מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מה קורה כשאחד הלקוחות שלך מחליט ללכת צעד אחד קדימה ולפרסם שת”פ שלא היה ולא נברא? מתנצלים
KEREN BNEI YESHIVOT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מודעת התנצלות מיוחדת ומוזרה צדה את עינינו הבוקר בעמוד הראשון של ‘יתד’: “הבהרה והתנצלות: מכירת החסד של קרן בני הישיבות שפורסמה בשבוע האחרון, אין לה קשר לארגון החסד בית לחם יהודה. הפרסומים המטעים נעשו בשגגה ללא ידיעת הארגון, ואנו מתנצלים על כך”.

תוצאות אפקטיביות מציג: שני לקוחות, התנצלות אחת 1

מסתבר כי “קרן בני הישיבות” יצאו בקמפיין רחב היקף במסגרתו בישרו לקהל הרחב על מכירת חסד מיוחדת מטעם ארגון “בית לחם יהודה”. מוזר? לא ממש. הן קרן בני הישיבות והן ארגון בית לחם יהודה – לקוחות של משרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’. חיבורים שיווקיים כאלו נעשים על בסיס מקצועי בהזדמנויות שונות.

אז על מה יצא הקצף? מבירור שערכנו עולה כי הפרסום נעשה שלא על דעת ארגון בית לחם יהודה. גורם מטעם העמותה איתו שוחחנו, סיפר כי מנהלי העמותה קמו ביום שישי בבוקר, לפני שבוע וחצי, ולא האמינו למראה עיניהם. “כל רחובות העיר מוצפות במודעות רחוב ענקיות המבשרות על מכירת חסד של מוצרי חשמל מטעמם, בשיתוף קרן בני הישיבות. על המודעות התנוסס בגאווה הלוגו של העמותה לצד הלוגו של הקרן, חברה מסחרית לכל דבר ועניין”.

לדברי הגורם איתו שוחחנו, מיד החלו להגיע טלפונים המבררים על מכירת החסד. “מסתבר שקרן בני הישיבות הרימו קמפיין בעשרות אלפי שקלים, בכל המקומונים החרדים, בנוסף למודעות הרחוב, כשבארגון אין להם שמץ במה מדובר, ומי הגוף שהעז להשתמש בשמם ללא ידיעתם וללא רשותם”.

כאמור, קרן בני הישיבות ובית לחם יהודה, שניהם לקוחות של משרד הפרסום “תוצאות אפקטיביות”. ככל הנראה, אנשי ‘תוצאות’ הציעו ל”קרן בני הישיבות” להתחבר ללקוח נוסף שלהם כדי לקדם את המכירות של ערב חג הפסח, החתן לקח את הדברים צעד אחד קדימה והרים את הקמפיין ללא ידיעת הכלה, וללא אישורה, דבר המנוגד לחוקי התורה, שהרי אמרו חז”ל (קידושין מא.) אסור לאדם לקדש אשה בלי שיראנה וכו’.

לאחר דין ודברים הסכימו הצדדים לסיים את הפרשיה המביכה בהתנצלות בלבד, ללא תביעות נזיקין.

תגובת ‘תוצאות אפקטיביות’: “מדובר בשני לקוחות חשובים למשרדינו. זהו מקרה קלאסי של חוסר הבנה בתום לב שתוקנה במהירות ועצם העובדה ששני הצדדים פתרו את העניין ברוח טובה ובהתנצלות בלבד מוכיחה את זה. מבחינת שני הצדדים העניין מאחוריהם והמשגה תוקן במלואו על הצד הטוב ביותר”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן