מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
קבלו המלצה ממי שכבר למד דבר או שניים בתחום: אל תהססו להשקיע אבל רק אצל אחד שאתם סומכים עליו
EITANIM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני כמה שנים כאשר החלה פריחת יועצי המשכנתאות, לא היה ניתן להתעלם מעקיבא וייספלד, צעיר חרדי חסידי, שיחד עם רעייתו הקים את ”משקלתא”, חברה שעבדה עם סניפים בכל הארץ ותיווכה לאנשים משכנתאות כמו לחמניות.

באותם ימים קמו מתחרים, חלקם עם סניפים וחלקם היו נביאים בעירם. איכשהו, עוד לפני כחלון, חלה האטה בתחום והחברות הורידו פרופיל כאשר משקלתא נסגרה ללא סיבה מוצהרת.

באותם ימים שההשקעות עשו חיל לא היה ניתן לפספס את קרן הגשמה של היזם אבי כץ (היום: קופיקס) שפעלה במגזר לצד חברות דומות. באותם ימים נרקם קשר בין כץ שחיפש משקיעים לוייספלד שהגיע עם מזומנים. השניים אף שוחחו ארוכות בנושא אולם פריצת דרך לא קרתה.

כמה שנים אחרי, וייספלד חוזר עם איתנים, מודל השקעות למעמד הבינוני. באותו שבוע, כאילו מישהו כיוון את זה, חנן שמש יו”ר קרן הגשמה נושא דברים בוועידת המודיע ושוב השניים זה לצד זה מעל דפי העיתונים.

האם מודל ההשקעות הוכיח את עצמו? באופן לא נחרץ. ניתן לומר כי יש רווחים, ניתן לסייג על השקעות שלא הצליחו ואסור להתעלם מאחוזי הרווח שנגזרים מהם עמלת הניהול ורווחי מס הון.

ועדיין, קבלו המלצה ממי שכבר למד דבר או שניים בתחום: אל תהססו להשקיע אבל רק אצל אחד שאתם סומכים עליו, רק אצל אחד שלא יהסס לפתוח גם את הכיס ולעצור השקעה מדממת. יש כאלה – תבררו.

עונת ההשקעות חוזרת: מייסד משקלתא שב עם איתנים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. אני ביררתי כרגע על איתנים, לא ידעתי שזה משקלתא
    דווקא מרגיע אותי. בשעתו אחותי לקחה אצלם והיתה ממש מרוצה. ואמרה שהם יודעים לעבוד.
    מקוה שבאמת זה בטוח.
    ממה שנשמע כרגע, את הקרן לא מפסידים והתשואה מאד צפויה ובטוחה. הנכסים של ההשקעות כרגע הם בברוקלין ולא באיזו עיר רפאים. מקווה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן