כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
זוג עוגות גבינה דומות עם השאלה הנצחית “מצא את ההבדלים”, מול מודעה שגם המפרסם לא מוכן להניח על המשפט שלו שנקל
20170526_121832
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעלעול קצר מארסנל המודעות שפורסמו לאחרונה בעיתונות נזכרנו במודעה הזו שתוקפה היה לחג השבועות, אבל העומס ושאר הדברים שהעסיקו אותנו גרמו לנו לדלג עליה בגלל מחויבויות קודמות. נראה שבדיוק על כזה מקרה נאמר טוב מאוחר מאשר לעולם לא.

נגזר על משרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ לטפל בענקית הקמעונאית “יש” מבית שופרסל (זאת בניגוד לתקציב נפרד של כרטיס האשראי של “יש” המטופל בחודשים האחרונים ב’אותנטי’ לאחר שעזב את ‘אפיקים’).

לטפל בענק קמעונאי זה לא פשוט. צריך ‘לעקוץ’ מתחרים ולמצוא את המיוחדות שלך בכל דבר ועניין. אבל ב’בולטון’ בחרו בגישה מרעננת אחרת ובסדרת מודעות שעולה לפני כל חג (וכיהודים – לא באמת חסרים לנו שה”י פה”י) מועבר המסר של המחירים הזולים בכל פעם מחדש.

המודעה הפעם התעלתה, לדעתנו, מתמיד. זוג עוגות גבינה דומות אחת לאחת עם השאלה הנצחית: מצא את ההבדלים. לא באמת יש הבדלים, אבל המסר ברור: מי שרכש את המוצרים ב’יש’ שילם הרבה פחות על העוגה. יפהפה.

סוגרים חורים משבועות: חלוקת צל"ש וגם טר"ש 1

ואם אנו באווירה של שבעת ימי התשלומין, הנה עוד מודעה שעלתה לפני החג. לעניות דעתנו פחות מלהיבה.

חטא ההכללות הוא אסון בינלאומי שמוביל פעמים רבות לחשדנות בריאה סביב המסר העובר. באמת כל מי שרכש פה בארצנו הקטנטונת נכס לא דרך ‘סן חן’ הרי הוא משול למי שמביא סל ריק מביכורים לבית המקדש? לא באמת, נכון? נראה לי שגם המפרסם לא מוכן להניח על המשפט שלו שנקל משלו. אז למה לקשקש בקומקום?

איש לא בא לזלזל באחת מסוכנויות התיווך היותר מפורסמת, ותיקה ואיכותית במגזר. אבל מפה ועד ההגזמה המתוארת הדרך ארוכה מעט וזרועת דרדרים.

סוגרים חורים משבועות: חלוקת צל"ש וגם טר"ש 2


הגיבו לכתבות באתר פאשקעוויל ואולי תזכו בארוחה זוגית מפנקת במסעדת “אלומה” בירושלים. הזוכה יקבל הודעה במייל ושמו הפרטי יוזכר במהדרות ליל שישי #112. בהצלחה ובתיאבון!

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן