גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
פשקוויל אנונימי מופץ בימים אלו נגד עיתון משפחה והמסייעים לו. מה קרה פתאום?
PASHKEVIL
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ביום חמישי שעבר, כשרוכשי ומנויי ‘משפחה’ פתחו את הניילון העוטף את חבילת המוספים ודפדפו במגזין, הם נתקלו במודעה של ‘קופת העיר’ המבשרת על מגבית גדולה להצלת נפשות.

לחלק מהקוראים והמעלעלים זה לא אמר דבר. מודעה שגרתית של קופת צדקה בעיתון. נו, תרמנו כבר במשרד. אולם חדי העין העוסקים במקווה-נייעס ובפוליטיקה הפנים-פנים ליטאית, הגיבו אחרת.

יהיה מוגזם לומר שהווטסאפ היה כמרקחה, אבל הודעה קצרה ומחושבת שהופצה בקבוצות העבירה מסר ברור. “חזרו לפרסם: הבוקר בעיתון משפחה – מודעה של קופת העיר”.

נו, מה זה אומר? מה המשמעות של המילים “חזרו לפרסם”? ובכן, מודעת רחוב אנונימית שהודבקה בריכוזים החרדים מנסה לעשות סדר.

מי עומד מאחורי המתקפה נגד 'משפחה'? 1

“מחוץ למחנה מושבם” – זועקת הכותרת של הפשקוויל.

לאור הראיונות לאחרונה של אישי ציבור, ופרסומים של מוסדות תורה וחסד, שנותנים גושפנקא לסיוע לשבועונים וחינמונים, וכן שיתוף הפעולה המחפיר עם אתרי אינטרנט שנקראים ‘חרדים’, הננו לשוב ולפרסם דעתם של גדולי הדור זיע”א ויבדלחט”א, על האיסור החמור לסייע להם ולתת להם גושפנקא, וכמו שכתבו גדולי ישראל שלא שייך לתת להם שום הכשר, ובפרט שכידוע השבועונים והחינמונים, מפרסמים את לימודי האקדמיה, שנאסרו על ידי גדולי ישראל, ואף אקדמיה שנקראת “חרדית” אסורה וכפי שהגדיר זאת בעל האילת השחר זצ”ל שהוא “כחזיר עם שטרימל”.

וזה לשון קדשם: “כל השבועונים והחינמונים כולל עיתון ‘משפחה’, מסלפים ומטשטשים את השקפת תורתנו הקדושה שקיבלנו מרבותינו וחלילה להכניס עיתונים מסוג זה לבית, או לסייע בידם בכל אופן שהוא, ופשוט שעל סוג עיתונים כאילו לא שייך לתת שום הכשר כלל. וק”ו הדברים לענין רדיו מכל סוג וכל אתרי האינטרנט, שכולם מסיתים ומשחיתים את הנפש, ואבות הטומאה והנזיקין הם”.

על החתום: נסים קרליץ, חיים קניבסקי, יוסף שלו’ אלישיב

מרן בעל האילת השחר זצ”ל: השבועונים מכניסים דעות כוזבות וקרירות ומי שמכניסם הביתה מרעיל את ילדיו ופוגע בחינוכם.

ביקשנו מגורמים המעורים בפרטים להסביר לנו את הלך הרוח בבתי גדולי ישראל, המאשרים פרסומים “ומיקומם”, אך נתקלנו בחומה בצורה. “יש לי קשר טוב בשני הבתים”, אמר לנו היום גורם בכיר במדיה, “אני לא רוצה לשרוף את עצמי לא פה ולא שם”.

לאחר שיחות עם לא מעט אנשים, אפשר יהיה לסכם את הסאגה הנוכחית במספר שורות.

יש מי שחושב שעיתון ‘משפחה’ הגיע סופסוף אל המנוחה ואל הנחלה ברמת הלגיטימציה הליטאית, כאשר אחד משלושת הרבנים המנהיגים את המגזר הליטאי, מאשר לשתף עמו פעולה. הרב אברהם רובינשטיין התראיין לכתבת השער המפורסמת לפני שבועיים, קופת העיר מפרסמת בקשה חריגה ונדירה של מרן רבנו שה”ת שליט”א, והמערכת ברחוב ז’בוטינסקי מנסה לעכל את הבשורה ולחשב מסלול מחדש.

אחרים נוטים לחשוב בכיוון קונספירטיבי ומדברים על יצירת משבר מכוון, שיטת ניהול מוניטין המקובלת על מומחים רבים בתעשיית התקשורת. ייתכן, הם אומרים, שהפשקוויל הופץ במכוון על ידי גורמים במערכת העיתון שכביכול נפגע מהפרסום, במטרה לחזק ולמסד ולקעקע את הלגיטימציה שניתנה לו על ידי באי ביתו של מרן רבנו שה”ת שליט”א.

בתווך, גורמים אחרים מפנים אצבע מאשימה למאבקים בתוך בני ברק. מה הקשר? “במגזר שלנו הכול קשור, הרבה יותר ממה שאתם חושבים”, הם אומרים, וממלאים פיהם מים.

בין כך או כך, כשאח נלחם נגד אח, כתב פעם חיים ולדר, המנצח תמיד מפסיד. רק נרגעה מעט המלחמה נגד הפלג הירושלמי, וכבר נפתחה חזית נוספת וקרבות איתנים מתנהלים מתחת לפני השטח בסמטאות בני ברק. העסקנים ממשיכים להבעיר אש במחנה, לעשות מעשה זמרי, ולבקש שכר.

חברים, עמיתים, עסקנים: הפסיקו עם הפשקווילים, לפני שיהיה מאוחר.

נ.ב. אם אתה כותב טוב ומחפש עבודה, במקום לכתוב פשקווילים לחץ על מודעות הדרושים כאן בצד, או למטה, ותתחיל לעבוד. בהצלחה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן