כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
תשלחנה השנה לתחרות בין 120 ל-140 הגשות ישראליות ע”י משרדי הפרסום כאשר משרד הפרסום ליאו ברנט מוביל
פסטיבל קאן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זכייה אחת שווה כנראה עשרות כישלונות מבישים לאורך השנים.

ההוכחה לכך היא ההתעקשות של המשרדים הישראלים להמשיך להשתתף בתחרות הפרסום העולמית, שתיערך בעוד כחודש בעיר קאן שבצרפת כמידי שנה בפעם ה-64 מאז נוסדה. מדובר בתחרות היוקרתית ביותר בענף הפרסום המהווה מוקד עליה לרגל של מיטב הפרסומאים בעולם במשך שבעה ימים  בהם היא נערכת.

למען הזכייה בפרסי האריה, המחולקים לזוכים בתחרויות הפרסום בקטגוריות השונות ונחשבים לפרסים היוקרתיים ביותר בענף, מוכנים כולם להשקיע תמצית הונם ואונם. התחרות נוסדה ב-1954ע”י  קבוצת יזמים מענף הפרסום  והראשונה שבה נערכה בוונציה עם 187 פרסומות מ-14 מדינות. אלא שמאז היא גדלה והופכת מבוקשת יותר כאשר מקום מושבה נותר ונתקבע בקאן שבצרפת אחרי שנדדה משך שנים ממונטה קרלו (מונקו) לקאן. ב-92 בעקבות הפופולאריות שלה החליטו להרחיב את התחרות  לאמצעי פרסום נוספים כגון בדפוס ובעיתונות.

כיום היא כוללת למעלה מ-12 אלף פרסומאים ולמעלה מ-45 אלף הגשות ועדיין משרדי הפרסום בכל העולם נאבקים קשות להשיג את פרס האריה הנכסף, שידוע כמעלה קרנו של כל לקוח ומשרד והופך אותו לבעל מוניטין בינלאומי.

גם הישראלים עושים מאמצים לקטוף את הבכורה למרות הכישלונות החוזרים במשך השנים ומספר האריות הקטן שהצליחו להביא. חברת ידועות כמו פרוקטר אנד גמבל, שהתמודדה שנה שעברה ואף זכתה באריה זהב, תשלחנה עבודות לתחרות. פרוקטר תשתתף עם 3 עבודות המתפרסות על פני 15 הגשות במגוון קטגוריות.

בסך הכל תשלחנה השנה לתחרות בין 120 ל-140 הגשות ישראליות ע”י משרדי הפרסום כאשר משרד הפרסום ליאו ברנט מוביל עם 24 הגשות על 6 עבודות ואחריו באומן בר ריבנאי ואדלר חומסקי (שבעבר קטפו זכיות מרשימות)  עם 16 הגשות כל אחד. כאמור, בשנים האחרונות רוב המשרדים הישראלים חזרו בלי שום זכייה והם מתכוונים להמשיך להיאבק על מקומם ולשחזר את ההצלחה שהייתה ב-2008, כשמשרד ישראלי שלמור אבנון עמיחי זכה ב-5 אריות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן