גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
יהודה אדלר פגש את גדעון עמיחי באירוע של פרוג ולמד ממנו 10 דברים חשובים
PROG (16)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: יהודה אדלר

זכיתי להשתתף אתמול בכנס של פרוג ויש לי הרבה מה לכתוב עליו, על האיכות, המקצועיות והתוכן שהיו ברמות הכי גבוהות שיש. בתוך כל זה, קיבלתי שיעור פרטי לקראת סוף הכנס – אני בטוח שכל אחד לקח לעצמו משהו ייחודי מהכנס, אם זה שיעור קטן לחיים, או פגישה עם מישהו שהוא לא היה נפגש איתו בהזדמנות אחרת, או כל דבר אחר שלמענו עושים כנסים מהסוג הזה – ובו החלטתי להתמקד.

אז קרוב לשנה עברה מאז שסיימתי את קורס הקריאייטיב בבצפר, במהלכו למדתי על קמפיינים גדולים וקטנים, אבל גם למדתי לקנא באנשים ובמוחות יצירתיים (מישהו אמר “קנאת סופרים תרבה חכמה”?). אחד מאותם אנשים היה גדעון עמיחי – שותף לשעבר בשלמור אבנון עמיחי וכיום בעלים ומנכ”ל של No. No. No. No. No. Yes. – איש קריאייטיב ששמו הטוב הלך לפניו ועלה שוב ושוב במהלך הקורס, כל פעם ממרצה אחר. כשקראתי שהוא צפוי להרצות בכנס, ידעתי איזו הרצאה אני לא הולך לפספס. אבל את השיעור שלי למדתי לפני ההרצאה, כשקלטתי את גדעון (כן, אנחנו חברים כבר) והושטתי ללחוץ לו יד, מילולית “יהודה אדלר”, התביישתי והמשכתי הלאה.

מה למדתי מגדעון עמיחי ב-14 דקות 1

אז הנה מה שלמדתי:

1. לא הביישן למד: אם אתה מגיע לכנס ואתה מתבייש, היה עדיף שתישאר בבית. מה ציפית, שגדעון פשוט יתעניין בשלומך ויזמין אותך לכוס קפה על חשבונו?

2. תחשוב מנקודת מבטו של השני: הסתכלתי על גדעון מטייל בין האנשים וחשבתי לעצמי, וואו, זה בטח מוזר להיות אדם חילוני ולנחות לתוך כל הקהל החרדי הזה. הוא בטח מרגיש ממש בודד. אולי אני פשוט אעשה לו טובה ואארח לו חברה?

3. תסקרן: ניגשתי לגדעון ואמרתי לו: “אתה רוצה לראות מה הקריאייטיב הכי טוב שיש פה?”

4. אל תשפוט אנשים מדי מהר: “כן”, הוא ענה. האמת שלא האמנתי שזאת התשובה שאקבל, כי גדעון, איך אומרים, היה נראה לי טיפה מתנשא, ולמה שאיש קריאייטיב ענק כמוהו יזרום עם ג’וניור כמוני. אבל אני זה שטעיתי, אנשים גדולים באמת יודעים להקשיב לאחרים.

5. תלמד: לקחתי את גדעון לקיר של כרטיסי הביקור והסברתי לו שיש גברים ונשים בקהל שלא מעבירים כרטיסי ביקור אחד לשני, לכן יש קיר מיוחד שבו אחרי שיחה, אפשר ללכת לאסוף את כרטיסי הביקור. הוא נהנה.

6. תכבד את עצמך: כשביקשתי לעשות איתו תמונה והוצאתי את המצלמה לסלפי הוא שאל אותי אם אני צוחק עליו, ואמר לי לתת את המצלמה למישהו שיצלם תמונה נורמלית.

7. תהיה מקצוען: תוך כדי שאני מלווה אותו פנימה ומדבר איתו, פעמיים הוא עצר אנשים לשאול האם המצגת עברה כמו שצריך ועד שהוא לא ראה אותה במחשב, לא נרגע.

8. תאהב את העבודה שלך: הוא רצה לשמוע את דעתי על שני הקמפיינים האחרונים שלו, כי ככה זה כנראה כשאתה ממש אוהב את העבודה שלך, אתה רוצה לשמוע מכולם שהיא טובה.

9. תכבד את הקהל שלך: במהלך השיחה איתי הוא שאל שאלות לגבי הקהל, האם הם מכירים אותו? מה הם יודעים על התחום? האם מותר לו להסתכל לכיוון עזרת הנשים או לדבר רק לגברים?

10. אנשים תמיד יפתיעו אותך: את השיעור הזה גדעון למד יותר ממני, תוך כדי שיחה הוא שאל אותי כמה פעמים בחשש כמה אנשים יישארו, בגלל שההרצאה שלו תהיה אחרונה ואולי לאנשים נמאס כבר. רציתי לספר לו את אחד הסיפורים על הרבנים שמסרו שיעור לתלמיד אחד (במקרה הזה אני התלמיד והוא הרב), אבל התאפקתי ואמרתי לו שאני בטוח שיהיה הרבה קהל. אני מאוד מקווה שכשגדעון היה על הבמה והסתכל על האולם המלא ששתה בצמא את דבריו, נוספו לו כמה נקודות זכות לגבי איכות, הצימאון למקצועיות והמוטיבציה של הציבור החרדי ללמוד עוד ועוד (גם בשעה 19:30).

אחרי כל כך הרבה שיעורים, את מי זה מעניין אם הכרזה שלי זכתה בתחרות או לא?

וגדעון, מספר הטלפון שלי הוא 050-679-8866

מה למדתי מגדעון עמיחי ב-14 דקות 2

מה למדתי מגדעון עמיחי ב-14 דקות 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. שמחתי לראות אותו, לשמוע אותו להכיר אותו!

    גם אני הייתי שם.

    נהינתי מכל רגע.

  2. כתוב מצוין.
    הצלחת להעביר את תחושות פרפורי הבטן של פירסומאי ג’וניור במפגש חזיתי מול גורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן