מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
לתומר אביטל נמאס שנבחרי ציבור חוסמים אותו ויזם מהלך שידרוש חשיפת קריטריונים לחסימה. הלל גרשוני חושב כי מדובר במקרה עצוב
workaholism-internet
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תומר אביטל מ’מאה ימים של שקיפות’, חסום ותיק, מבקש מנציגי הציבור לפרסם קריטריונים שקופים לחסימה. לדבריו, “חסימות מצד פוליטיקאים זה דבר מסוכן. כאשר לא מדובר בגידוף או פרסום דיבה – מחיקת תגובות מחבלת בדיון ובזכות הציבור להשתתף בו”.

אביטל יצר טופס גוגל לריכוז תלונות על חסימות, שם כתב: “הרשתות הן כיכר העיר החדשה ופוסטים בפייסבוק הם אסיפות עם מודרניות. 120 חברי הכנסת אינם אזרחים פרטיים אלא אנשי ציבור. בדפים שלהם לא תמצאו מחשבות פילוסופיות על החיים לאחר המוות וגם לא התלבטויות על עיצוב הסלון. 99% מן הפוסטים שלהם עוסקים בפוליטיקה, ואת הדפים מְתָפעלים צוותים שאנחנו מממנים. האם אתם יכולים לתאר לעצמכם מאבטח מטעם המדינה שיבעט החוצה אדם השואל באסיפה פוליטית שאלה לגיטימית? כמעט בכל מפלגה חוסמים, וכשמדובר בהשתקה על ידי הכסף שלנו: הגיע הזמן לפרסום קריטריונים שקופים לחסימה”.

בסוף דבריו הוא מבקש: “אנא מלאו את פרטיכם כדי שנוכל להגיש תלונות ענייניות ואף לגשת לבית המשפט אם יתעורר הצורך. הגיע הזמן לעדכן את המציאות לעידן בו כיכר העיר – דיגיטלית”.

במענה לתיוג של נחמיה רוזנפלד בטוויטר, הלל גרשוני התייחס ליוזמה של אביטל: “כן, הוא מקרה עצוב. דפים של פוליטיקאים מושכים הרבה טרולים ואני חושב שזכותם המלאה לא להפוך את הדף לזירת אגרוף בהם”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן