WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
איגוד הפרסום מוביל מאבק נגד “יפעת בקרת פרסום” והפתרון עדיין לא נראה באופק. האם יחול שינוי?
nati_yakov
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האם דירוגי הפרסום הייחודיים של “יפעת בקרת פרסום”, שגם המדור עושה בהם שימוש מידי שבוע, עומדים להתעדכן בפורמט חדש שישביע רצון המפרסמים?

כזכור, באחרונה קמה סערה על רקע הדירוגים, שחלק מהמשרדים טוענים כי אינם משקפים נכונה את הישגי הפרסום וכי הם נעשים בצורה העלולה לפגוע בהם בגלל סגנון מדידה הלוקה בחסר ולא לוקח בחשבון את כל המרכיבים.

חלקם טענו כי הדבר מביא להם נזק תדמיתי ואישי ואף איימו בפנייה לבית המשפט, באם יפעת לא תתקפל לדרישותיהם, במטרה לשים קץ למתכנת הדירוגים הנוכחית.

הדירוג שצבר עם השנים כוח והשפעה הפך לגורם משמעותי בקרב היחס של מפרסמים כלפי חברות ומשרדים שונים והעלה והוריד קרנן בהתאם. עד כדי כך שהסתמכו עליו לצורך הכנסת מועמדים למכרזי פרסום ולכן כה חששו ממנו.

את המאבק הוביל איגוד הפרסום, מה ששיווה לו נופח רציני. נציגיו האשימו את הדירוג כי הוא אינטרסנטי, לא מקצועי ופוגע בתחרות בשוק ואף טענו כי בעידן של היום הוא מיותר ואפשר לוותר עליו.

הנושא נראה היה לקראת פיצוץ אלא שבאיגוד כנראה התעשתו והבינו שגם להם לא כדאי שהדירוג, שאין לו מתחרים, יעלם מהשטח כיון שאחרי הכל הוא משרת גם אותם ומציג את התפתחותם והצלחותיהם.

מכאן נולדה פגישת ההידברות עם ‘יפעת’ שבה דנו על דרכים לבוא זה לקראת זה ולהגיע לנוסחת פשרה שתהיה מקובלת על הצדדים.

לאור זאת, מעניין יהיה לראות האם תגובש צורת מדידה חדשה של היקפי הפרסום של המשרדים ונקבל מודל שלא הכרנו. המדור יעקוב בעניין אחר התוצאות וידווח.

עוד כתבות בנושא:

  • איגוד חברות הפרסום ליפעת: חדלו לפרסם את דירוג הפרסום (גלובס)
  • ביצת הפרסום סוערת: המשרדים נגד דירוג המובילים (מרקר)
  • איגוד הפרסום: דירוג משרדי הפרסום של יפעת “נעדר כל אבק אמת” (כלכליסט)
  • מה הביא את איגוד הפרסום לצאת נגד דירוג יפעת? (גלובס)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן