מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
בעקבות הכתבה ששודרה בערוץ 2, הנה המלצתי הצנועה להתמודדות עם אתגר האמינות של דרעי. וגם: איך לחתוך בצל בלי לבכות
DERI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

היום שודר בתכנית “אנשים” עם חיים אתגר ריאיון עם בני אלבז, שחשף קטעים מאחורי הקלעים של צילומי קליפ הבחירות שערך עם דרעי. הקדימון שהצליח להביך את שר הפנים כדבעי, הציג אותו בזמן שהוא מורח בצל בעיניו כדי “לבכות מגעגוע” בזמן שהוא שר על מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל.

מנהל הקמפיין ביקש להדגיש את הזיקה, הקרבה והגעגוע של דרעי לרב עובדיה, וביקש ממנו להחצין רגשות בזמן שהוא מצולם לקליפ, אך הדמעות לא מיהרו להגיע. בצילומים שחשף אלבז בפני ערוץ 2, עם ישראל ראה את דרעי נעזר בבצל כדי לזרז את הגעתן של הדמעות. הצלם הצליח לתפוס את דרעי כשהוא סופסוף בוכה מחמת הצער הרב שתקף אותו בזמן ששר על מרן. נראה שהבצל עזר.

ספי שקד, מנהל הקמפיין של דרעי, הגיב לערוץ 2: “אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת”.

בווטסאפ קיבלנו תגובה כמעט זהה המיוחסת אף היא לספי שקד: “צילמנו קליפ על הרב עובדיה יוסף זצ”ל במשך יום שלם ואריה דרעי בכה שעות. זה היה בכי אמיתי וקורע לב, כי הרב היה כמו אבא עבור השר דרעי. צילמתי את דרעי פעם ועוד פעם בוכה בכאב ולא הייתי מרוצה מהצילומים. בערב, דרעי כבר היה מותש מבכי, ממש נגמרו לו הדמעות וביקשתי, כפי שמקובל בצילומי סרטים, למרוח בצל כדי שנגיע לתוצאה הרצויה. אין בזה שום דבר חריג”.

שחררו דמעות אמיתיות

נכון, התכנית ככל הנראה הסבה נזק תדמיתי לדרעי וגרמה לכמה אנשים לפקפק באמינותו של דרעי. יש שיגידו לראשונה מאז הבחירות שדרעי נוכל ופוליטיקאי ציני ש”עשה סיבוב” על מרן כדי שיבחרו בו. מזל שהסרטון לא הופץ במהלך הבחירות, לפני שהציבור החליט לתת בו שוב אמון מלא ולהחזיר אותו לכס המפלגה המשוסעת באותם ימים.

מקורבים לדרעי, ובתוכם מנהל הקמפיין, מעידים כי הוא בכה בדמעות “אמיתיות” במספר רב של הזדמנויות. עיתונאים מסוימים גם העידו כי הם חוו את הרגישות של דרעי לנוכח איזכורו של מרן בשיחותיהם. הם ראו לחלוחית בעיניו. ובכן, ניתן עכשיו לערוך במהירות בזק קליפ קצרצר עם “מיטב הדמעות” של דרעי. זה לא צריך להיות רשמי, זה לא חייב להיות מהיומיים האחרונים, אבל אם יש לכם כל כך הרבה חומרים, למה לא תשחררו קצת דמעות אמיתיות כדי להחזיר את אמון הציבור שנפגע?

ואולי, אולי לא כדאי לעשות מניפולציה רגשית נוספת על חשבון מרן זצ”ל לטובת התדמית האישית שלו. אולי התגובה של שקד מספיק אמינה. אני משאיר את הבצל לשיקולכם.


איך חותכים בצל בלי דמעות?

אם אנחנו כבר פה, קבלו כמה טיפים שלא ממש קשורים לתחום הפרסום (אולי זה יהיה קשור לתחום ניהול משברים מתישהו, מי יודע).

כשחותכים בצל משתחררת ממנו תרכובת גופרית – והיא זו שגורמת לתחושת הצריבה בעיניים. אז מה עושים כדי לא לבכות? קבלו כמה טיפים שהתפרסמו במדור “סיר לשבת” של אסנת לסטר באתר Xnet.

● חיתוך באמצעות סכין חדה ככל האפשר יצמצם את כמות התרכובת שנפלטת – וכתוצאה מכך גם את תחושת הצריבה.

● כדאי לחתוך בחדר מאוורר היטב, כך שזרימת האוויר תרחיק את התרכובת הצורבת מהעיניים והאף שלנו. אפשרות נוספת היא להשתמש במאוורר.

● התחילו לחתוך את הבצל מהקצה שמרוחק מהשורשים, מפני שליד השורשים נמצא ריכוז גבוה יותר של גופרית.

● כדאי לחתוך בצל עם פה פתוח. אולי יש ככה קצת טעם של בצל בפה, אבל פחות דמעות בעיניים – כי אדי בצל שעוברים דרך האף מגיעים לעיניים וגורמים לדמעות.

● כדאי לשטוף את הבצל במים קרים מאוד לפני החיתוך.

● אפשר להכניס את הבצל לכמה דקות למקפיא. זה גם עוצר את האדים וגם מקל על החיתוך.

● יש כאלה שנשבעים כי כדי לא לדמוע צריך להחזיק בפה לגימה ענקית של מים בזמן החיתוך. אחרים נוהגים להחזיק השיניים שני גפרורים, כשהצד עם הגופרית פונה החוצה.

● אם ניסיתם הכל ואתם עדיין בוכים ולא רואים כלום – פתחו את המקפיא והכניסו לתוכו את הראש לשנייה (רק שנייה!) כשהעיניים פקוחות לרווחה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן