דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
נציגי “קול ברמה” לא ישתתפו בוועידה של לע”מ לתקשורת החרדית – בגלל דרעי. איך זה קשור? בואו ללמוד
kol_barama
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הנהלת תחנת הרדיו ‘קול ברמה’ שלחה הבוקר מכתב לניצן חן, מנהל לע”מ, בו היא מודיעה כי נציגי התחנה לא ישתתפו בוועידה המתוכננת להתקיים ביום שלישי הקרוב בירושלים – והכל “בגלל דרעי”. הנה תוכן המכתב:

“בימים אלו בהם הסיאוב והצחנה שבקשר בין הון שלטון ועיתון נפרשים בחוצות, היינו מצפים שהוועידה הראשונה והמבורכת לתקשורת דתית וחרדית, ביוזמת לשכת העיתונות הממשלתית, תתמקד בנושאים אלו מתוך רצון ללמוד מניסיונם של אחרים ומתוך כוונה לשפר במשהו את האקלים המורכב ממילא שבין הפוליטיקאים וכלי התקשורת החרדית.

“מבלי להיכנס לטיב בחירתו של שר הפנים כאישיות הפוליטית המרכזית שתתארח בוועידה, לא תוכל להתעלם מהשאלה כיצד זה השר דרעי מקבל את הבמה המרכזית, במה שאמור להיות פורום לקידום המקצועיות התקשורתית החרדית, בעוד הוא מנסה בכל דרך אפשרית לפעול כנגד אותם ערכים שהוועידה מנסה לקדם בניסיון להכפיף תחת מרותו כלי תקשורת מרכזי בציבור החרדי ולהופכו לעושה דברו תוך שימוש בהחרמות, איומים וניצול ציני של הון ומשאבים שלטוניים וציבוריים.

“חשוב לציין כי השימוש באותם אמצעים הנעשה בדרך פוזיטיבית כהרעפת תקציבי פרסום ממשלתיים נכבדים על כלי תקשורת כדי שיהיו מעושי דברו מחד ובדרך נגטיבית באמצעות שלילתם מאידך, לא מתבצעת רק כנגד תחנת הרדיו “קול ברמה” ושותפים לה כלי תקשורת רבים נוספים החווים על בשרם את אותה התנהלות פסולה.

“נוכח האמור ובמיוחד נוכח העובדה כי ל”קול ברמה” לא ניתנת האפשרות לעמת את השר דרעי עם הטענות הנ”ל אנו מודיעים כי לא ניקח כל חלק בוועידה. אנו קוראים לכלי תקשורת חרדיים נוספים להשמיע קולם בעניין ולהימנע מלקחת חלק בוועידה זו כל עוד הליקויים האמורים לא תוקנו”.

תגובת לע”מ: “הטענות אינן רלוונטיות למטרות הכנס”

מלע”מ נמסר בתגובה לוואלה ברנז’ה: “לשכת העיתונות הממשלתית מקיימת במהלך השנה כנסים מקצועיים לכל סוגי העיתונות בישראל לרבות עיתונות רוסית ,ערבית, יהודית-בינ”ל, והשבוע, לראשונה, גם עיתונות חרדית. העיתונות בישראל בכלל והעיתונות החרדית בפרט עוברות מהפך בכל הקשור להשפעות הרשתות החברתיות על העיתונות המודפסת, ובראשם כללי אתיקה, בחירת נושאי הסיקור וחלוקת עוגת הפרסום בין העיתונות המסורתית לבין עיתונות הניו-מדיה”.

“לאחד הפאנלים בכנס ,’עיתונאים חרדים בתקשורת החרדית’, הוזמנו כל ראשי הסיעות החרדיות בכנסת, ובהם השר אריה דרעי, שנענה להזמנה להשתתף בפאנל זה. ראשי רדיו ‘קול ברמה’ הוזמנו לכנס, כמו כל יתר עורכי ומנכ”לי העיתונות החרדית על כל זרמיה וגווניה. מבלי להיכנס לתוכן הטענות של ראשי רדיו ‘קול ברמה’, שאינן רלוונטיות למטרות הכנס , צר לנו כי הם בוחרים שלא להשתתף בכנס חשוב זה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן