דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
הרב ישראל גליס התעצבן מהשימוש הציני שעושים יועצי התקשורת של המועמדים לראשות העיר ירושלים ומבקש להיכנס לפרופורציות: מדובר בבחירות שייקבעו בסך הכל מי יהיה אחראי לפנות את הזבל מהרחוב שלנו
הרב ישראל גליס
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: הרב ישראל גליס

הרב ישראל גליס תיבות הדואר עמוסות עד אפס מקום, הקירות זועקים ועכשיו גם מתחת למגב של הרכב נדמה לך שקיבלת דו”ח אבל אז מתברר לך מי ראש העיר הבא שיעשה לך דוחות.

דרכם של יועצים ופרסומאים היא להשחיר את פניו של היריב, או לנסות לשכנע עיתונאים שציבור גדול יצביע למועמד אחד, ומיד באה התגובה של הצד השני. תודה רבה. לא צריכים אתכם.

למה הרב מבריסק הסכים לדבר עם מישהו מראשי הציונות ליד הדלת של הבית שפונה לרחוב? כדי שכולם יראו וישמעו מה נאמר בפגישה. והיום? מועמד נכנס ויוצא אחרי כמה דקות ומבשר לאומה שהרב או המקובל בירך אותו.

את מי מאשימים כל הזמן? את ראש העיר הנוכחי. הם זורעים חול בעיני הציבור, למרות שברור שאם מצב התחבורה בעיר מתחת לכל ביקורת, אשם בכך הנציג שבמשך חמש שנים לא עשה כלום בעניין. אם יש בתי ספר וכיתות לימוד בקרוואנים או במקלטים, אשם מי שבמשך חמש שנים היה עסוק בדברים אחרים ולא גאל את הילדים מהבושה הזאת. אם המדרכות לא תקינות, אשם מי שבמשך חמש שנים נסע ברכב ולא הלך ברגל ולא ראה את המצב.

אם יש נציג שעוזר לאנשים פרטיים – איש לא יודע, זולתו וזולת העוזר שלו ומזכירותיו, שעושים עבודת קודש. שאר הנציגים, תזכירו לי איך קוראים להם, ומה הם עשו בחמש השנים האחרונות?

אמרו לי “תרבות קלוקלת”. אז שיהיה ברור: כשיש החלטה או בקשה להביא זמר או זמרת לירושלים, העירייה מתכנסת והתקציב נקבע על דעת כולם. אי אפשר ללכלך ולומר שהראש אשם. כולכם אשמים באותה מידה.

למה נח לא עשה מרפסת בתיבה? התשובה המפורסמת היא שכאשר יש זבל למטה וחיות למעלה, מי ייתן לו לעשות מרפסת? אבל האמת ניתנת להיאמר: לא היה לו למי לתת שוחד.

הדבר המקומם ביותר הוא שמערבים גדולי תורה בעניין, ומעבירים אותנו מפרשת נח לדור המבול. העירייה אמורה לטפל בביוב, בניקוי האשפה, בתאורה בכבישים, במדרכות, בפתיחת כיתות לימוד לרווחת הילדים.

אז הפסיקו ללכלך ולהשמיץ וכנסו לפרופורציות. כי הבחירות האלה יקבעו מי יהיה אחראי לפנות לנו את הזבל מהרחוב – ותו לא.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן