WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
אינני יודע מי עומד מאחורי הפצת ההודעה בווטסאפ, אבל היסטוריה הם לא עשו
YATED (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הודעה שהפיצו הבוקר בקבוצות ווטסאפ מטעם יתד נאמן או באי כוחה או אוהדים, דיווחה על הפצת מהדורה בת שני גיליונות:

היסטוריה בענף הפרינט!!!

עיתון יתד נאמן המופץ חינם בימי שלישי הוציא הבוקר שני גיליונות עיתון המכילים בסה”כ מעל 100 עמודים כשכל גיליון כולל גם עמוד ראשי נפרד עם כותרות שונות.

מבולבלים? גם אנחנו!

גורם בעיתון עמו שוחחנו הסביר לנו שהסיבה שהובילה להחלטה התקדימית נעוצה בשל הכמות הגבוהה של מודעות הפרסום שהגדילה את העיתון למעל 100 עמודים, מה שהוליד את הצורך לאזן בין ידיעות חדשותיות לעמודי פרסומות. “מבדיקות עומק שעשינו הסקנו שקוראי העיתון מעוניינים בעיתון שמשלב באופן מאוזן בין עמודי חדשות לעמודי פרסומות. זה נכון שאנחנו מתפרנסים מהפרסומות אבל העיתון הוא לפני הכל עיתון של חדשות ואת זה אנחנו משתדלים להגיש לקוראים שלנו בצורה נוחה ונגישה”… כך לפי אותו גורם.

כך או כך אין ספק שמדובר בצעד תקדימי ומעניין. האם המהלך יגרום לעיתונים נוספים לחקות את הקונספט? ימים יגידו!

בעקבות שני הגיליונות של יתד נאמן: לא, זאת לא היסטוריה בענף הפרינט 1

בעקבות שני הגיליונות של יתד נאמן: לא, זאת לא היסטוריה בענף הפרינט 2

ובכן, לא דובים ולא יער. מדובר במהלך נפוץ מאוד של העיתונים בעונות החגים. כיוון שהיום יצאה לאור מהדורת יום שלישי האחרונה לפני פסח, מדובר בגיליון חג לכל דבר ועניין.

עיתון בקהילה חילק בשבוע שעבר את מוסף החדשות לשני גיליונות, אחד רגיל והשני עם אייטמים מרכזיים בודדים + מהדורת מידע מטעם “כללית”.

אינני יודע מי עומד מאחורי הפצת ההודעה בווטסאפ ומי שוחח עם גורם בעיתון, אבל ההודעה לא מתכתבת עם המציאות בענף הפרסום החרדי. אז היום יתד הדפיסו שני גיליונות וזה טוב ויפה, אבל היסטוריה הם לא עשו.

בעקבות שני הגיליונות של יתד נאמן: לא, זאת לא היסטוריה בענף הפרינט 3 בעקבות שני הגיליונות של יתד נאמן: לא, זאת לא היסטוריה בענף הפרינט 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן