כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
אני קורא את הפוסט של חוצניק ידידי ומשום מה אני מסרב להתרגש ולהזדעזע מהקמפיין המובא בו כמו גם מעשרות הפניות הנרגשות שהגיעו למערכת פשקוויל בעקבותיו • כאיש פרסום, אני מציע לחקור את העניין לעומק לפני שמשגרים למערכה את טובי לבלרינו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

BUS

אני קורא את הפוסט של חוצניק ידידי ומשום מה אני מסרב להתרגש ולהזדעזע מהקמפיין המובא בו כמו גם מעשרות ומאות הפניות הנרגשות שהגיעו למערכת פשקוויל בעקבותיו. כאיש פרסום, אני מציע לחקור את העניין לעומק לפני שמשגרים למערכה את טובי לבלרינו.

ראשית, אני ממתנגדיו הנחרצים של מוסד העלבון החרדי. בכל פעם שאיזשהו ארגון או אדם אומר מילה שאינה ראויה – לחרדי, הוא באופן אוטומטי ‘פוגע ברגשות המגזר’. בואו נרגע עם ההיעלבות הקולקטיבית הזו כל אימת שמישהו מעיר למישהו מבני המגזר. אין מה להיעלב, אולי ללמוד ולקבל.

ולגוף העניין, אני מסכים שהקמפיין הזה הוא לא הרעיון הכי מבריק שהיה לאגד בעשור האחרון ומסתמן כי הוא אחד הגרועים שבהם, אבל בואו חושבים: ישבו מנהלי השיווק והחליטו להתעמר במגזר החרדי? לזלזל בו? להכפיש אותו? חלילה! הרי ברי ונהיר שהוצפה בעיה לא נעימה ולפיה במגזרינו האמון על תרי”ג מצוות, יש השוכחים לשלם.

לא יעלה על הדעת שחברה תוזיל מהונה ותממן קמפיין שאין מאחוריו הצדקה כלכלית.

נכון שהיה ראוי לעשות חושבים ולבחון האם הצפת העניין תהווה עלבון עבור גורמים מסוימים. אני גם מסכים שהעניין יכול ללבות שנאת חרדים בתקשורת החילונית אך מאידך, אני לא בטוח שאני מצפה מקברניטי אגד לחשוב רחוק כל כך כשהם עולים בקמפיין קטן במגזר.

לסיכום, אני מציע שבמקום שנתקוף, ננסה להבין. כי אולי, רק אולי, הם באמת צודקים.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

23 תגובות

  1. את ראשי אגד – כולם בוגרים מדושני אגף התקציבים באוצר, צריך להושיב בכיתת מחוננים של בית הספר לטוטליטריות.

    ואת יוצרי מגה-הפיגוע הפרסומי הזה צריך להכניס לבית הכלא המיוחד לפשעי פרסום.

  2. **פוסט אילוסטרציה ** אין קשר בין התוכן לכותרת**

  3. 1. כפי שמשהו כבר אמר זהו טיזר לפשעי הקריסות של הקיץ, עכשיו לגנבים לא יהיה פתחון פה ולא מילה של ביקורת – כי הרי הם בכלל לא משלמים אז תגידי תודה שהעמדנו לכם פחון בעל 4 גלגלים.

    2. גם אם נצא מנקודת הנחה שאכן אגד צודקים ואוי ואבוי לנו 25% מהציבור משתמט מתשלום,
    מה עשו? קוממו את כל ה-75% הכשרים והישרים והגנבים צוחקים כל הדרך לספסל האחורי…

    נניח והיו רוצים באמת במחשבה טהורה וישרה לתקן את הבעיה המקומית “בקווי החרדים” יכלו להוציא מנשרים יפים וכל נהג לפני הנסיעה יניח על כל מושב, (כמובן שיש להוציא די אוטובוסים כפי מס’ האנשים שכוללללם יחשפו לענין)

    וכך יהיה כתוב בהם (סגנון תוכן):
    שלום לך נוסע נכבד,
    אני שמח לשרת אותך בקו זה של אגד,
    ואכפת לי שתסע בנוחות ובטיחות.

    אם כבר שילמת שב בנוח ותהנה מנסיעה בטוחה,
    אם טרם שילמת מסיבה כלשהי פנה אלי וסדר את התשלום מיידית,
    ע”פ נהלי אגד במקרה ומתגלה נוסע שטרם שילם (גם אם התכוון לשלם מאוחר יותר) אני הנהג נקנס בסכום של מאות שקלים!!
    אודה לך אם תחסוך מאיתנו עגמת נפש זו.

    נסיעה טובה
    אברהם כהן
    הנהג

  4. אין להם זכות דיבור. קודם שיתנו שירות נורמלי ואז שיעירו הערות.

    מי ש”זכה” בחוויה המפוקפקת והסתכן בנסיעה לכותל בחגים , לא רק שיגיד שאין להם זכות דיבור אלא הם גם חייבים לשלם פיצוי אישי לכל אחד שסבל נוראות בנסיעות ההזויות הללו.

    על מירון אנחנו בכלל לא מדברים.

    אם בכל זאת הם מרגישים צורך לחבוט בציבור החרדי , זו לא הדרך!
    כי הקומץ שהם טוענים שלא משלם לא ישתכנע ממודעה כזו או אחרת…

  5. סברות ופילפולים לעקם את הראש כמה שיותר…
    לך על הראש הכי פשוט ותרגיש: נבזיות!!!

  6. אולי אולי הם צודקים, אז למה לא ראינו את הפרסומת בעיתונות הכללית, אם אין להם חלה ולגו יש דברים אחרים מתאימים, אולי מנגל וקרוקסים, או סכינים ודוקרנים

  7. אני לא מבינה למה כולם מתעצבנים יאלה שיגדו מה שרוצים , אנ יבטוחה בציבור שלי , אז למה וכלם נעלבים?

  8. המשל אינו דומה לנמשל ?????????????

    אילו היו נגנבים אחוזים כה גבוהים של לגו / חלות מרשת חנויות – כפי שאגד מספרת
    הייתי מציע לבעלי החנות – או לפטר את המוכר או להתמודד עם התופעה
    להדריך את המוכר שלא יפשל בתפקידו או לחילופין להתקין מצלמות / להגביר אכיפה
    בקיצור,
    האשמה מוטלת על תפקודו של המוכר / הנהג במקום
    ולא על הלקוחות ששוכחים או סומכים על הנסיעה הבאה
    וכפי ששנו חז”ל “לא עכברא גנב אלא חורא גנב”….
    שיטת העבודה הרצויה היא להתמודד עם הבעי’ בשטח ולא באמצעות מודעות בעיתון שלא מחדשות לנו דבר כי זה הרי כבר כתוב בתורה… ,
    אגב, בכמה נסיעות ראיתי שהנהגים לא מוותרים, ואם מישהו טרם שילם הם לא מוותרים וצועקים ברמקול מי שלא שילם עדיין שיבוא לשלם, זה צורה וכך מתבקש….
    הצורה הזו, לא מקובלת ולא נהוגה ולא מכובדת – – – – – –
    אילו רשת חנויות היתה מפרסמת בגדול – נא לשלם על הקניות!!!! לקנות טיטולים זה כמו לקנות חליפה, היינו חושבים שהם השתגעו ומפסיקים לקנות שם מיידית, וכן, כן, היינו בהחלט נעלבים….
    בכל רשת גדולה יושב שומר בחוץ, וקורע את החשבונית…
    ככה חכם להתמודד, אל תזרקו את האשמה על הלקוח – תתמודדו עם הבעי’ אצלכם, עם החורים שקיימים אצלך, ותפסיקו להאשים

  9. אני משלמת על עיתון כדי לקרוא כאלה מודעות?!??!?!???

  10. אני חושב שהתמיה הגדולה כאן זה על המשרד פרסום החרדי שהתנהג לרגע כאחרון משרדי הפרסום הכלליים כאילו שהקשר בינו לציבור החרדי מקרי בהחלט
    צר לי אך זרמון לא היה עושה זאת טוב יותר

  11. חברים נסחפתם! חלאס עם הבכיינות. יש לא מעט אנשים (בעיקר גברים) שעולים על אוטובוס ולא

    משלמים, או כי דחוס וקשה להגיע לנהג או כי הם מורים היתר לעצמם “מה זה שונה מכל טרמפ”
    “אגד גנבים ועוד מחללים שבת, שילכו לעזאזל”
    נכון, השורה “על שניהם צריך לשלם מיותרת”, לא צריך להאכיל בכפית. אבל רבאק, מה נסגר איתכם חבורת בכיינים? תתבגרו ותקלטו שהכל כסף, לא העלבות, לא קשור לגיוס חרדים ותאמינו או לא גם אין קשר לחורבן הבית למעט התזמון עם הנסיעות הדחוסות לכותל.

  12. את מה שאני (בתוך שאר החרדים) עובר/עברתי עם חברת אגד כנוסע אתה לעולם לא תוכל להכחיש כי המציאות מוכיחה שהם מזלזלים! פשוט מזלזלים בחרדי!!!.
    אשמח לדעת מתי בפעם האחרונה נסעת באגד שכבר יש לך דעה????
    או אולי בכלל אתה משרת את האינטרס של אגד???
    בכל אופן אני יכול לומר שאני מתאמץ לא לנסוע איתם פשוט בגלל היחס שאני מקבל מהם!
    היחס משפיל אין ספק בעיקר מנהגים ופקחים.
    נ.ב. לפני שמישהו מחווה דעה בבקשה שישוב מה עוברות נשים עם עגלה ותינוקות כשנהג צורח עליה ובסוף היא משלמת כמו בובה כי אחרת הנהג יקבור אותה.

  13. יוסי, אתה צודק בכל מילה, אבל עדיין, לעשות מזה קמפיין ולפרסם בעיתונים זה ממש לא הפורום המתאים. (במיוחד שאני לא יודעת בכמה אחוזים מהציבור החרדי מדובר ואני בטוחה שהם ממש קטנים!!)
    הייתי מצפה מאנשי פרסום עם קצת יצירתיות למצוא את הדרך היותר מכבדת לעשות את זה.

  14. העניין זה לא כן משלמים או לא

    פשוט יש כעס גדול על ההתנהלות של אגד שמחפשים כל הזדמנות לפרוק את זה

  15. אני חושב שמה שעבר לאגד בראש לפני הקמפיין הזה היא הטקטיקה שהמיגננה הכי טובה היא התקפה, כנראה שהגיעו אליהם יותר מידי תלונות לאחרונה על יחס משפיל למרות כל השינויים שעוברים קוי התחברוה הציבורית, והם רואים איך שלאט אבל בטוח חברות אחרות תופסות את מקום אגד באזורים החרדיים, ולכן הם החליטו להרויח כאן שתי דברים. א. חברה אל תשלחו אלינו תלונות, דבר ראשון תדלמו על הנסיעה. ב. אזהרה לכל אותם החברות שמתמודדות מולן, אל תתעסקו בשום פנים ואופן עם המגזר הגנב הזה. והכל על גינו השחוח מטלטולים מהחויה המטלטלת של נסיעה באגד.

  16. גל אורן ״גאונים״ מה עבר לכם בראש? אין לכם ניסיון? אני לא מבין צריך להיות טיפש מושלם בשביל לזלזל באינטליגנציה שלנו דיייי אנו שווים יותר מזה

  17. חברה’ די! מספיק עם גיבובי המילים וההסברים.
    כי רק מי שמכיר איך משרד פרסום עובד, יבין את האבלוציה של הקמפיין הזה.
    פשוט מאד!
    אנו קרובים מאד לסוף שנת 2013
    ובגל ראו את הגרף הצונח של ההכנסות מהלקוח היקר “אגד”
    ופשוט הסתערו על הלקוח במטרה אחת ויחידה
    עוד 400,000 ש”ח לקופה, שתייצב את המאזן
    ומה יהיה עם הלקוח?
    זה ממש לא משנה!

  18. כאחד העוסק בפרסום וקשור לחברות תחבורה ציבורית.
    הנתונים שבידי אגד, אכן נכונים.
    מדובר בקווים המלאים בלמעלה מ-100 נוסעים צפופים, בהם חלקם אינם משלמים. אין אפשרות לשלוח מבקר, היות ואין מקום להכניס סיכה!

    הפאדיחה הגדולה היא של משרד הפרסום החרדי.
    מה אתם חושבים?? אם תטיחו לציבור בפנים שהוא גנב, זה יעזור לכם??
    וכי הוא לא יודע מהו איסור גזל??
    משרד פרסום אמור להוביל את החברה למקום טוב יותר ולא להפיל אותם!

    הפרסום היה צריך להיות עדין הרבה יותר, עם הדגשה כי ב’אגד’ מקפידים שהנוסעים ישלמו “בתחילת” כל נסיעה ולא בנסיעה הבאה.
    לעולם לא תרוויחו מלהטיח העלבות בציבור גדול – גם אם אתם צודקים!

  19. פרסום גל אורן ראו מול העיניים עוד שטחי מדיה ותו לא,הציבור החרדי מענין אותם כשלג דאשתקד במיוחד שבעלי המשרד משתייכים ל”בית היהודי”.

  20. כנגד שלשה בנים לא דיבר הקמפיין.

    לפניכם 3 סיטואציות של אנשים שלא משלמים לאגד והסבר למה הקמפיין לא מיועד אליהם, ומה אני אם הייתי משרד פרסום הייתי מציע לאגד ‘כן’ לעשות, לנוחותי השתמשתי בשמות מוכרים לנו התקופה האחרונה.
    הייתי מציע פרס של 1000 ₪ למי שימצא לי פרופיל של אדם שאליו מיועדות המודעות, אבל הכסף הלך לי על נסיעות.

    ריקי כהן מבית שמש– אשה עם חמשה ילדים, היא מחכה לקו 417 מירושלים לבית שמש קרוב לשעה תוך כדי צרחות נלוים של הילדים, בסופו של דבר היא עולה לאוטובוס, ומגלה שחסרים לה שני ניקובים ברב קו וכסף אין. היות והיא מותשת מההמתנה היא מחליטה להמשיך בנסיעה ולשלם בנסיעה הבאה. הקמפיין לא מיועד אליה, כי היא יודעת שאסור לגנוב, אבל במציאות שהעמידו בפניה לא היתה לה ברירה. אם הייתי משרד פרסום של אגד, הייתי ממליץ להם לפרסם שנסיעה באוטובוס זה לא קניה במכולת ואין שם הקפה, כי על אף שהם מבינים את מצוקת הנוסעים, אבל בסופו של דבר הנהג מפסיד מאי התשלום.

    אשר מבני ברק– עילוי שחזר עכשיו מהכולל, שקוע ברשב”א או באוברדרפט, עלה יחד עם עוד 15 אנשים בקושי נדחס לאוטובוס, ו…שכח לשלם. הקמפיין לא מיועד אליו כי לא מצורפים אליו פתרונות לרשב”א או כסף לכיסוי האובר, או לחילופין הבטחה לשלוח אוטובוסים בתדירות יותר גבוהה. אם הייתי משרד פרסום של אגד, הייתי מפרסם שאגד מבטיחה לשפר את תדירות הנסיעות על מנת שהנוסעים יוכלו להתארגן ולזכור לשלם.

    חיים מירושלים– פשוט גנב, למה ? כי הם ציונים, כי הם גנבו לו נסיעות ברב קו, לא משנה למה. המודעה לא מיועדת אליו כי אם עשרת הדברות לא מנעו ממנו את הגניבה, ודאי שהפרסום לא ימנע את זה ממנו. אם הייתי משרד פרסום של אגד, הייתי ממליץ להם לקחת את כספי הפרסום ולשלם לפקחים שיגבירו את האכיפה.

    אהה, ויש אחד שאליו כן מיועד הקמפיין יאיר לפיד מרמת אביב, הוא וחבריו חוגגים מהשירות שאגד עושים להם, איזה טוב שההגה בידיים של אגד.

  21. אופס נעלם הפוסט של שטארק, נו באמת, גל אורן מצליחים להשפיע גם עליכם ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן