WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
צוות הקריאטיב של פרסום אגס בראשית על האסטרטגיה הקריאטיבית שנותנת לעוצמה לדבר
Titanium_gold
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מרענן, נעים, עם ניחוח מושלם. ככה פחות או יותר משווקים דאודורנט מצוי. צפוי לא ממש מפתיע ומחדש, בוודאי שלא מרגש. אלא שיש דרכים עוצמתיות יותר לעשות את זה וטיטניום יעיד. בקמפיין שעלה לאוויר ומהווה חלק ממהלך עוצמתי ייחודי, שעכשיו מופיע בפעימה השלישית שלו, הם מצליחים לייצר מודל אחר, קריאטיבי ומלא השראה המותיר ניחוח של עוצמה.

בהתחלה זה נראה תלוש כי מה למנוע, מנעול, שעון ולדאודורנט? אלא שהסלוגן מעניק את תשובת המחץ ומחבר את קצוות הפאזל ביד אמן. “יש דברים שמדברים לגברים”, שהמכנה המשותף שלהם הוא העוצמה. הצרכן, שנחשף לאסטרטגיה המקורית, מוזמן לעשות אחד פלוס אחד ולרוץ לרכוש את הטיטניום, שבטח ידבר אליו בעוצמה לא פחותה ממה שיתר הנושאים המדברים לליבו עושים זאת.

טיטניום, שהינו מותג ותיק במיוחד בישראל המוביל את קטגוריית הדאודורנט ושומר בעקביות על מיקומו המכובד בראש טבלת המכירות למעלה מעשור (לפי נתוני סטורנקסט הוא המוצר הנמכר בישראל בקטגוריה) עם נתח שוק של מעל 20% הבין את הפוטנציאל במגזר החרדי ועולה בקמפיין ייעודי המדבר בשפתו.

המהלך ארוך הטווח החל לפני פחות משנה כאשר כל חצי שנה לערך, לרוב לקראת העיתוי הבוער של עונת הקיץ, יצא קמפיין נוסף בסדרה, שחיזק את האלמנטים הקודמים ברוח הסלוגן תוך פעילות נרחבת בעיתונות ובשילוט חוצות.

מצוות הקריאטיב של פרסום אגס בראשית (זו ההזדמנות לדווח באיחור על המיזוג שחל לפני למעלה מחצי שנה ועבר בשקט פרסומי אופייני לבעלי המשרד) נמסר למדור כי: “בשלב זה בחרנו שלא להתמקד ביתרונותיו של המוצר כגון: 24 שעות של רעננות, הגנה מוגברת, ניחוח וכו’,אלא החלטנו לתת לו אופי הנגזר משמו של המוצר: טיטניום, וקהל היעד אליו הוא פונה.

“במודעה הראשונה ההקבלה הגיעה מתצלום של מנוע סילון במעטפת טיטניום – מהיר עוצמתי, פורץ דרך. השנייה, שהופיעה באלול שנה שעברה ובעינינו היא העוצמתית ביותר, מדברת על זמן גרמא ומביאה שעון מפורט מתחילת הזמן עם כל העוצמה שבכך.

“במודעה הנוכחית, השלישית בסדרה, הבאנו מנגנון נעילה משוריין, חזק, עוצמתי וחכם המופיע גם בשילוט ענק בריכוזים החרדיים. ואלו הדברים שמאפיינים את קהל היעד של המוצר שהוא גם חזק גם עוצמתי וגם חכם”.

שיווק שמריח טוב: כשדאודורנט מנוע סילון ומנגנון נעילה נפגשים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן