מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מנהלי שיווק ועובדי משרדי הפרסום קיבלו השבוע שיחת טלפון בה הם התבקשו לענות לסקר על אודות ניצול הזמן שלהם: כמה זמן מבלים מדי יום בנסיעות? כמה זמן מקדישים לפנאי ובילוי? וכמה זמן מקדישים להכנת שיעורי בית עם הילדים? תוצאות הסקר + מדוע נערך הסקר הזה
kliger
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מנהלי שיווק ועובדי משרדי הפרסום קיבלו השבוע שיחת טלפון בה הם התבקשו לענות לסקר על אודות ניצול הזמן שלהם. בין השאלות הם נשאלו כמה זמן מבלים מדי יום בנסיעות, כמה זמן מקדישים לפנאי ובילוי וכמה זמן מקדישים להכנת שיעורי בית עם הילדים. תוצאות הסקר מעניינות ומרתקות, אך מה שיותר מעניין הוא מי עומד מאחורי הסקר ומה מטרתו.

תוצאות הסקר מלמדות כי 63.8% מבלים יותר משעה וחצי בנסיעות (ממוצע יומי), את שיעורי הבית עם הילדים משאירים בדרך כלל למישהו אחר ורק 32.1% מקדישים יותר משלוש שעות בשבוע לתרבות ופנאי.

הסקרZMAN נערך מטעם המגזין היהודי הבינלאומי “זמן” כגימיק יחצני. בקרוב צפוי להתפרסם סקר של מכון הסקרים “מותגים” בראשות ד”ר אבי פאר עבור מגזין “זמן”, על אודות כמות החשיפה של המגזין, זמן חיי המדף ועוד נתונים מרתקים על עולם הפרינט במגזר החרדי.

מגזין “זמן” הינו מגזין בינלאומי היו”ל בארה”ב ובאירופה מזה קרוב לעשור. לפני שנתיים החל המגזין את הופעתו בישראל וכיום הוא מגיע לרמת חשיפה גבוהה, כאשר הקוראים שלו (שבחלקם הגדול הינם מנויים) שומרים אותו לאורך זמן ומעבירים אותו לקריאה למספר גדול של קוראים נוספים מעבר לרוכש או למנוי עצמו.

כזכור, בחודש האחרון נכנס חיים קליגר לתפקד כמנכ”ל המגזין וכחלק מהאסטרטגיה השיווקית ביצע את הסקר ובחר לפרסם אותו בצורה היצירתית הזו, כאשר כל מי שענה לסקר על ניצול הזמן, התבקש לתת את כתובת הדוא”ל שלו ובאמצעותו ישלחו תוצאות סקר מגזין “זמן” במהלך השבוע הבא.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן