WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
השבוע הוקם תא עיתונאים חדש שירכז את פעילותם של העיתונאים העוסקים בתחום הדתות והחרדים בתקשורת הכללית • על הקמת התא הוחלט בסיומה של שנה סוערת במיוחד בתחום, מתוך הבנה שסוגיות דת-ומדינה ויחסי חרדים-חילונים הולכים וצוברים חלק משמעותי ונרחב בציבוריות הישראלית • כל הפרטים בפנים > כנסו
YAKI (7)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע הוקם תא עיתונאים חדש שירכז את פעילותם של העיתונאים העוסקים בתחום הדתות והחרדים בתקשורת הכללית. התא יעסוק בפעילויות העשרה, דיאלוג מקצועי, והגברת הנגישות והשקיפות של מוסדות הדת כלפי הציבור בישראל.

על הקמת התא הוחלט בסיומה של שנה סוערת במיוחד בתחום (בחירות כלליות ומוניציפאליות, בחירות לרבנות הראשית, פטירת הרב עובדיה, גיוס חרדים, גל חקיקה בענייני דת-ומדינה) מתוך הבנה שסוגיות דת-ומדינה ויחסי חרדים-חילונים הולכים וצוברים חלק משמעותי ונרחב בציבוריות הישראלית.

בתא יהיו חברים אבישי בן חיים (ערוץ 10), סיון רהב מאיר ועפר חדד (ערוץ 2) איציק הלפרין (ערוץ 1) עקיבא נוביק (ידיעות אחרונות), ארי גלהר (מעריב ומקור ראשון) יאיר אטינגר (הארץ) יאיר שרקי (גלצ) דקלה אהרון (רשת ב’) קובי נחשוני (YNET) יקי אדמקר (וואלה). ג’רמי שרון (ג’רוזלם פוסט), את התא ירכז יהודה שלזינגר (ישראל היום).

התא מוקם בתמיכתו של ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, שאמר: “נושא הדתות בכלל והחרדים בפרט תפס תאוצה בעשור האחרון והוא מסקרן ומעניין מכל היבט. לשכת העיתונות הממשלתי תעמיד לרשות התא את כל האמצעים הנדרשים ותסייע כמיטב יכולתה להצלחת הפורום החשוב הזה”.

YAKI (7)
יהודה שלזינגר, מרכז תא כתבי דתות, באירוסין של יקי אדמקר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן