גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
השוק היהודי בארה”ב הולך וגדל, ומהווה הזדמנות עסקית גדולה למפרסמים. בראיון מיוחד לפאשקעוויל, מאיר אייזנברגר מספק מדריך להתמצאות בעולם הפרסום היהודי בארה”ב להשגת חשיפה אפקטיבית למותגים ועסקים
WhatsApp Image 2024-01-03 at 21.20.31
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בראיון מיוחד לבלוג הפרסום החרדי ‘פאשקעוויל’, מספר מאיר אייזנברגר על המהפכה המתחוללת כעת בתחום הפרסום בקהילה החרדית בארצות הברית.

אייזנברגר נכנס לאחרונה לתפקיד חדש כמנהל פרסום בעיתון המוביל בארה”ב במגזר החסידי “די וואך” ובחברת JDN האמריקאית, הדומיננטית בדיגיטל היהודי בארה”ב ובכלל.

“הפרסום החרדי באמריקה היום הוא ענף עצום, הן בעיתונות המודפסת והן בדיגיטל”, אומר אייזנברגר. “בעוד שבעבר הסתמכנו באופן כמעט בלעדי על העיתונים השבועיים המודפסים, כיום אנחנו רואים נוכחות משמעותית מאוד של הקהילה החרדית גם ברשתות החברתיות, באתרי חדשות ותוכן מקומיים ובמהדורות ניוזלטרים יומיות באימייל”.

לדברי אייזנברגר, אחד העיתונים החרדיים הגדולים, המובילים והפופולריים ביותר כיום בקרב האוכלוסייה החרדית בניו יורק הוא השבועון ‘די וואך’ (‘השבוע’ באידיש). “מדובר בחבילת ענק שמגיעה מדי שבוע למנויים וכוללת מגזין ראשי עב כרס עם סיקור מקיף ומעמיק של הנעשה בקרב עולם הרבנים והחסידויות ברחבי העולם, מגזין נוסף עם מגוון רחב של כתבות מעניינות ומרתקות בנושאים שונים למבוגרים וצעירים כאחד, וכן טורים קבועים אהובים ופופולריים מאוד שיש להם קהל קוראים נאמן שמחכה להם בכיליון עיניים מדי שבוע, בנוסף למוסף ילדים עשיר, מושקע ואיכותי במיוחד”.

רוצה חשיפה ללקוחות יהודים בארה"ב? כך תשיג אותה בהצלחה 1

אייזנברגר מספר כי העיתון מופץ בכ-30 אלף עותקים מדי שבוע בקרב קהילות חרדיות גדולות בניו יורק, קנדה, אנגליה וישראל. “תפוצה רחבה זו הופכת את ‘די וואך’ לאחד מערוצי התקשורת הפופולריים וההמוניים ביותר כיום בקרב דוברי אידיש והציבור החרדי בכלל”.

אך השבועון המודפס אינו הפלטפורמה היחידה שמפעילה מערכת ‘די וואך’. בנוסף, המערכת מפעילה גם שני אתרי אינטרנט חדשות ותוכן מקומיים ותיקים שזוכים לפופולריות רבה בקרב האוכלוסייה החרדית – אחד מיועד לתושבי שכונת בורו פארק הידועה כמעוז חרדי גדול בניו יורק, והשני מכוון לקהילה החרדית הגדולה בעיר הסמוכה מונסי.

בנוסף לשני האתרים, יש גם ערוצי עדכונים וסטטוסים בוואטסאפ שזוכים לעשרות אלפי צפיות ביום. “הנוכחות הדיגיטלית החזקה הזו מאפשרת לנו להגיע היום לכל בית חרדי כמעט באזור ניו יורק באמצעות הפלטפורמות המגוונות שאנחנו מפעילים”, אומר אייזנברגר בהתלהבות.

רוצה חשיפה ללקוחות יהודים בארה"ב? כך תשיג אותה בהצלחה 2

לדבריו, הנוכחות הרב-ערוצית הזו של המותג ‘די וואך’ יוצרת הזדמנות מצוינת עבור לקוחות פוטנציאליים מישראל ומחוצה לה להגיע באופן ישיר ואפקטיבי לקהל יעד חרדי רחב מאוד בארה”ב וברחבי העולם דוברי האידיש והאנגלית.

“החל מעסקים קטנים וכלה בעמותות, חברות נדל”ן, תיירות, חברות מזון ועוד – אנחנו יכולים לספק פרסום יעיל וממוקד לכל גודל וסוג של עסק”, הוא אומר. “אנחנו נותנים את המחירים הכי טובים בשוק ומוודאים שהלקוח מקבל את המיקום האופטימלי עבורו הן בפרינט והן בדיגיטל, בהתאם לתקציב ולקהל היעד שהוא מעוניין לפנות אליו.

“הנוכחות החזקה והותיקה שלנו בתוך הקהילה מאפשרת לנו להבין היטב את הצרכים וההעדפות ולספק פרסום אפקטיבי ו’מותאם אישית’ לכל לקוח”, מסכם אייזנברגר את הראיון. “אני מאוד מאמין שהמודל המשולב שלנו של פרינט ודיגיטל הוא הדרך הטובה ביותר כיום להגיע ללב הקהל החרדי בארה”ב ובעולם”.

רוצה חשיפה ללקוחות יהודים בארה"ב? כך תשיג אותה בהצלחה 3

רוצים להגיע לקהל יעד חדש ואיכותי בעולם?

דברו עם מאיר ותגלו עולם חדש של חשיפה ומכירות!

מייל ליצירת קשר: [email protected] או בטלפון: 0532700808

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן