דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
עוד תזוזות בענף: יענקלה פרידמן הצטרף לעיתון ‘בקהילה’ והרים כוסית במערכת האשדודית. כל הפרטים
BAKEHILA (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יענקלה פרידמן הצטרף לצוות 'בקהילה' 1

חבר חדש ‘בקהילה’: רשימת הקרדיטים ובעלי התפקידים בעמ’ 2 של מגזין ‘בקהילה’ ממשיכה להתארך, עם מינויו של יענקלה פרידמן לסגן יו”ר ההנהלה (תואר מכובד שלא חושף הרבה על אודות מהות עבודתו).

הערב נחתם המינוי במערכת ‘בקהילה’ שבאשדוד. יו”ר ההנהלה אריה לייב פפר והעורך הראשי שלמה קוק, השיקו כוסות יחד עם פרידמן לרגל התפקיד החדש, ובמפגש נפרשו התכניות של השבועון לשנה הקרובה.

פרידמן צייץ לאחר פרסום ההודעה: “שמח ונרגש להצטרף למשפחת “בקהילה”. מודה לה’ על העבר ומבקש על העתיד. תודה לכל המברכים. בעזרתו יתברך נוביל ביחד עם הצוות הנפלא והמוכשר את בקהילה לפסגות ושיאים חדשים”.

כזכור, פרידמן, הודיע לפני כחודש על עזיבתו את רשת קו עיתונות, שם שימש כסמנכ”ל במשך כארבע שנים. בהודעת הפרישה כתב פרידמן: “לאחר 4 שנות עשיה ברשת קו עיתונות, הודעתי הבוקר על סיום תפקידי. פניי לאתגרים חדשים כפי שהקב”ה יזמן לי. אני מודה מאוד למו”ל אריאל קוניק ולכלל העובדים על שנים של יצירה ועבודה משותפת ומהנה, בהן הובלנו את שוק התקשורת החרדית ומאחל לכולנו הצלחה בהמשך הדרך”.

פרידמן הוא לא הראשון שעושה את הדרך מקו עיתונות לבקהילה, גם העורך הראשי שלומי קוק, כתב בעבר בקו עיתונות ולפני כמה חודשים הצטרף גם כן חיים פרידלנדר שהחל את דרכו במערכת בבן גוריון 19.

עכשיו יהיו בבקהילה שני יעקב פרידמן, אבל יעקב בייס, יש רק אחד.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן