כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
“אני יוצאת לדרך משלי עם כל מה שיש לי וקיבלתי במרוצת השנים … שהופכים אותי למי שאני היום”
YONAT KAPLAN
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יונת קפלן עוזבת את קוביס ויוצאת לדרך משלה. הנה ההודעה ששיתפה בפייסבוק:

אחרי קרוב לעשור, אני עוזבת את הבית.

הייתי צעירה וסטודנטית חצופה כשהגעתי לראיון עם איש התקשורת קובי סלע ש’עכשיו פותח משרד’.

סטודנטית למדעי החברה וניהול ושיווק, הגעתי לפגישה, ואמרתי שאני יודעת הכל.

הוא דיבר על מונחים מתחומו, ואני הנהנתי במרץ. הוא הפחיד ובדק את גבולות האומץ התקשורתי שלי, ואני אמרתי לו שהוא מזכיר לי את צביקה הדר, הוא אמר בענווה “הלוואי שהיה לי את הקסם שלו”, אני תיקנתי ל”כסף”. כבר אז חשבתי שב’קשת’ עושים הרבה כסף ושכוכב נולד יישאר לנצח.

לא הייתי צריכה לחכות זמן רב, תוך מספר שעות הוא כתב: “אז מתי את מתחילה?” וכל היתר כמעט היסטוריה.

• • •

עבדנו על תיקים משוגעים, מטורפים, ז”א התיקים לא היו כ”כ מטורפים, חלקם אפילו די בנאליים, אבל המוח הזה שלא מפסיק לייצר אקסטרים, העביר אותו למעשים ששמו עשרות לקוחות על המפה בדרך זו או אחרת.

הפתענו, ריגשנו, איגפנו, כתבנו, הרענו (אירועים, כן?), ואני הייתי שם ללמוד. בתחילה ידעתי הכל ולא נתתי לאיש להציע אחרת. (יש שיגידו שזו מגננה של רגישים, חוסר היכולת לקבל ביקורת). היום אני מבינה שניסיתי לעשות את זה פשוט בדרך שלי, והיה מי שאיפשר, תמך וגיבה, אני אסירת תודה על כך.

כתבתי שאני חווה המון דברים במהלך חופשת הלידה הזו. אין לי דרך להגדיר את סל האמוציות התחושות והתבונות שאשה, אמא, אשת משפחה יכולה לקבל על עצמה בתוך כל הדבר הזה וקיבלתי מתנה והחלטה לצאת לדרך משלי.

השמחה העצומה שלי מלווה בהמון תהיות ורגשות גואים. אני יוצאת לדרך משלי עם כל מה שיש לי וקיבלתי במרוצת השנים, בחיים המקצועיים והפרטיים, שהופכים אותי למי שאני היום, לטוב ולמורכבות שבזה. אני נכונה להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת (ועושה די בסדר, נראלי). להעניק את זה הלאה במקצועיות, בחדות, בהבנה ובסיעתא דשמיא גדולה.

קראתי לא מזמן, ש”כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו”. בורכתי משמיים בהרבה כאלה ואני לא כל כך ילדה. תודה לכם, לא מובן מאליו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. יש מצב שהאתר ישאר חרדי?
    למה צריך אזכורים של תוכניות / אנשי בידור חילוניים (כן, אני יודע שהרבה מהגולשים מכירים וצופים באין ספור סדרות של ערוץ 2 וכו’) אבל עדיין חשבתי שאפשר לבקש שלפחות באתר זה שמפעיליו הם חרדים יוצאי ישיבות, שסימלו ושמו מעידים על השתייכותו (הרעיונית). האם אפשר לבקש שהתוכן בפשקוויל יישאר נקי, כמו שהיה בתחילתו(למרות שברור לי שעולם הפרסום וכליו – מטבעו אינו חרדי)?

    בכל אופן האם אפשר לבקש להשאיר את האתר המקצועי הזה, הזכור לטוב – נקי “כמה שאפשר” מאזכורים ודימויים של התרבות החופשית – המערבית “ליברלית”?

    איני רואה את עצמי כמוכיח בשער, את עצמי אני צריך להוכיח לפני. תגובה זו אינה תוכחה, אלא בקשה להמשיך וליהנות מתוכן מקצועי, עם אווירה וטעם יהודיים ללא חשש חמץ.

    *סתם הצעה לסרגל מדידה – ניתן לבדוק את התוכן המתאים לפרסום ע”פ כללי המדידה המתפרסמים בעיתונים חרדיים? האם פוסט זה “בשלמותו” היה יכול להתפרסם בעיתון חרדי כלשהו? לדעתי התשובה ברורה…

    נ.ב. אין בי תמימות לגבי רבים מהציבור החרדי הגולש בהמוניו באינטרנט (כן גם זה המסונן) והיחשפותו לתכניו הרדודים של עולם הבידור – בעיקר, אבל יש אזורים וריטואלים שרבים כמוני נכנסים לשם ורוצים להרגיש את התחושה הנקייה שעודנו זוכרים מלפנים 7-8 שנים – מקצועי ונקי (לפסח)

    בהצלחה, מקווה שדברי יתקבלו בהבנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן