גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עשרות עיתונאים התקבצו הבוקר בתל אביב כדי לשמוע את הבשורה של גולן טלקום אחרי שנה של פעילות • גולן טלקום חתום על המהפכה בתחום הסלולר בישראל, ונכון להיום הוא מונה 257,750 לקוחות • מסיבת העיתונאים נקטעה בעיצומה בגלל תקלה טכנית והבשורה הצרכנית לא ממש הפתיעה את הקהל • מספיק להיות פראיירים?
מיכאל גולן במסיבת העיתונאים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שנה לאחר שחוללה מהפכה בשוק התקשורת הישראלי, חשפה הבוקר חברת גולן טלקום את הנתונים העדכניים על הלקוחות שהצטרפו לחברה: 257,750 לקוחות נטו, אחרי ניכוי העוזבים. מנכ”ל החברה, מיכאל גולן, הציג את הנתונים בליווי מצגת על גבי מסכי ענק.

מיכאל גולן במסיבת העיתונאים

גולן הכריז על מהלך נוסף לרגל “יום ההולדת”: חבילת 50 שקלים לחודש הכוללת שיחות + SMS ללא הגבלה ליעדים בתוך ישראל. עיתונאים סיפרו ביציאה כי חבילה זהה ניתן למצוא בהוט מובייל כבר תקופה ארוכה ואין כאן בשורה של ממש, כפי שאנחנו רגילים לשמוע מגולן טלקום.

לרגל ציון שנה להשקת החברה, ביקש גולן לחשוף קטע וידאו בו נראה קסבייה ניאל, יזם תקשורת, מבעליה של ענקית התקשורת FREE בצרפת ומבעלי גולן טלקום, מבקר במשרדי החברה בתל אביב, אלא שהחיבור למחשב נתקל בקשיים ומסיבת העיתונאים נקטעה בעיצומה. “אני לא חושב שהטכנאים יצליחו להתגבר על הבעיה, אז אנחנו נסיים כאן”, אמר מיכאל גולן לאחר שניסה למשוך את נאומו נטול המצגת, לשווא.

באשר לקטע הוידאו שתכנן להציג, הוא נשלח מאוחר יותר בצירוף ההודעה לעיתונות, והרי הוא מוצג בפניכם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן