מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כמה מילים על הפרסומות של סודה סטרים, יוגטה, שמחונים, פאוזה איטליאנו וקפה תמרה
YOGUETA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חג הפורים כבר ממש כאן ועולם הפרסום שיכור מפוליטיקלי קורקט: בראשי מודעות הפרסום של היקבים השונים רשום באותיות קידוש לבנה “חייב איניש לבסומי בפוריא” ובתחתיותיהן “אזהרה: מכיל אלכוהול, מומלץ להימנע משתייה מופרזת”.

בין מכבי שדואגת לכך שבנינו לא יעשנו לבין חברת מוצרי הטיפול בטחורים הממליצה על שילובם במשלוחי המנות, אפשר למצוא ב’משפחה’ של השבוע גם הרבה קריאייטיב טוב. בואו נראה:

1. נכנס מים יצא סודה

לא האמנתי אף פעם שאתלהב ממודעה שעליה מתנוסס משחק מילים, אבל הפרסום הנחמד הזה (של דמיון) עם המיתוג התכול והנקי, מצא חן בעיני. לצערי היה קשה מדי להתאפק מההצעה לשלב את המוצר במשלוח המנות, אבל לפחות היא מוקמה בשולי המודעה, ולא בכותרת צעקנית נוסח ‘שווה לשלוח את הילד לשכנים עם משלוח מנות (במשקל 450 ק”ג) אם במרכז המארז (המתפקע) יש סודה-סטרים’.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #3 1

2. יש משלוח מנות ויש… משלוח שמחות

הכותרת הלא-מושכת הזו הייתה דוחה אותי אם לא העיצוב הססגוני הזה שבו מונחים זה לצד זה עוגיות אלפחורס, סוכריות וספרי תהילים (נשמע כמו התחלה של בדיחה) בשלל גוני פסטל. אני לא יודע אם “שמחונים” היא הראשונה שהפכה את ספרי הקודש למוצרים אופנתיים (שזה קונספט לא רע), אבל סידור תפילה אשכנז בצבע ירוק-בקבוק הנסגר בעזרת רוכסן הוא מבחינתי בהחלט סוג של תחפושת שנשמר לכל השנה.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #3 2

3. רק העטיפות נשארו…

מוצר אחרון למשלוח מנות. בניגוד לשאר המוצרים, שצולמו בסטודיו מקצועי בזוית מוקפדת, כאן זרוקות בנונשלנטיות מודגשת עטיפות ריקות של סוכריות טופי (מישהו שם חגג רגע לפני צילום התמונה הזו…). בפרסום זה לסוכריות ‘יוגטה’ של קישורים 360, המסר אינו משתמע לשתי פנים. הוא אפילו לא מדבר על חווית המוצר עצמו אלא על המהירות בה הוא נזלל, שזה משאיר אותנו גם עם סקרנות על מראהו של המוצר וכמובן על טעמו.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #3 3

4. מכניסים השראה לבית

אחת המודעות המושלמות שראיתי בזמן האחרון (ולצערי אין עליה קרדיט). העיצוב המרהיב שלה מביא לאפי את ניחוחות העור, ואם היה חסר את ההשלמה לגוני החום שבתמונות, יש כאן גם כינור. הטקסטים מחולקים בצורה חינני ופרקטית מאד, ומה שנשאר לי לומר לדגם Gloria זה שלישון על הספה כבר לא נראה כזה עונש.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #3 4

5. חורף חם בתמרה

סופר פארם מוכרת גם פסקזמן, ובתי קפה הם כבר מזמן מסעדות לכל דבר. עם תפריטי דגים, פסטות וקינוחים מושחתים, קפה הוא כבר כמעט לא משמעותי ברפרטואר. אבל אם כבר, אני תמיד מעדיף ללכת על הצד הקלאסי. במודעה זו (של SharonShrem) לא תראו ופל בלגי עם כדורי גלידה; כן תראו צנימים, תבשיל שנראה כמו הכלאה של מרק דלעת וחביתה לפני בישול, עלים כלשהם ועל השולחן מפוזרים ברישול טבעי גרגרי מלח וכמה עבמי”ם נוספים.להשלמת תחושת החגיגה הביתית הזו ניתן לשים לב לפונט המינימליסטי, הלוגו המיושן והטקסט הלא-מתנשא. מיד אחרי כל הג’אנק פוד של פורים, אולי נזמין מקום.

ביקורת פרסומות // יוחנן בלייך (לא פרסומאי) #3 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן