מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כמידי שנה הוענקו בטקס מיוחד פרסי החדשנות של “מוצר השנה” לעשרות מוצרים ושירותים מתחומים שונים
TNUVA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כמידי שנה הוענקו בטקס מיוחד הנערך בישראל זו השנה ה-12 ברציפות, בנוכחות קמעונאים משווקים ובכירים במשק, פרסי החדשנות של “מוצר השנה” לעשרות מוצרים ושירותים מתחומים שונים. הפרסים מוענקים כיום ב-36 מדינות ברחבי העולם ומהווים כיום את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים, בייחוד שזכות הבחירה ניתנת בידי הצרכנים.

במתכונת הזהה לזו הקיימת בעולם בחר גם השנה הקהל ישראלי את המוצרים שבעיניו היו הטובים והחדשניים ביותר ל-2017. המטרה הינה לעודד חדשנות ע”י הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים שאינם רק חדשניים ופורצי דרך אלא גם זכו בציוני איכות גבוהים ע”י הצרכנים.

למעלה מ-2,000 צרכנים נטלו חלק במחקר מקיף שערך מכון המחקר קנטאר מדיה, כאשר מבין שלשת הפרמטרים של הבחירה בכל קטגוריה שביעות הרצון משימוש במוצר בפועל הייתה הגבוהה ביותר (50%) לעומת מידת האטרקטיביות שלו (25%) והחדשנות (25%).

בנוסף, הוקם צוות מומחים עצמאי המורכב ממומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה, שדירג את המוצרים והשירותים והחליט אלו מוצרים בין החברות המגישות הם חדשניים מספיק כדי לעבור לשלב הבא. בין הזוכים נזכיר מספר דוגמאות מייצגות: מסירופ אקמולי פורטה של טבע, סימילאק מוכן לשימוש, מזגני תדיראן אלפא, פריכונים עד 99 קלוריות של אסם, ממרחי טחינה של אחווה ועד משקאות סויה של תנובה, חלב משק של תנובה וYOLO- מוס של תנובה.

לדברי אתי עמיעד מנכ”ל פרס מוצרי השנה בישראל, אחת התופעות הבולטות של השנה היא כמות הפיתוחים המקומיים בתחומי המזון, הטיפוח והשירותים שהם תוצרת ישראל כחול לבן, מה שמעיד על כך שישראל היא מעצמת חדשנות שמושקות בה חדשנויות רבות הרלוונטיות לקהל הצרכנים המקומי.

בנוסף, מניתוח המוצרים והשירותים שהוגשו השנה לפרסי מוצר השנה ניתן לזהות מספר מגמות מעניינות הקשורות בחדשנות: נמשכת המגמה משנה שעברה שהוגשו וזכו השנה יותר מוצרי מזון שהחדשנות שלהם היא מעולמות הבריאות. מוצרים ללא גלוטן, מוצרים ללא לקטוז, מוצרים המועשרים ביותר חלבון ומוצרים מופחתי שומן, נתרן וסוכר, שכולם נותנים מענה לצרכנים המעוניינים באורח חיים בריא יותר.

רואים גם המשך גידול משמעותי בזכיות בקטגוריות מתחום השירותים: שירותים פיננסיים, שירות לקוחות ושירותים בתחום התיירות, פוליסות ביטוח חדשניות שירותי בריאות ועוד, מה שמעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות נותנות השירותים בישראל.

במהלך הטקס הוענקו אותות מיוחדים לאישים ולחברות. תנובה, שזכתה בחמישה פרסים של מוצר השנה, שהוא הגבוה ביותר השנה, הוכתרה כ”חברה החדשנית של השנה”.

אות מיוחד הוענק גם לאופיר גוטמן מנכל פרוקטר אנד גמבל בשל העובדה שהחברה זכתה במספר הפרסים הגבוה ביותר בתחום הטיפוח.

לראשונה בתולדות מוצר השנה בישראל הוענק אות “המנכ”ל החדשני של השנה” למנכ”ל שוועדת היגוי מיוחדת, המורכבת ממרצים לשיווק בבתי הספר למנהל עסקים בישראל, החליטה כי הפגין חדשנות פורצת דרך בתחום עיסוקו. האות הוענק למנכ”ל שופרסל איציק אברכהן בשל החדשנות שהפגין בתחומים שונים שהצעידו את הרשת קדימה, ביניהן הטמעת אסטרטגיית חדשנות בשופרסל, פיתוח המותג הפרטי, הטמעת טכנולוגיות כדוגמת קופות לשירות עצמי ומהלכים עסקיים נוספים, שבאו לידי ביטוי בתוצאות העסקיות האחרונות של הרשת.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן