WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מנהלת שיווק? עובדת במשרד פרסום או במדיה? האירוע הזה בול בשבילך ואת מוזמנת למתחם VIP מיוחד כדי ליהנות ולעבור חוויה מטלטלת!
PERLA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעוד קצת פחות מחודש (יום שני, 19.02.2018) ייערך אירוע השקה גרנדיוזי למופע רפרטואר החדש – “אם היו אומרים לך”. פרלה חריטן, המפיקה האנרגטית שעומדת מאחורי המופע המצליח, הזמינה אותי למשרדה כדי שאתרשם ממגוון ההפקות שהיא מובילה. באמצעות אתר פאשקעוויל, היא מבקשת לפנות למנהלות שיווק, עובדות במשרדי פרסום ועיתונאיות – ולהזמין אותן למופע ההשקה המושקע.

אז לפני שנצלול לראיון שערכתי איתה, אם את עונה לקריטריונים הנ”ל, השאירי פרטים בטופס המצורף וקבלי כרטיס VIP למתחם המיוחד באירוע ההשקה (בכפוף לשיקולי ההפקה).

לכבד את הקהל

פרלה חריטן, מפיקה צעירה ושם מוכר בענף המופעים לנשים חרדיות, החלה את דרכה בהפקה מושקעת ובלתי מתפשרת. כבר באירוע הראשון שלה היא דאגה לאומניות מהשורה הראשונה, אולם מפואר “ומכבד”, כהגדרתה, והפקה שמתקתקת “כמו שעון שוויצרי”.

במהלך השיחה שלנו היא שבה ומדגישה את נושא האיכות והרמה הגבוהה בהפקות שלה. היא מאמינה שהקהל צריך שיכבדו אותו, “הציבור שלנו רוצה רמה גבוהה, אי אפשר לקנות אותו בסחורה זולה ובהפקות בינוניות”

היא מודעת לדעה הרווחת בקרב מפיקים רבים כשמדובר בקהל מהמגזר החרדי. “נשים חרדיות יסתפקו בכל דבר, לא חייבים להשקיע כל כך הרבה כסף בהפקה”, אמרו לה לא-פעם מארגני אירועים כשהציעו לה לעבוד איתם. “מיותר לציין שהצעות מהסוג הזה דחיתי מיד בשתי ידיים”.

פרפקציוניזם על הבמה

“אני לא עושה אירועים שלא מכבדים את הקהל, נקודה. כל האירועים שלי נערכים באולמות מכובדים ונוחים, כל ההפקות מתאפיינות ברמה הכי גבוהה ובחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. גם אנשי המקצוע שאני נעזרת בהם, כל אחד בתחומו, הם מהשורה הראשונה, הטובים ביותר”.

רק שנתיים היא בתחום ההפקות וכבר הספיקה להרים מופעים מושקעים ללקוחות גדולים כמו המודיע, משפחה, עזר מציון, עיריית בני ברק, מכבי, מפעל החסד, אחוות תורה ועוד, וזאת במקביל למופע המצליח ‘רפרטואר’ שהפיקה עשרות פעמים במהלך השנה האחרונה בכל רחבי הארץ. פרלה כבשה את היכלי התרבות בערים חרדיות ומעורבות וניצחה על “הפקה מהסרטים” בבנייני האומה במופע סיום של יריד הבית לאשה של עיתון המודיע.

לנשים בלבד: הזמנה VIP למנהלות שיווק, עובדות במשרדי פרסום ועיתונאיות 1

ספרי לי קצת על המופע החדש…

“המופע החדש מורכב ממכלול אומנויות במה עם חידושים ווקאליים וטכנולוגיים מהעולם שלא היו במופע הקודם, הרכב זמרות, מקהלת ילדות, ריקוד וכוריאוגרפיה בשילוב מסך ועוד. המופע מציג סיפור היסטורי מטלטל עם מסר שעשוי לשנות את כל הפרספקטיבה שלנו על החיים”, אומרת פרלה ואני חושב לעצמי שמישהי כאן קצת מגזימה, אבל אז אני מקבל את ההסבר המלא.

“האנושות נוטה להתאבל היום על קורות האתמול ולבנות מגדלים על המחר”, ממשיכה להסביר פרלה “כתוצאה מכך, אנו מוצאים אנשים בוכים או מחכים. בוכים למה לא נולדתי יפה יותר או מחכים אולי מחר תתקשר אלי אראלה ממפעל הפיס…

“אולם לא הבכי ולא הפנטזיה יוציאו אותם ממשבצת החידלון, ויביאו להם שמחה, שכן גם בסוף יום המחר הם ימצאו את עצמם מבכים את היום שעבר ללא כל סימני מימוש של חלומם, הם נותרים רק עם שברו”.

בשפה ציורית, כמו קוראת מתוך פרוספקט מהוקצע, פרלה מוסיפה להתפייט: “האופן היחיד שנמצא כיעיל להעלאת מוטיבציה, שמחה, עשייה, ושימור אנרגיה, הוא ההתבוננות ביתרונות ההווה: עכשיו אני חי, נושם, בעל משפחה, רואה, מרגיש, יהודי, זוכה לדעת את ד’, זוכה לקיים מצוות, אהוב על ידי הבורא, בן יחיד למקום: יש לי המון על מה לשמוח. לשאוב אנרגיות מהיש. כאן ועכשיו. במופע החדש נלמד להמיר את האמירה המתסכלת: ‘אם היו אומרים לך’, באמירה מחזקת: ‘כאן ועכשיו אומרים לך, פתחי לב, שמעי ותחי נפשך’.

“בהופעה נעביר את המסר הנ”ל באמצעות סיפור היסטורי מטלטל, עשיר בתפניות דרמטיות בעלילה, מתקופתו של החתם סופר. נגיש את הסיפור בביצועים תיאטרליים אומנותיים מלאי צבע, קצב, רגש ועניין, ובכל שלב בסיפור נעצור ונשאל את עצמינו: ‘אם היו אומרים לנו…’ אז? ונשיב לעצמינו: ‘הנה, אומרים לנו, בת קול יוצאת וקוראת לנו כאן ועכשיו’. בהרמוניה מוזיקלית סוחפת ובשירה מרגשת ומעוררת השראה, בלחנים מוכרים “של פעם” וביצירות מופת מקוריות – נמלא את לבנו בשיר הלל ותודה על היש, על ההווה”.

וואו, עשית לי חשק. מתי אמרת שייערך המופע?

“היי”, מזכירה לי פרלה, “זה מופע לנשים בלבד!”

הירשמי עכשיו!

מנהלת שיווק? עובדת במשרד פרסום או במדיה? לקבלת הזמנה למתחם המיוחד במופע ההשקה השאירי את פרטייך כאן

לנשים בלבד: הזמנה VIP למנהלות שיווק, עובדות במשרדי פרסום ועיתונאיות 3
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן