מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
ב”אותנטי” זיהו את החלל שקיים בתחום הבשר והחליטו בתעוזה לקפוץ מהגג של הרפת ולבנות מותג של ממש
NETACH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: ש. מאיר

שוק הבשר ‘הקפוא’ מתחיל להפשיר עם כניסת המותג החדש “נתח” לשוק צרכני הבשר החרדי.

נתח, למי שלא יודע, היה בשוק עד כה תחת השם “עידית” ובכשרותו המהודרת של הרב רובין, אך לא היווה בשורה מיוחדת. אלא שכעת, המיתוג החדש של ‘אותנטי’ עושה צבע וריח של מי שהולך לעורר את שוק הבשר המהודר, הרדום מזה שנים ארוכות.

לאורך שנים היה סטטוס קוו בנושא בשר. לא הרבה שנים אחורה, עוד לפני עידן המשחטות, אבותינו הלכו עם העוף לשוחט, המשיכו לרב לבדוק שהוא כשר, מלחו את הבשר בבית ובישלו לכבוד שבת. גם עם הקמת המשחטות ומיסוד שוק הבשר המהודר, יהודים רבים, יראים ושלמים, עדיין העדיפו לשחוט כמקדמת דנא רק אצל שוחט שהם סומכים עליו. עם השנים גם התופעה הזו נעלמה. כיום יחידים הם שנוהגים כך. תנסו לבדוק, כמעט לא תמצאו היום יהודי שיודע הלכות מליחה…

למעשה, לעופות ובקר יש כיום מספר כשרויות מהדרין המקובלות על רוב המגזר החרדי, ביניהם ניתן למצוא את הרב רובין, המקובל על הרבה קהילות וחסידויות במגזר. ככלל, ענקיות מזון וחברות שונות מחזיקות בהכשר הרב רובין הנחשב לקונצנזוס בתחום הכשרות.

כל זה נכון לגבי הכשרות, תחום טריוויאלי מבחינה תקשורתית, אם נשפוט לפי כמויות היח”צ הדביקות. מה שנשאר לבדוק זה את תחום המיתוג.

האם יש למגזר החרדי מותג בשר? התשובה היא: לא, ובאלף רבתי.

להבדיל מהמגזר הכללי, שם יש מותגי בשר כ”אדום אדום”, “מאמא עוף” ועוד, אצלנו במגזר אין ‘מותג בשר’ והצרכנים קונים מותגי כשרות מהמבחר המקובל.

לעניות דעתי ב”אותנטי” זיהו את החלל שקיים בתחום הבשר, כשמגוון כשרויות מקובלות על כלל המגזר, אבל בפועל לא קיים מותג בשר עם ערך מוסף מעבר לכשרות, והחליטו בתעוזה לקפוץ מהגג של הרפת ולבנות מותג של ממש! החל בשם חדש, דרך שקיות מעוצבות, וכלה ב’ספר הנתחים’ הנותן הסברים על מגוון החלקים בבקר, וכן מתכונים לבישול מהיר וקל.

אם ננסה לעקוב אחרי הערכים המשודרים במיתוג אז יש לנו:

  • החלק הטוב של הבקר – החלקים המובחרים בבהמה
  • עגלים צעירים – הבשר רך מאוד
  • בריא יותר מעוף – בריאות זה היום בטרנד
  • נקי – חשוב לכל אחד
  • וכמובן כשרות הרב רובין – שאוכלים בכל בית

ולמי שאין מושג איך מבשלים בקר אז גם הנגישו מתכונים טעימים ופשוטים לביצוע, בלי רשימה של עלים ותבלינים שיש רק במחנה יהודה… יש במיתוג שילוב נהדר של כשרות מהדרין, בשר רך, ומתכון מהיר וטעים.

בשורה התחתונה, קשה כרגע לאמוד אם המהלך יפשיר הצלחה אם לאו, מפני שתהליך הטמעת מותג לוקח זמן, גם ליקבי אפרת | 1870 לקח זמן להטמיע את המותג ‘טפרברג’… ואפילו לאושר עד לקח זמן עד שאנשים הפנימו שהלא-צמד מילים הללו אכן משמשות כמותג רשת מזון…

מה שברור שהמהלך מעורר עניין ויש למותג פוטנציאל לתפוס נתח נרחב משוק הבשר החרדי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. פצצה של פוסט
    וואללה נגעתי לי בדיוק במה שחשבתי
    הגדרת מדויק את הסיפור

  2. מיתוג מדהים של המעצב המוכשר מאיר אנשין, שאפו!

  3. רק דבר אחד לא נכון בפוס המצוין הזה, בשר בשום אופן לא יותר בריא מעוף!!! בשר זה לחלוטין לא בריא ולא מומלץ לאכול ממנו יותר מידי אלא רק לעיתים רחוקות! תבדקו ותראו שאני צודקת…
    ולעצם הענין- אני מאוד נהנת מהפרסום של נתח אם כי הפרסום ברדיו לא מספיק מקצועי.

  4. הבעיה היא שכשהנתח יתחיל לדבר הוא יצעק די תעזבו אותי תפסיקו להתעלל בי קרעתם לי את הקישקע אני רוצה להשאר עוף אמיתי ופשוט כמו זה מ’אמא הבטחת לי עוף לשבת’ של חסדי נעמי

  5. “מיתוג נפלא” עם לוגו לא קריא. שויין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן