WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
וואָס זאָל אַ אַד, וואס איז נישט גיין מיט שיכלעך (יש מישהי שלא הולכת עם נעליים? בשביל מה המודעה?)
20170602_132832
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ברוך הוא אלוקינו שנתן לנו את ה’מבקר’. יהודי כשר וישר שכל בוקר אומר כנראה את תפילת השל”ה ויוצא לעבודת הקודש כשהוא מפזז על הזכות שניתנה לו, להיות מנוטרי כרם בית ישראל בדרך ישראל סבא ללא קוצים ודרדרים.

ואז, אחרי כמה שעות של עבודה וכוס קפה חמישית (עם העוגיה, בשביל הברכה) שכבר מתקררת, מגיע הדבר האמיתי לשולחן. לא סתם מודעה של מקרר, מבצע של מעדן או כתבה שמפארת מדי את מוזס: נעלי נשים. אוי א ברוך.

המבקר מביט בתרעומת. אם זה היה תלוי בו, כנראה שבכלל לא היו מפרסמים מודעה. וואס זאל אַ אד, וואס איז נישט גיין מיט שיכלעך? (יש מישהי שלא הולכת עם נעליים? בשביל מה המודעה?). אחר כך הוא מתרצה. יש ילדים לחתן ואם לא היו מודעות הוא היה חוזר לכולל.

תמונה של נעל בכותרת? ספאסט’ נישט, נישט פאסיק. “להוריד”, הוא מצווה. בכלל, “מה זו הפניה בלשון נקבה? כידוע שאת ‘הבית שלנו’ קוראים באדיקות גם בחורי ישיבות, למה לדלג עליהם? ואם הם ירצו נעלי עקב?”.

וככה הופך “אם עד היום התפשרת ונאלצת” ל “התפשרתם ונאלצתם”. “ליהנות מכל העולמות” – אוי וי, עולם הזה? עולם הבא? מה בדיוק? – הופך ל “שילוב מנצח”. ואפילו “מאפשרת לך ללכת” הופך כמובן ל “מאפשרת לכם ללכת”.

ואז רגע לפני שחוזרים לשיחת רעים על המניות, ליצמן, כחלון, ליצמן וקצת זייברט לגיוון, העין נתקלת בויזואל הלא יאמן הבא: “תמונה של עקב גבוה, אוי עקבתא דמשיחא, להוריד מיד”. זה ירד, ובא לציון גואל במהרה בימינו בזכות צניעות בנותינו היקרות.

המבקר בפעולה #15: איך מפרסמים נעליים לנשים? 1
פנינים, בקהילה
המבקר בפעולה #15: איך מפרסמים נעליים לנשים? 2
הבית שלנו, המודיע

הגיבו לכתבות באתר פאשקעוויל ואולי תזכו בארוחה זוגית מפנקת במסעדת “אלומה” בירושלים. הזוכה יקבל הודעה במייל ושמו הפרטי יוזכר במהדרות ליל שישי #112. בהצלחה ובתיאבון!

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. הלעג שלך לאנשים שמקפידים או מפריע להם דברים שלא מוזזים אותך, זה באמת ספאסט נישט באתר מכובד ומכבד זה.

  2. הם רוקדים על כל החתונות, משווקים גם לאירן וגם לישראל…

  3. האמת היא שאתה לא פחות מצודק, אין ספק שהעניין של הביקורת כבר חרג מהפרופורציות הנכונות.
    אבל, המדד לא אמור להיות צמוד למודעת המקור, אלא דווקא לתוצאה הסופית.
    אני לא חושב שהמודעה הסופית הייתה נראית לך מוזרה כל כך לולא ראית באור המאפיל של המודעה ה’מודרנית’ יותר.

    במקרה שהמבקר עושה שמות במודעה, לפעמים כדאי שלא לפרסמה כלל מאשר להביא מודעה מגוכחת.

  4. הכל טוב וכתוב יפה, חוץ מזה שזו לא פרסומת לנעליים. זו פרסומת לרפידות / גרביונים שמקלות על השימוש בנעלי הנשים הסופר לא נוחות .
    ולכן, בגלל שאין מי שלא הולכת עם נעליים, יש צורך במודעה ובעוד קצת תשומת לב לפני שכותבים.

  5. אני אהבתי את הטור. אבל אפשר קצת פחות לזלזל, הרי בסוף העיתון פונה לקהל קוראים מסויים שמבקש דווקא ככה, אחרת הוא לא היה קורא את העיתון הזה…

  6. אם לפאשקעוויל היה “מבקר”, הוא היה מוריד חצי מהמילים של הכתבה הזו 🙂
    כמה חבל לקחת נושא בוער כל כך ולהעלות אייטם ציני ומזלזל….

  7. נפלא
    הלואי שכולם ילכו בדרך של המודיע והמבקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן