דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עמיחי עשהאל, מנהל הקריאייטיב ב’אפיקים’, מדבר על הצלילים החדשים מאחורי הקמפיין התדמיתי של בנק פאג”י
בנק פאגי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קצבי רענן ומקפיץ. לא משהו שאנחנו רגילים לראות בקמפיין בנקאי טיפוסי. זה בדיוק הרוח והאווירה שפאגי מעוניינת לשדר בקמפיין החדש השני בסדרה מתוך מהלך תדמיתי כולל שנועד להמשיך את תהליך המיתוג מחדש של פאגי הצועד ברוח הזמן בכל תחום אפשרי.

עולם המוסיקה מככב מעל הקמפיין המושקע ומגייס ויז’ואלים צעירים ואנרגטיים שמלווים את המסר: אנחנו איתך בכל שלב. מהלימודים, הקריירה, השיפוצים ועד הפנסיה ויש לנו מה להציע לפי מקצב החיים שבו אתה נמצא והצורך הספציפי שלך.

עמיחי עשהאל, מנהל הקריאטיב באפיקים, מדבר על התהליך המובנה של מיתוג פאגי כגוף פיננסי מקצועי ברוח התקופה המשנה קצב וסגנון ומתאים לכל אחד בכל מצב: “הקמפיין הראשון היה ‘שותפים לדרך חיים’ והויזואלים שליוו אותו, כלי תחבורה שונים בעלי שני מושבים המחישו את שיתוף הפעולה בין הצרכן בעל החשבון לבין אנשי פאגי המפדלים/מדוושים/מאיצים יחד אל ההצלחה.

“הקמפיין הנוכחי, ‘שותפים לקצב החיים’, רותם את קצב הלב להמחיש את העובדה שפאגי מצוי עם יד על הדופק ומכיר את קצב החיים והתנועה הנפשית של כל אחד כדי ללוותו במערכה הפרטית שלו. פאגי בחרו בקצב שמבטא את העולם הצעיר והדינאמי שעימו הוא מזדהה ולאורו הוא צועד. זו הסיבה שהבחירה הטבעית הייתה בכלי ההקשה שמהווים לב התזמורת, חלק בלתי נפרד מהשדרים הכלליים.

“אין ספק שמדובר ביציאה בולטת מהקופסה וההחלטה המשותפת של פאגי ללכת על סיפור המוסיקה נובעת מההכרה שזו הדרך לנגן הכי טוב את הצלילים החדשים. לצד קריאייטיב פורץ הדרך, גם הכלים התקשורתיים בהם נעשה שימוש במהלך – היו חדשניים במיוחד.

“כך לדוגמא, קוראי יתד נאמן ביום ג’ בשבוע האחרון נחשפו לעיטוף ראשוני מסוגו בתפוצה של 150,000 עותקים. כך גם השלט מאיר העיניים בכניסה לירושלים שבכל יום נחשפו אליו עשרות אלפי העולים לבירה. בפאגי מבטיחים להקיף את כל מעגל החיים של החרדי המצוי, מרגע שהוא נישא ועד שהוא מחתן את ילדיו. להיות עמו בכל תחנות חייו ולהעניק פתרונות לכל תחנה.

“פאגי הוא בעל DNA חזק ומסורתי שהולבש בקמפיין הנוכחי בחליפה יותר עכשווית וכבר עתה רואים את פירותיה. עובדי פאגי מעידים כי הקמפיין פועל לא רק כלפי חוץ אלא גם פנימה. הפוסטרים שפוזרו בסניפים וההדרכה שקיבלו העובדים הכניסה אוירה חדשה פנימה והחדשנות מתנגנת באוויר ועושה את העובדה”.

בנק פאגי

סטודנט פאגי

שיפוץ פאגי

משפחה פאגי

פנסיה פאגי

פנסיה פאגי

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן