מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מחלקת הקריאייטיב בפרונט על האסטרטגיה שמעוררת את בלוטות הטעם של הקונה גם בזירה שכולה אבן
__RAMOT-עותק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תודו שהויזואל האחרון שהייתם מצפים שיתקשר מודעת נדל”ן הם פרלינים איכותיים המייצרים אוירה מתקתקה משהו. אלא שלפעמים הבלתי צפוי ממיס את המסרים בעוצמה הכי גדולה. זה פחות או יותר מה שעושה המודעה האחרונה המתקשרת את שלב ג’ בפרויקט היוקרה מצפה רמות. מעבירה את עולם הנדל”ן לעולם המתוקים ומייצרת אוירה של תחטפו לפני שזה יתחסל, בדיוק כמו ששוקולדים טובים נעלמים במהירות.

במשרד הפרסום “פרונט”, המתמחה בעיקר בפרויקטים נדלניים בארץ ובחו”ל, משתפים את המדור באתגר הפרסומי הגדול של כל קמפיין נדלני, שמטבעו מוכר מוצר יבש שיש לעוררו לחיים, שבעיקר חשוב לבדל אותו משאר המודעות הנראות לפעמים כהעתק הדבק זו מזו, שיהיה מספיק קליט ומקורי אבל לא יפספס את המסר המופנה לאוכלוסייה אליה מיועד הפרויקט.

“חשוב לזכור כי בניגוד למוצר צריכה שמתקשרים לטווח ארוך, למותג נדלני מהסוג שלנו יש ארכה מוגבלת והטמעתו נעשית בתהליך קצר, שלעתים הוא חד-פעמי. פרויקט מצפה רמות, שהפעימה הראשונה והשנייה שלו שווקו לראשונה לפני 3 שנים, ניגן על הרמה הגבוהה של המיזם , שאחרי האכלוס לפני כשנה וחצי היא כה הוטמעה עד שהיו שתלו פתקים במקום בנוסח: ‘דרושה דירה בפרויקט זה’.

“אחרי שהיו במקום כבר 100 משפחות והתחלנו בשיווק שלב ג’ ביקשנו למנף את ההצלחה הזו ועלה הרעיון לשלב את המודעה האותנטית מהשטח, שדיברה בעד עצמה עבור שני הבניינים הנוספים הנבנים עכשיו. זאת כדי לגרות את הציבור להצטרף אל ההצלחה הקיימת”.

למה באמת לא השתמשתם בה?

“יש רעיונות קריאייטיביים העלולים ליצור רושם נמוך, בייחוד במוצר נדלני כבד ויקר האמור אמנם למשוך את העין אבל גם לשדר יוקרה וחשיבות. האתגר הפרסומי שלנו היה לייצר תחושת הזדמנות, כי בעולם הנדל”ן רוב העסקאות מתבצעות מתוך תחושת לחץ שהנה אוטוטו המחירים עולים והכל ייחטף.

“במקרה שלנו קיים לחץ אמתי, כי זו ההזמנות האחרונה לשלב אחרון בפרויקט. לכן בחרנו בשוקולדים המסייעים ביצירת תחושה של חיסול ההזדמנות. כי מה יותר מתחסל מחבילת שוקולד איכותית. במקום להשתמש בהדמיות יבשות העדפנו ויזואל רטוב שיעורר את החושים. כי דווקא בדומם כמו בטון חשוב במיוחד לגרות את בלוטות הטעם”.

בפרונט מדברים על הפתעות נוספות הצפויות בהמשך הקמפיין. מודעת השוקולד היא רק קדימון לסדרת מודעות מתוכננת שבהן ימשיך השוקולד לככב בוואריאציות קריאטיביות מפתיעות.

מה אתם אומרים על קמפיין השוקולדים של פרויקט הנדל"ן מצפה רמות? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן