WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מיכאל גולן, מנכ”ל גולן טלקום, הודיע היום במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה לעיתונאים חרדים כי החברה חתמה על הסכם עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת והחלה לשווק קווים כשרים בריכוזים החרדים • וגם: המשווקים המורשים של גולן טלקום מדברים לראשונה
GOLAN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כשנה וחצי לאחר שהצית את המהפכה הסלולרית, הודיע היום (שני) מיכאל גולן, מנכ”ל גולן טלקום, כי החברה נכנסת גם לשוק הסלולר הכשר ומשיקה את הסים הכשר.

GOLAN1 GOLAN2

במסגרת ההסכם שחתמה החברה עם ‘ועדת הרבנים לענייני תקשורת’, תשווק גולן טלקום כרטיסי סים כשרים לציבור החרדי, מותאמים למכשירים סלולריים כשרים המאושרים על ידי ‘ועדת הרבנים’.

הבשורה המרכזית: שיחות לחו”ל

במהלך השקת החבילות הכשרות, מיכאל גולן הציג שתי חבילות, כמעט זהות במתכונתן לחבילות הקיימות ללקוחות גולן טלקום: תמורת 59 שקלים לחודש למשך שנה, תקבלו שיחות ללא הגבלה, כולל 55 יעדים נייחים בחו”ל. אם אתם “משתמשים קלים”, תמורת 9.99 שקלים לחודש תוכלו לקבל 60 דקות שיחה, כולל 55 יעדים נייחים בחו”ל (בשתי החבילות, השיחות לחו”ל כוללות בארה”ב ובקנדה גם ניידים).

לדברי גורמים בגולן טלקום, הכללת השיחות לחו”ל בחבילות היא בשורה משמעותית עבור המגזר החרדי שכן על פי סקרים, החרדים בישראל מהווים כיום נתח משמעותי משוק השיחות לחו”ל.

כמו כן, במסגרת השירותים החינמיים שגולן טלקום מציעה ללקוחותיה, כעת גם לקוחות שישתמשו בסים כשר יוכלו לקבל שני מספרים בינלאומיים בחו”ל, המאפשרים לבצע שיחות בינלאומיות מחו”ל אל לקוח גולן טלקום בישראל בתעריף של השיחה המקומית כמקובל במקום הימצאו של המתקשר.

את הסים הכשר של גולן טלקום ניתן להשיג באתר האינטרנט של החברה וכן בחנויות של המשווקים המורשים שנפתחו בימים אלו בירושלים ובבני ברק.

מנהלי החנויות של גולן טלקום למגזר החרדי, רפאל ומאיר רוטנמר, סיפרו לפאשקעוויל כי החבילות הכשרות הושקו היום וכבר נרשמת נהירה המונית של מאות לקוחות המבקשים לרכוש קווים כשרים של גולן טלקום. “פתחנו את הסניף הראשון שלנו בצומת בר אילן, רחוב גולדה מאיר 1, ירושלים. החל משעות הבוקר טיפלנו ביותר מ-400 מצטרפים חדשים, ואין רגע דל”.

GOLAN

פתחתם סניפים נוספים?

“כן”, אומר רפאל, “יש כבר דוכן הצטרפות ברחוב מלכי ישראל 5 בגאולה (גל-פז) ועוד השבוע נשיק שם את הסניף השני שלנו. עד סוף השבוע, אם ירצה השם, נפתח את הסניף השלישי ברחוב רבי עקיבא 88 בבני ברק”.

מדוע אנשים מתניידים לגולן טלקום?

“מדובר במחיר ידוע, קבוע, תחרותי. יש גם יתרונות כמו שיחות לחו”ל ומספרים נוספים, ומעל הכל – הפשטות המפורסמת של גולן טלקום שמנצחת כל פרמטר. אנחנו משקיעים מאוד בשירות הלקוח וזמינים בכל שעות היום כדי לטפל בהם באופן אישי”.

מאיר רוטנמר מבקש להוסיף כי גולן טלקום ידועה בזכות מהפכת הסלולר בישראל. “אנשים יודעים שגולן טלקום הגיעו לארץ כדי לעשות מהפכה בשוק הזה. מעבר לזה, מדובר בחוויית הצטרפות חדשה. לקוחות גולן טלקום לא מסתבכים, יודעים מה החבילה, אין כוכבים, תנאים והגבלות. אנשים באים לכאן ולא מפחדים שמישהו ירמה אותם, שיחתימו אותם על טפסים שונים ומשונים. בוחרים מסלול, שתי דקות רישום, והולכים. זהו. כל כך פשוט, כל כך זול, כל כך משתלם”.

אמצעי התשלום בגולן טלקום הם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות הוראת קבע (בבנק לאומי, בנק הדואר ובנק הפועלים).

לפרטים והצטרפות למסלולים הכשרים של גולן טלקום:

058-7760760 – 058-5505506

מספיק להיות פראייר!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. שוב פעם לא הבנתי מה הבשורה. לקוח של גולן משלם היום המחיר לחבילה הכוללת גלישה ואסמסים חינם ב59 אז מדוע חבילה לציבור החרדי חבילה כשרה שאין בה את הגלישה והמיסרונים צריכים לתמחר אותה באותו שווי. הייתי מצפה מחברה שטוענת שמספיק להיות פרייאר לא להמציא פריירים. מדוע אני צריך לעבור לגולן אם אורנג נותנת ב 59 ש״ח 1500 דקות שעדיין לא מצאתי מישו שיעבור את הכמות הזו. אם כן זה לא מציאס ושוב מה הבשורה ???

  2. @ יוד:
    הבשורה היא שהעסקנים החשובים מצאו מקור פרנסה נוסף…
    לא בשורה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן