גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
אנשי הקריאטיב בפרסום אותנטי מנתחים למדור את הבריף לקמפיין התקדימי עם המהלך המשולב של 019 עם נטפרי
NARANDA 019
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הדבר אחרון שהייתם מצפים למצוא בקמפיין לסינון תכנים ברשת הוא שקית אשפה נפוחה וסגורה הרמטית על כר דשא פסטורלי. אבל זה לא הדבר היחיד שמפתיע בפרינט, שרץ עכשיו בעיתונים ומציע שיטה חדשה בחסות נטפרי 019 עם סינון מלל רובוטי שצוות עובדים הודים יביאו באמצעותה את הגישה המקסימלית לתכנים מזוקקים בפיקוח רבני למשתמשים שקיבלו היתר לכך.

למה שנרנדה יוריד לך את הזבל? 1

מסתבר שההבטחה הסלוגנית המרשימה למישהו שיפטור אתכם מהמטלה המעיקה הפכה לא מכבר להלצה, שצצה במסגרת ויכוחים ביתיים מוכרים על מי מוריד את הזבל, ויש כאלו שמשתמשים בה כדי להיפטר מהעול הזה ומציעים את נרנדה שתמורת 39 ₪ יוריד את הזבל מידי יום וחסל סדר תורנויות.

צחוק צחוק ובמשרד הפרסום אותנטי מנתחים עבורנו ברצינות את הקמפיין שהוא בהחלט חריג בנוף סנני הרשת האחרים, כפי שעולה מגלי התגובות והעניין שהוא עורר בתעשיית הפרסום.

אז מה עומד באמת עומד מאחורי המסר הבלתי שגרתי? הוא לא אגרסיבי מידי לטעמכם?

“אכן, מדובר במודעה לא קונבנציונלית, ויש הטוענים אגרסיבית. אך סודה של הצלחה פרסומית מתחילה בבריף המנוסח בקפידה רבה ובמינון מדויק תוך אמירה קולעת לליבו של קהל היעד. כי קמפיין טוב הוא כמו איש מכירות טוב. הוא צריך להציב מראה ולהצליח לבטא בקול את תחושות הבטן העמוקות ביותר של הקהל. ואם בכל קמפיין שגרתי, כמו מוצרי בשר למשל, המטרה היא לעורר את בלוטות הטעם וההזדהות החיובית העמוקה עם המוצר, הרי שכאן המטרה היא לגמרי הפוכה. למכור את המוצר דווקא לאלו שמאמינים שהרשת טומנת בקרבה סכנות, לאלו שמחפשים את הרשת שהיא הכי לא. זו העוצמה של הקמפיין, שהוא באמת הצליח לבטא את התחושה המדויקת של קהל היעד, שאכן משוכנע שהרשת היא זבל. המסר נגע בלבבות ויוכיחו השיחות הרבות שנכנסו למוקדי המכירות של המפרסם”.

עד כאן מהפן הרגשי אך גם ברמת המוצר הקמפיין מבטא את הבידול והייחודיות שמציעות 019 ונטפרי מול שלל החסימות הקיימות. שיטת עבודה ייחודית שנולדה משולחנות העבודה של הגרפיקאיות וכל מי שנזקק למחשב לפרנסתו. התחושה הרווחת היא כי על אף האוטומציה הרובוטית המפותחת יש לה עדיין כברת דרך ארוכה בכדי להשתלט על מרחבי הרשת.

“ה’נרנדה יוריד את הזבל’ יושב בדיוק על הנקודה הזו. רכשנו את הראוטר או הנסטיק המהירים של 019, אחרי שיש לנו כמובן היתר מרב להשתמש ברשת מסוננת, אלא מה? כל אחד יודע שברשת יש גם הרבה בעיות. בדיוק בשביל זה יש לנו את נרנדה, העוזר המסור שנטפרי גייס בהודו או בנגלדש או אוקראינה וזו בדיוק העבודה שלו. להוריד מאתנו את הזבל ולהשאיר לנו רשת נקייה וחלון מחשב פנוי לעבודה”.

האם הגשתם ללקוח סקיצות נוספות?

“הגשנו כיוונים נוספים בהן נגענו בבעיות איתן מתמודדים שאר המשתמשים בשאר חברות החסימה, אך שמחנו לגלות שהלקוח ביקש להתמקד באיכויות של עצמו, בלי לפזול לצדדים, וזה מה שאכן נבחר לשביעות רצוננו ורצונם”.

האם קיבלתם ביקורות על המסר?

“כמו כל קמפיין טוב, יהיו כאלו שיבקרו אותו. קמפיין שלא זוכה לאף מנת ביקורת הוא בדרך כלל קמפיין שלא עבר את סף הריגוש הבסיסי. בסופו של יום, אם אנשי המכירות של 019 מרוצים גם אנחנו מרוצים. ואם בזכות המסר השנון זכינו שעוד ועוד יהודים עברו לספק איכותי ומסונן היטב והיה זה שכרינו”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מודי נרנדה ראש הממשלה של הודו
    האם זו הכוונה?

  2. לטעמי הרעיון מבריק, הביצוע הרבה פחות.
    הקריאטיב מעולה והיה אפשר לפתח אותו לקמפיין נרחב ומעניין. חבל.

  3. המודעה מבריקה, ממש נהנתי ממנה!
    מה גם שיש לי נטפרי וזה ממש נוח לעבוד עם זה, זורם מצויין ומסנן בצורה בטוחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן