גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שי חגואל ביקש לפרוש מתפקידו, והמנכ”ל החדש של בולטון פוטנציאל הוא “בוגר שטראוס” נוסף. כל הפרטים
BOLTON
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פוטנציאל חדש: עידו תורן הוא המנכ”ל החדש של משרד הפרסום המוביל במגזר החרדי – בולטון פוטנציאל. זאת, לאחר שקודמו בתפקיד, שי חגואל, ביקש לפרוש מהמשרד. חגואל מונה לתפקידו לפני כשלוש שנים, במאי 2015, והחליף את המנכ”לית דנה בריל שיצאה אז לעצמאות והספיקה מאז להקים את משרד הפרסום ‘בריליאנט’ המתמקד במגזר הדתי לאומי. קודם לכן, שימש חגואל כמנהל שיווק בקבוצת שטראוס.

בהודעה שנשלחה היום על ידי יו”ר “בופו” אברהם בריסק ושותפו הלל פרידמן, שיבחו השנים את תפקודו של חגואל וכתבו כי הוא “ניהל את המשרד מתוך מסירות ומחויבות”, וכן “דאג לשמר את אופיו הייחודי של המשרד המשלב מקצועיות ללא פשרות לצד אווירה חמה וביתית”. עוד נכתב כי חגואל הוביל רעיונות חדשים וקווי מחשבה יצירתיים וקידם את המשרד.

המנכ”ל החדש, עידו תורן, החל את דרכו המקצועית בחברת שטראוס, בה מילא מגוון תפקידים בתחומי הטריידמרקטינג והשיווק. בתפקידו האחרון בשטראוס ניהל את תחום המגזרים בחטיבת הבריאות ובמסגרת זו הוביל את מהלך המעבר של מחלבות שטראוס (אחיהוד ויטבתה) לכשרות מהדרין. בהמשך ניהל את חטיבת המזון בחברת דנשר.

בארבע שנים האחרונות עידו הוביל את תחום המידע בחברת סטורנקסט – החברה המובילה בתחום המידע בשוק מוצרי הצריכה בישראל. במסגרת זו, הוא ניהל את הקשר המקצועי והמסחרי עם מרבית הספקים והקמעונאים הפועלים בשוק והוביל את פיתוח המערכות והכלים המשמשים את מקבלי ההחלטות בשוק.

“היכרותנו האישית עם עידו תורן הינה מעל לעשור”, כותבים בעלי ‘בולטון פוטנציאל’, המלווים את שטראוס במגזר החרדי, “עידו אדם ברוך כישרונות, בעל תודעת שירות גבוהה ויכולות ניהול מוכחות, המכיר היטב את המגזרים בהם אנו פועלים. אין לנו ספק כי עידו יוביל את המשרד לפסגות הצלחה חדשות”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן