מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מלחמת תחליפי המזון לתינוקות במגזר החרדי הפתיעה את קוראי העיתונות החרדית בחודשים האחרונים ובלבל אותם לגמרי. האם שמן דקל מפריע לעיכול הסדיר של התינוק (סימילאק) או שמא הוא נחוץ כמקור יחיד לחומצה פלמיטית (מטרנה)?
MATERNA (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מלחמת תחליפי המזון לתינוקות במגזר החרדי הפתיעה את קוראי העיתונות החרדית בחודשים האחרונים ובלבל אותם לגמרי. האם שמן דקל מפריע לעיכול הסדיר של התינוק (סימילאק) או שמא הוא נחוץ כמקור יחיד לחומצה פלמיטית (מטרנה)? מה כדאי לנו לקנות? ובכן, לאחר שהנושא עלה על שידת ההחתלה באלפי בתי אב בישראל, יאיר בורוכוב פרסם בפייסבוק צילום של שתי המודעות תחת הכותרת “מבולבלים? גם אנחנו!”.

SIMILAC (1)MATERNA (2)

בתגובה, נחמיה רוזנפלד כתב: אתה מבולבל? ומה תגיד על קוראי אחד העיתונים החרדים שבאותו עמוד קראו כתבה אחת שמסבירה למה אסור שמן דקל, וכתבה שניה למה חייבים שמן דקל?

SIMILAC (2)MATERNA (1)

אז מה עדיף, עיכול קל או חומצה פלמיטית?

ממשאל רחוב אקראי שערכנו עולה כי אימהות נוטות להאמין יותר למחקרים מבית “סימילאק – בגלל המדע” אבל גם הרגש “הכי קרוב לאמא” עובד על חלק מהנשאלות.

ממשיכה לקנות מטרנה: אחת הנשאלות העידה על עצמה שהיא צורכת מטרנה בלבד “מכמה סיבות” והקמפיין של סימילאק לא יגרום לה להפסיק לקנות מטרנה. “הילדים שלי תמיד הסתדרו עם מטרנה ואין לי סיבה אמיתית להחליף עכשיו, אני לא חושבת שיש להם בעיות בעיכול, יכול להיות שיש תינוקות יותר רגישים, אבל זה לא המקרה אצלי”.

מעדיפה סימילאק: “הקמפיין של סימילאק מדבר במילים פשוטות והמסר מאוד מרגיע”, אומרת רותי לפאשקעוויל. “התגובה של מטרנה הייתה מאולצת ומנוסחת בשפה שלא מובנת לי. אני לא בטוחה שהתינוק שלי צריך עכשיו חומצת שומן פלמיטית ואני מעדיפה, הפעם, עיכול סדיר וקל. זה הבן הראשון שלי ואני מוכנה להשקיע עוד קצת, אם צריך, כדי לתת לו את הטוב ביותר”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן