כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
תזוזות בענף: שלמה היימן, מנכ”ל פרסום VIP, מספר על הוויתור שעשו לטובת תקציב הפרסום של אסף הרופא. כל הפרטים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר חודשיים של משא ומתן מורט עצבים, מנהלי משרד הפרסום VIP הודיעו להנהלת ‘הדסה’ כי לאחר שלוש שנות פעילות מוצלחות, הם מסיימים את ההתקשרות ועוברים לטפל בתקציב הפרסום של ‘אסף הרופא’ למגזר החרדי והדתי.

שלמה היימן, מנכ”ל פרסום VIP, סיפר לפאשקעוויל: “לאחר שהבנו שלא נוכל לטפל בשני התקציבים במקביל, מחשש לניגוד עניינים, הודענו להדסה על סיום ההתקשרות ומיד לאחר מכן חתמנו חוזה עם אסף הרופא”.

למה בחרתם לעזוב לקוח פעיל לטובת מתחרה?

“לא מדובר בתחרות ישירה”, מסביר היימן, “הדסה פונים לקהל ירושלמי יותר ואסף הרופא לתושבי המרכז. האמת היא שהייתה התלבטות קשה אבל לאחר שהצלחנו עם הדסה ורשמנו גידול של כ-40% אחוז ביולדות מהמגזר החרדי, הרגשנו שאנחנו בשלים להתחיל אתגר חדש”.

מתי האתגר הזה מתחיל?

“הפעילות עם אסף הרופא תחל ממש בקרוב. אנחנו מתכננים לפנות לתושבי ותושבות אזור המרכז: בני ברק, אלעד, מודיעין עילית וכו’ ולהנגיש את אסף הרופא למגזר החרדי. אנחנו מתכננים שם שינויים במערכת הכשרות ועוד הפתעות והתאמות מיוחדות למגזר החרדי”.

שלום ונגר, הבעלים של פרסום VIP, מסכם: “בתחילת דרכנו החדשה עם ‘אסף הרופא’, אנחנו מודים להנהלת ‘הדסה’ על שלוש שנים של עבודה יד ביד ושיתוף פעולה פורה ומספק, יחד צלחנו את כל המשברים והאתגרים בהצלחה רבה, כמסורת VIP. נמשיך ללוות את הנהלת ‘הדסה’ עד למציאת מחליף ראוי והולם לדרישות המקצועיות הגבוהות ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך”.

מי שמוביל את התקשורת השיווקית של הדסה ומנחה את הקו המיתוגי והפרסומי כבר שלוש שנים – הן למגזר הכללי והן למגזרים – הוא אייל גור. לפני כשנה הצטרף קובי סלע על מנת ללוות את הדסה מול התקשורת הסרוגה ופעילות שטח בעומק הדתי לאומי.

בימים אלו צוות הפרסום של ‘הדסה’ בוחן משרדי פרסום חלופיים שיספקו מענה מקצועי מול המגזר החרדי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן