מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
ארי גלהר דחה את שיחתנו בגלל שהיה צריך להתארגן לכבוד הצעת הנישואין, אז ויתרנו לו. עכשיו אפשר לספר הכל
ארי גלהר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בואו נתחיל מהסוף: מזל טוב לחברינו ארי גלהר לרגל אירוסיו עם גולדי רוט. עכשיו אפשר לחזור להתחלה: בשעות הצהריים, כשניסיתי לדבר איתו על תפקידו החדש ברשת ‘קו עיתונות’, הוא שלח הודעה: “אני מציע הערב נישואין ולחוץ אש על כמה פגישות פה בעבודה. מה הדד ליין?”. כמובן שהופתעתי והבטחתי להציק לו במועד מאוחר יותר. הערב הוא הודיע על אירוסיו: “מאורסים :), ותודה ענקית למפיק הכי תותח שפגשתי בחיים, מוטי פרידמן. האיש פשוט יורד לפרטים הכי קטנים. לתמרי אדמקר #My_Diamonds על טבעת מושלמת ושירות מטורף, לצלם המדהים שלומי כהן”.

הצעת הנישואין מתוך הפייסבוק של ארי. צילום: שלומי כהן
הצעת הנישואין מתוך הפייסבוק של ארי. צילום: שלומי כהן

מוקדם יותר השבוע, הודעת ווטסאפ קצרה בישרה: “מערכת ‘קו עיתונות’ מודיעה על הצטרפותו של ארי גלהר כמנהל פיתוח פרויקטים”. מבירור קצר שערכנו, גלהר ימשיך בתפקידיו הנוכחיים במקביל לעבודתו החדשה ב’קו עיתונות’.

גלהר משמש כיום כיועץ למחוז החרדי במשרד החינוך ואחראי בין היתר על הקשר בין העיתונות החרדית לשר החינוך. בתקופה האחרונה, בזמן ששלמה קוק החל לשמש כעורך הראשי של עיתון בקהילה, גלהר הפגיש ביניהם, פגישה שחזרה על עצמה זמן קצר לאחר מכן, כאשר אבי גרינצייג נכנס לתפקידו כעורך הראשי של רשת ‘קו עיתונות’.

בעבר גלהר שימש ככתב לענייני חרדים בעיתון ידיעות ירושלים, כתב לענייני דתות באתר NRG והספיק לכתוב טור על הפרסום החרדי ב-Ynet.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן