מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מודעה מדליקה מבית היוצר של פינטל ביקשה להעביר מסר פשוט לגברים חרדים: כולם נפגשים במיין שיך, יש כאן נעליים לכל גבר חרדי – מכל הסוגים, מכל הסגנונות • כדי לבטא את המסר כראוי, יצאו ליום צילומים מושקע בו הציגו כל נעל עם הלבוש המתאים לה, אבל הרגליים המגוונות לא מצאו חן בעיניו של המבקר בהמודיע • של רגליך מעל נעליך כי המקום שאתה מפרסם בו – קדוש הוא!
SHOES2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ישראל דוידוביץ, החותם בשם “פינטל”, הוא מעצב ירושלמי טיפוסי ממאה שערים, החתום על המודעה המיוחדת הזאת של ‘מיין שיך’. סגנון העיצוב שלו מקבל השראה מודרנית והמוטיבים החרדיים השמרניים יוצרים מודעה חיננית לגמרי.

דבר המעצב: “בקמפיין הנוכחי, לקראת חג הפסח, ביקשנו לשבור את השגרה הפרסומית שלנו והחלטנו ללכת על המסר הפשוט ביותר: לבטא את הייחודיות של המקום, מה שהופך את ‘מיין שיך’ למה שהוא, העובדה שהוא המקום היחיד בו יש כל נעל, לכל גבר חרדי.

“ערכנו יום צילומים בו צילמנו כמה סוגי לבושים עם הנעל המותאמת בשבילם, לבטא את הכ-ו-ל-ם שאפשר למצוא בחנות. הקופי מבטא את המסר ‘בסוף כולם נפגשים במיין שיך’, כי על אף המחלוקות וחילוקי הדעות במגזר, ‘מיין שיך’ מאחדת את כולם”.

עכשיו, מסתבר, שהמבקר של ‘המודיע’ רגיש לרגליים מכוסות וצנועות. שימו לב לגרסה המצונזרת כפי שנשלחה לעיתון ‘המודיע’ – וגם היא לא פורסמה בגלל… “יש שם נעליים מודרניות, לא מתאים”. הקמפיין הנחמד הזה, לעת עתה, לא התפרסם בעיתון ‘המודיע’.

קרדיטים: עיצוב: ישראל דוידוביץ – פינטל • צילום: אלי קובין • אסטרטגיה: לאה בלוי

SHOES1
יש מקום לכולם
SHOES2
המודעה לפני צנזורה
SHOES3
המודעה שנשלחה להמודיע ונפסלה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. משמח מאד
    עדיף צנזור קיצוני
    מאשר פרסום בלי גבולות אצל כל השאר

    יישר כח להמודיע ששומר על גבולות הטעם הטוב ועל הגחלת השפויה והטהורה

  2. מתוך הכתב אפשר להגיע לשתי תובנות
    א. נעליים זה קידמה- שהרי אבותינו הלכו יחפים
    ב.נעליים זה פריצות שהרי אבותינו לא העיזו לנעול אותם במדבר
    יישר כוח למבקר
    שבקצב הזה רק מודעות אבל רח״ל הוא יהין לפרסם
    (וכמובן בלי שמות נשים)
    ושוב פעם בלי שמץ של זילזול

  3. גם לי היה לאחרונה בעיה עם צינזור מטופש.
    אבל מסיבות שונות אני נמנע לפרט מהו. מגוחך ביותר!

  4. בס”ד

    לעניות דעתי, (וזו רק דעתי), בהמודיע לא קיבלו את המודעה כי אין בתמונה את הסיגנון הגוראי (הויזן אין זאקן). יש בתמונה המצונזרת 2 ווייסע זקאן ואפילו לו שוורצע זאקן אחד, בטח לא כמו של גור… נו, אז מה הפלא???

  5. אני נזכר ב’סערה’ תחת הכותרת ‘איך הצליח חייל לחמוק מעיני המבקר בהמודיע?’ כשמפעל הפייס פרסם את בובת ‘החייל’ בראש חודש אדר.
    למעשה התברר [לאחר ה’סערה’] שאכן בהמודיע הופיעה הבובה הצהובה, ולא זו ש… הצליחה לחמוק…
    אך אם לא נעלה לכאן מעשים שלא היו, השעמום ישתלט על האתר. אך בתנאי שבסוף יהיה מישהו שיבחין בנעשה באמת וינצח את השקר.

  6. אני בתחילת דרכי אבל ניראה לי ש:
    הראשן מעט כבד (בגלל הרקע)
    האחרון רואים נעליים אבל לא רואים לאיזה סוג הם משתייכים(לפי הביגוד)
    האמצעי הכי מודרני עם קו נקי וקליט

    אהבתי את הרעיון חבל שלא פרסמו אות הפרסומת הזו, היא היתה בהחלט מקפיצה את הרף של הפרסום החרדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן