דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
‘שחור ולבן’ הפיקו טיזרים עם “מידע פנימי” על ערים חרדיות פופולריות כדי למשוך את התושבים שלהן לירושלים
HAMODIA 12
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הטיזרים של ‘תפנית’ – יריד הבית והמשפחה של ‘המודיע’, עושים עבודה טובה. הם מצליחים לסקרן את תושבי הערים החרדיות בישראל, לקרוא את “המידע הפנימי” שרק הם מכירים ולחייך לנוכח השורה התחתונה: “אבל פעם אחת – עולים לירושלים”. נחמד מאוד.

הצוות במשרדי ‘שחור לבן’ עשו עבודה יפה. באשר לעיצוב, הדעות חלוקות. יש אומרים שקו העיצוב מותאם בול לקהל היעד הנשי, בצבעוניות המעוררת סחף לקראת אירוע גדול, ויש אומרים שברמה העיצובית יש מקום לשיפור.

אז איפה אתם מתגוררים?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. הצבעוניות טובה. יש פה קונספט טוב, אבל הוא מת בדרך…
    הבלאגן חוגג וחבל, משתמשים פה בפונטים הכי יקרים של אאא, חבל לבזבז אותם על הבלאגן הזה.

  2. כזה טיזר הייתי מצפה שיספר על עיר חרדית חדשה עם הוואי משלה. ממש מבוזבז ולא משכנע לעלות. הפיענוח של הטיזר ממש לא יושב טוב על הקונספט. ומזה הבלאגן הזה אלוקים! ומה קורה בסוף? עוד קונספט?? צע”ג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן