מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
סיפור קצר: עמיחי עשהאל הכין מודעת פרסום לסושי רול ועיתון משפחה סירב לפרסם אותה. מדוע? כל הפרטים בפנים
SUSHI ROL (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עמיחי עשהאל פרסם בפייסבוק מודעה עם קריאייטיב נחמד עבור סושי רול בפינת הרחובות ז’בוטינסקי ובן גוריון ברמת גן. אמש כתב עשהאל שכבר נעשה שימוש בקריאייטיב הזה אבל “בדיחה טובה אפשר לספר פעמיים”. מסתבר שהוועדה הרוחנית של עיתון משפחה לא צחקה מהבדיחה ועשהאל נאלץ להכין מודעה חלופית עבור הלקוח.

AMICHAI
הסטטוס של עמיחי
SUSHI ROL (1)
המודעה שנפסלה
SUSHI ROL (2)
המודעה שאושרה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. סליחה מכבוד עמיחי היקר…

    אתה חטאת ללקוח כששמת במודעה קריאיטיב שלא רלוונטי לקהל היעד. זה עוול שאתה עושה ללקוח.

    תחשוב – האם היית מקרין את ישעיהו לייבוביץ בפרסומת בעיתוני יו”ש?
    עיתון משפחה בסך הכל חשף אותך כבעל מקצוע גרוע.

  2. ככה זה כשהאסטרטגיה לא הוא זה שמוביל את הקראייטיב.

  3. ראשית, אני ראיתי את זה באחד העיתונים או משפחה או בקהילה כבר לא זוכרת… וכבר אז זה צרם ולא הבנתי איך הכניסו דבר כזה.. אמר כאן מישו ואמר נכון… זה מגניב שיש לך רעיונות ואפילו דרך ביצוע יפה.. אבל למעשה לא תרמת ללקוח שלך כלום חוץ מביקורת..(שזה גם דרך ליצור באז).. וכאן מגיע עניין פילוח בריף נכון.. אם נכתב אחד כזה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן