מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
לרכוב על טרנד זה תמיד נחמד אבל לא תמיד הרוכב מתאים עצמו לטרנד, לפעמים הדרך יותר פשוטה ממה שזה נראה
20170624_213852
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ברחבי ישראל ציינו לא מכבר את שבוע הספר העברי. אצלנו, כרגיל, אנחנו יודעים הכי טוב מכולם. שאף אחד לא יחנך אותנו, שלא יטיפו לנו מוסר, ובכלל ספרים זה חרדים. בטח. אשר על כן לא נסתפק בפחות מחודש הספר.

למעשה גם חודש הספר הוא רק הקדמה לסיילים הגדולים בענף של תקופת חנוכה. אבל למה להשחית מילים על מה שכבר דיברנו בהרחבה לפני שלושה שבועות בלבד?

מה שמעניין הפעם הוא שגורמים נוספים בענף מנסים לרכוב על החודש הזה. הנה חברת מזגנים מנסה למכור לנו מזגן. במקום להתחכם, ללכת עקום, להתפלפל ולנסות לחבר בקושי רב בין החום ששורר בחוץ לבין הצורך הקיומי במזגן כמוצר צריכה בסיסי, הבריקו הפרסומאים ומסבירים לנו שכעת זה חודש המיזוג. אתם יודעים, הזמן גרמא, ומצווה הבאה לידך אל תחמיצנה וכו’.

זה ממשיך במותג מפורסם לכלי כסף שבעבר מיתג את עצמו כמשהו ששווה לקבל ועונג לתת. ארומה של איכות זעקה מכל פרסום שלו ואתה ידעת שאם אתה רוצה כלי כסף ולתת משהו מכובד זה אצלו. בשנים האחרונות השוק הגיע גם לשם, וחבל. כל המודעות הן מבצעים, 1+1, רק היום וקנה קבל. חבל על דאבדין.

טרנדים הם דבר חולף. לרכוב על טרנד זה תמיד נחמד אבל לא תמיד הרוכב מתאים עצמו לטרנד. לפעמים הדרך יותר פשוטה ממה שזה נראה.

תשכחו משבוע הספר: הכירו את חודש המיזוג ושבוע הכסף 1

תשכחו משבוע הספר: הכירו את חודש המיזוג ושבוע הכסף 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן