דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
משה פרידמן, יועץ התקשורת שליווה את עיריית ביתר עלית בשש השנים האחרונות, הודיע על פרישתו לאור הרחבת פעילות משרדו בארץ ובחו”ל • בטקס קצר שנערך השבוע בלשכת ראש העיר, העניק רובינשטיין תעודת הוקרה ואמר כי הוא מודה לפרידמן על עבודתו במהלך השנים האחרונות
IMG-20131211-WA0005
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יועץ התקשורת והאסטרטגיה הוותיק משה פרידמן יעזוב את תפקידו כיועץ התקשורת לעיריית ביתר עלית בסוף השנה האזרחית  בתום 6 שנים בהם שימש בתפקיד.

פרידמן הודיע כי לאור הרחבת פעילות משרדו בארץ ובחו”ל הוא יסיים את תפקידו, אך יחד עם זאת הביע את נכונותו לעמוד לימין ראש העיר, מאיר רובינשטיין, לפרויקטים מיוחדים לטובת העיר ותושביה לכשיתבקש בעתיד.

בטקס קצר שנערך השבוע בלשכת ראש העיר, העניק רובינשטיין תעודת הוקרה ואמר כי הוא מודה לפרידמן על עבודתו במהלך השנים במקצועיות רבה במסירות ובנאמנות וכי הוא מכבד את רצונו ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.

משה פרידמן שימש כיועץ התקשורת ודוברם של שרים רבים, בהם; הרב אברהם רביץ ז”ל. ויבדלח”א; הרב רפאל פנחסי. הרב מאיר פרוש. הרב אליהו סויסה. בייגה שוחט ועוד, וכן שימש כדובר וממונה על יחסי ציבור של משרדי ממשלה רבים ומועצות מקומיות ובהם; המשרד לענייני דתות. הבינוי והשיכון. התשתיות לאומיות, הרווחה ועיריית אלעד.

לפני כעשור פתח פרידמן משרד לייעוץ תקשורת, מערכות תדמית, לובינג ויחסי ציבור בבני ברק ובין השאר ביצע – ומבצע – פרויקטים תקשורתיים שיווקיים ויחסי ציבור עבור לשכת הפרסום הממשלתית, משרד הרווחה, חברות הקדישא הגדולות בישראל, בתי חולים, ארגונים ומוסדות רבים בישראל ובחו”ל, ועידות וחברות בינלאומיות.

IMG-20131211-WA0005

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן