מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מערכת הבחירות בירושלים החלה רשמית עם הכרזתו של משה ליאון על התמודדותו מול ברקת לראשות העיר. שעות אחר כך, במטה כלשהו החלו להפיץ את דבר “הקומבינה” וציינו בהבלטה כי משה ליאון הוא בכלל תושב גבעתיים • וגם הקול השפוי נשמע ברשת החברתית • מה דעתכם?
JERUSALEM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מערכת הבחירות בירושלים החלה רשמית עם הכרזתו של משה ליאון להתמודד מול ברקת לראשות העיר. שעות אחר כך, במטה כלשהו החלו להפיץ את דבר “הקומבינה” וציינו בהבלטה כי משה ליאון הוא בכלל תושב גבעתיים.

מודעות מלחמה הופצו בירושלים הבירה והתגובה המתונה לא איחרה להגיע. מאיר תורג’מן, יו”ר האופוזיציה והעומד בראש רשימת ‘למען ירושלים’ פרסם את התמונה המצורפת בפייסבוק וכתב: “כל מערכת בחירות זה קורה והגיע הזמן שזה ייפסק. המועמדים השונים עסוקים בהכפשה הדדית ובמלחמות מודעות וכרזות -ואלה שסובלים אלה התושבים והמתקנים המסכנים שמשמשים אותנו ביום יום.

“נמאס כבר מההשחתה הקבועה של תחנות האוטובוסים ברחבי העיר, נמאס מטינוף הקירות והצמתים בשכונות כל מערכת בחירות. תגידו, זה לא אבסורד שאלה שנלחמים על קולנו ומתיימרים לפעול למען העיר, בעצם אלו שגורמים לה הכי הרבה נזק? כמה קשה כבר להחליט וליישם בשטח שבבחירות האלה לא מזהמים ופוגעים במתקנים ששייכים לתושבים?”.

ומה אתם חושבים?

JERUSALEM

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של תורג’מן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. נראה שניר ברקת הבין שסיכוייו לזכות פחותים.
    מועמד שפותח מיד בקמפיין נגיטיבי יודע שסיכוייו נחותים.
    ברוך שפטרנו!

  2. ניר ברקת לא היה מנהל קמפיין פיראטי יש לו מספיק כסף כדי לעשות זאת כמו שצריך. מבלי ללכלך את ירושלים כדבעי.
    זה קמפיין המונים שזועקים את כאבם.
    לא מוצע לזלזל בחכמת ההמונים שכבר הוכיחה את כוחה לא פעם.
    אגב, מי שמכיר את משה לאון ועברו, יודע שלניר ברקת יש חומר הרבה יותר טוב.
    מוקדם מדי להוציא את כל השפנים מהכובע
    סבלנות חברים, ס ב ל נ ו ת !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן