בציבור החרדי, והוא יודע איך להשפיע על קהל היעד.

    ואכן תראו את העבודות היפות שהוא עשה, כולם באותו שיטה, ‘כולם אהובים’, אבל ‘כולם ברורים’, המסר ברור, גם אם הוא בעקיפין.

    לקחתי מחשבון ולחצתי 28 + 22 + 5 = 55 , אוקיי, מתאים גם לתשובה במודעה, (ראה את המודעה עם החשבון) ומה הלאה? “זה לא המספר הנעליים של גפני” חייכתי לעצמי, אז מה כן? “55 חוקים חקקו ביהדות התורה…” נכון, מגיע להם את קולי”.

    תעברו על כל המודעות, כל אחד מכם יתרשם ממודעה אחרת, אבל אין מה להגיד, מוטי קטיינר מנכ”ל משרד פרסום ‘בראשית’ עשה עבודה טובה ומשכנעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן