מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
“אנו מכריזים בזאת”: אריאל כהן, מנהל שיווק בחברת “משמרת השבת”, החל לקדם מיזם לשילוב מנהלי שיווק חרדים בחברות הגדולות במשק
SHIVUK
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אריאל כהן, מנהל שיווק בחברת “משמרת השבת” המספקת פתרונות הלכתיים למוצרי חשמל בשבת, החל לקדם לאחרונה מיזם חדש לשילוב מנהלי שיווק חרדים בחברות הגדולות במשק.

בשיחה עם ‘פאשקעוויל’, כהן מסביר את ההיגיון שעומד מאחורי המהלך. “אני מרכז את נושא השיווק במשמרת השבת ועובד מול החברות הגדולות במשק. במסגרת העבודה שלי, נחשפתי לעובדה שסמנכ”לי חברות גדולות, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות ועוד, מגלים בורות גדולה בכל הנוגע למגזר החרדי. זה גורם להם להוציא הרבה כסף ולעשות טעויות, וחבל.

“אם בכל חברה היה מנהל מגזר חרדי כמו בן ציון פדר ב’טרה’, למשל, שמכרז את כל המהלכים השיווקיים למגזר החרדי הן מבחינת כשרות, הן מבחינת תקשורת, אין מבחינת פריסת מדיה וכו’, זה היה חוסך לחברה כסף רב ומייעל את הפעילות השיווקית.

“השאיפה שלנו היא שכל חברה בארץ תעסיק מנהל מגזר חרדי. בכוונתנו להיפגש עם מנהלי החברות ולדחוף אותם לכך. אני מאוד מאמין שזה יכול להביא תועלת לחברות ולמשרדי הפרסום וגם לאנשים שייכנסו לענף השיווק ויהיו הנציגים של המגזר החרדי”.

אז אתם מכריזים בזאת על הקמת “איגוד מנהלי השיווק החרדים”?

“כן; חשוב לנו לשבת עם מנהלי שיווק מכל החברות הגדולות. נציג להם את הנתונים שיש בידינו והם יבינו שחייבים את זה”.

בתמונה, מימין לשמאל: חיים רוזנברג, מנהל שיווק פרסום הדס; משה גוטליב, מנכ”ל פרסום הדס; מוטי ארגמן, תקציבאי אגס בראשית; אברימי קליגר, תקציבאי תוצאות אפקטיביות; יעקב פריימן, תקציביאי שחור לבן; חנוך כהן, מנהל שיווק פרויקט השדרה בבית שמש; אריאל כהן, מנהל שיווק משמרת השבת ויוזם איגוד מנהלי השיווק החרדים.

הכירו את המיזם החדש של אריאל כהן: "איגוד מנהלי השיווק החרדים" 1

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן