דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דובר לאומית: “בכוונת לאומית לערוך מכרז לצורך התקשרות עם משרד פרסום במגזר החרדי ואף החלה בהכנות להליך”
LEUMIT לאומית
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע דיווחנו כי הסתיימה תקופת ההתקשרות של קופת חולים לאומית עם משרד הפרסום החרדי VIP.

מבדיקה שערכנו עלה כי מכרז חדש עדיין לא פורסם ובינתיים משרד הפרסום הכללי מטפל בתקציב החרדי. האמנם?

גורמים בעולם הפרסום ואנשי עיתונות מספרים ל’פאשקעוויל’ כי מי שמנווטת ומסדרת את הפרסום של הקופה, לכאורה, היא אשת הפרסום דנה בריל (בריליאנט). בריל שימשה במשך 8 שנים כמנכ”לית ‘בולטון פוטנציאל’ (עד שפרשה בשנת 2015), קודם לכן עבדה 10 שנים במשרד הפרסום גל, שם טיפסה במעלה הדרך עד שהגיעה לתפקיד סמנכ”ל המשרד. מאז שפרשה המשיכה בריל להתעסק בתחום, בעיקר התמקדה באזור הדת”ל, אבל לא רק.

כשבדקנו מדוע לא מפורסם מכרז חדש באתר הקופה כמתחייב בחוק קיבלנו את התשובות הבאות: מנהל השיווק של לאומית למגזר החרדי הפנה אותנו לדובר הקופה הנמרץ מר מוסקו שמצידו הגיב כדלהלן: “בכוונת לאומית לערוך מכרז לצורך התקשרות עם משרד פרסום במגזר החרדי ואף החלה בהכנות להליך. עד אז מרוכזת הפעילות במשרד הפרסום ראובני פרידן שהינו משרד הפרסום של הקופה, כפי שאושר בוועדת המכרזים של הקופה”.

אלא שמתוך המידע שהגיע אלינו נראה כי הדובר מגלה טפח ומכסה טפחיים. ראשית, ראובני פרידן לא זכו במכרז החרדי אלא הכללי. אחד הפרסומאים במגזר החרדי שככל הנראה לוטש עיניים לתקציב הפרסום אומר לנו: “האם יעלה על הדעת שתסתיים תקופת ההתקשרות עם ראובני פרידן ובינתיים ינהלו את כל התקציב במשרד הפרסום החרדי? הרי עתירות יוגשו על ניהול כספים ללא מכרז”.

פרסומאית נוספת תוהה: “כמה זמן לוקח להכין מכרז? כמה שונה יהיה המכרז החדש מקודמו? יהיו כמה התאמות לשנת 2018 ויצטרכו רעיונות אחרים להציג בפרזנטציות, אבל אין סיבה הגיונית למשוך ככה את הזמן”.

תגובתה של דנה בריל עדיין לא התקבלה.

נמשיך לעקוב אחר תהליך המכרז ונדווח על התפתחויות במידת הצורך.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן