כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
בעקבות הטור של יוסי הר זהב בפאשקעוויל, ביקשנו לראיין את מוביל מהפכת הענווה בטוויטר – ישראל כהן
MALKIELI (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעקבות הטור של יוסי הר זהב (בחן את עצמך: האם אתה כאחד האדם?), ביקשנו לראיין את מוביל מהפכת הענווה בטוויטר – העיתונאי הבכיר והצייצן שקובע סדר יום בטוויטר – ישראל כהן.

שלום ישראל, תודה שהסכמת להתראיין אלינו כאחד האדם. האם נכון לומר שאתה התחלת את הטרנד החינני הזה בטוויטר – “כאחד האדם”?

“תראה, כאחד האדם זה לא ביטוי שאני המצאתי. אבל את הגל הנוכחי הזה אומרים שאני התחלתי. פרסמתי תמונה תחת הכותרת ‘כאחד האדם’ והגולשים עשו צחוק והתחילו לחקות את זה, זה נהיה טרנד”.

איך הכל התחיל?

“התמונה הראשונה שפרסמתי הייתה של איש העסקים שולם פישר. יהודי מווינה שלח לי תמונה של פישר עומד בביקורת דרכונים בשדה התעופה המקומי. שאלתי את עצמי, מה כבר אפשר לעשות עם זה? אז אמרתי, בסדר, יפה, הוא עומד כמו כולם בתור. כתבתי ‘כאחד האדם’ והגולשים עשו מזה צחוק”.

ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 1

ואתה זרמת עם זה, ממש כאחד האדם…

“ממש כך. למחרת פרסמתי תמונה של חבר הכנסת מלכיאלי כשהוא מתדלק את רכבו כאחד האדם. גם הפעם הגולשים עשו צחוק, וזה תפס, אנשים התחילו לפרסם תמונות תחת הכותרת ‘כאחד האדם’. אפילו היה ח”כ במליאה שאמר שהוא ראה שמפרסמים תמונה של חבר כנסת שמתדלק לבד”.

ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 2

תוכל לנבא מה יהיה הטרנד הבא? אתה מתכנן לנו ביטוי חדש?

“לא יודע להגיד לך, זה לא שהתכוונתי לזה”.

אתה חושב שהטרנד הזה תורם משהו לשיח?

“בהחלט. יש פה משהו יפה. אנשים יכולים לצחוק, אבל במקרים מסוימים ההאשטג הזה כן מלמד על פשטות, במיוחד היום שכל עסקן בדרג ג’ נוסע עם נהג וג’יפ, ופה יכול להיות אדמו”רים, פוליטיקאים, אנשי עסקים, שמתועדים כשהם מתנהגים בפשטות ובטבעיות, כאחד האדם”.

לסיום, אשמח אם תבחר כמה תמונות בולטות מתוך הטרנד הזה לטובת הציבור.

ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 3  ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 4 ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 5 ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 6 ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 7 ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 8  ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 9 ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 10 ישראל כהן מתראיין "כאחד האדם" 11

בחן את עצמך: האם אתה כאחד האדם?

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן