כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הילולת רשב”י כבר כאן וזה הזמן לבדוק מה אומר הביטוי “ל”ג בעומר” לקהל הישראלי • מקריוקי ועד עיצוב בצבעי האש
תולדות-אהרן-לג-בעומר-114
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ל”ג בעומר בפתח. המכנסיים של הילד שלי מהוהות מקרשים שסחב, החביא, גילה שנגנבו, מצא את המחבוא של המתחרים, גיבש קבוצה חדשה, הרכיב קואליציה, חילק תפקידים, ויתר על האחריות לפיצה, הסתער בצוותא על הקבוצה השניה וסחב להם כמה קרשים נוספים כעונש. כעת הוא שומר על האוצר, ולי יש זמן לכתוב.

ככה נראה פחות או יותר ל”ג בעומר: ילדים מאושרים, הורים שרוקדים איתם ליד המדורות, הורים יותר מגניבים שלוקחים אותם למירון, והורים שיא הקולים שנוסעים כבר בערב שבת לצפון. במוצ”ש כולנו נפזז ונרקוד, נשמח ונמשיך הלאה בשגרה.

בתיבת המייל שלי ידיעות חרדיות על תחבורה ציבורית בדרך למירון (מוזס ואייכלר), ישועות בזכות התנא האלוקי (שישלמו על החשיפה), הושלמו ההכנות (משטרה, זק”א, מד”א, איחוד הצלה) ודרך מהדרין, וחניון מהדרין והשמחה רבה.

אבל מה עם אלו שלא יודעים בדיוק מי זה רשב”י? מה יעשו אותם ש’קבלה’ עבורם זה הדבר הזה שמציגים לשומר ביציאה משופרסל, ו’הזוהר’ זה חיי הזוהר של העיר העברית הראשונה? האם הם יפספסו את היום? חלילה.

הבה וניתן יחד הצצה לתיבת המייל שלי, בעת שמחפשים את המילים ל”ג בעומר ונראה מה חשבו משרדי היח”צ לקראת הילולא דרשב”י בשנים האחרונות:

הראשון הוא המשרד להגנת הסביבה שמזהיר, ובצדק, מתוצאות זיהום בעקבות גל השריפות. ויש לו גם המלצות שהחביבה היא – לא לישון בתוך שקי שינה סגורים סמוך למדורה.

מכאן ואילך העסק מתחיל להתדרדר: המוסד לבטיחות וגהות ממליץ לחגוג בחברותא כדי “לחסוך” זיהום אוויר.

נירלט מציעה לקראת ל”ג בעומר, טיפים לעיצוב בצבעי האש: כתום וצהוב.

מרפאט – שמטפלת בבעלי חיים – מזהירה מתופעה מזעזעת בה גורי חתולים וכלבים מושלכים באכזריות למדורות ל”ג בעומר.

יש עוד, כמו טיפים לתפוחי אדמה במדורה, בל”ג בעומר מגיעים לקניון (אל תשאלו איזה), קהילה שמודאגת מאכילה מופרזת ביום הזה, אולפן פתוח בהגשת נתיב רובינזון שיארח צוות מומחים מתחום המיסטיקה, וסדנת קריוקי רק היום – רק היום.

הוא ימליץ טוב בעדינו, אדוננו בר יוחאי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן