גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
חבל שהמאבק על השבת, אינו מלווה במערכת הסברה מקיפה. פעולות של יחידים אינן תחליף לקמפיין שיזים אחת ולתמיד את השקר על “כפייה דתית”
ITZCHAK ROT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חבל שהמאבק על השבת, אינו מלווה במערכת הסברה מקיפה. לא די במאמרים משכנעים בעיתונות החרדית. בוודאי שנאומים בכנסת – שאיש כמעט אינו שומע אותם – אינם משכנעים איש. היה צריך ללוות את החקיקה, בקמפיין הסברתי רחב היקף, שישלב בין ערך השבת לעם היהודי, וגם – מה לעשות כצורך השעה – הפגיעה הקשה שפוגע המצב הנוכחי, ביהודים המבקשים לנוח ביום השבת ולהיות בחיק משפחתם.

“מאויבי תחכמני”. צריך היה ללמוד מכל הגופים האנטי-ישראלים, כיצד מנהלים מערכת הסברה יעילה, כמו הקמפיין המוצלח נגד גירוש מבקשי העבודה. יש רבים המשוכנעים כי אכן מדינת ישראל גוזרת על המסתננים הללו גזר דין מוות, כאשר היא שולחת אותם לרואנדה או לאוגנדה, גם אם בתי המשפט – שערך זכויות האדם הוא ראשון במעלה אצלם – קבעו שאין כל יסוד לטענות הללו. אבל כאשר מחתימים טייסים, פרופסורים, רופאים או סופרים נגד הגירוש, זוכים לתהודה ואהדה.

האם לא ניתן לארגן בקרב הציבור הכללי עצומות מעין אלו, בעד סגירת בתי-עסק ומרכזי קניות בשבת? האם לא יימצאו בעלי תואר אקדמי, רופאים, סופרים ודומיהם, שיחתמו על עצומה נגד כפיית עבודה בשבת על יהודים המבקשים יום מנוחה? דומה כי התחום ההסברתי שיעילותו מוכחת, הוא מחוץ לתחום במאבק על שמירת השבת.

יש יחידים הפועלים בקרב מעצבי דעת-קהל, כדי להראות להם את יופיה של היהדות בתחומים שונים, ולקרב אותם קצת להבנת הציבור החרדי, אבל פעולות של יחידים אינן תחליף לקמפיין הסברתי, שיזים אחת ולתמיד את השקר על “כפייה דתית”.

פורסם ביתד נאמן כ”א בשבט תשע”ח

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן