מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
צביקה לינצר רכש את המקומון “בעוצמה” ממשפחת וינגוט ובכך מרחיב את תפיסתו בעולם המקומונים ברחבי הארץ
LINZER
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בחודש האחרון רכשה חברת ‘גל ביתר’, בבעלות צביקה לינצר, את מגזין הצרכנות הבני ברקי ‘בעוצמה’, מידיה של משפחת וינגוט. לינצר לא חשב פעמיים ושינה את שמו של המגזין, שמופיע כעת תחת המותג הירושלמי המפורסם ‘לעניין’, ובכך צירף אותו לרשת המקומונים המצליחה שמרחיבה את תחומי הפצתה בעולם הפרסום.

צביקה לינצר רכש את "בעוצמה" ושינה את שמו: "לעניין בני ברק" 1

בשוק הפרסום החרדי מביעים עניין ברכישה זו, בשל שליטתו של לינצר בשוק המקומונים בארץ, שליטה שהופכת את איל העיתונות המסתורי למעצמת מדיה, כאשר בבעלותו חמישה עלוני פרסום, המכילים ביחד כ-600 עמודי פרסום, המופצים מידי שבוע בכ-120,000 תיבות דואר בערים החרדיות, ירושלים, בני ברק, בית שמש וביתר עילית.

גורמים בענף הפרסום מציינים כי רכישה זו תוביל לתחרות קשה בעיר בני ברק, כיוון שמדובר שבאדם בעל יכולות מצוינות, שמכיר אלפי עסקים בעיר, שכבר כעת רוכשים לו הערכה רבה.

שוחחנו עם לינצר והוא נשמע בטוח בעצמו. “גל ביתר, שרכשה את עיתון בעוצמה הינה המו”ל הגדול ביותר בציבור החרדי של עלוני פרסום”, קובע לינצר, “אנחנו מוציאים לאור את לעניין ירושלים, מידע לכל בבית שמש, שבוע טוב ואמצע השבוע בביתר, והכי טבעי ומתבקש שניכנס גם לעיר המרכזית של הציבור שלנו – בני ברק”.

צביקה לינצר רכש את "בעוצמה" ושינה את שמו: "לעניין בני ברק" 2

לדברי לינצר, “לכל מקום יש את הייחודיות שלו, מכיון ש-90% מהמודעות הינן קהילתיות ומקומיות, מה שמקשר את ציבור הקוראים עם המקומון. אנחנו מקווים בסייעתא דשמיא להצליח ולתת שירות מקסימלי ללקוחות שלנו, ובוודאי שיש לנו מה להציע ללקוחות שיש להם סניפים בערים נוספות ע”י גרפיקה ברמה גבוהה ודילים משתלמים במיוחד”.

כששאלנו את לינצר האם יש לו כוונה להתפתח גם לשוק העיתונות הרגילה, המשלבת בין פרסום ותוכן – הוא נשמע חד משמעי: “המקצוע שלי הוא פרסום ועלוני פרסום, שבהם אני הוותיק ביותר בארץ, וזו המומחיות של חברת ‘גל ביתר’ שהוקמה לפני 25 שנה. לא התעסקתי מעולם בתחום החדשות והתוכן. אני לא מעוניין להיכנס לתחום, בין היתר משיקולים אידאולוגיים. אני מקווה תמיד להישאר בתחום הפרסום והעלונים, ולהתפתח בכיוון הזה בעז”ה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. מזל טוב!!
    איזה כייף לשמוע! כירושלמית וותיקה שהעתיקה את מקום מגוריה לעיר התורה והחסידות שמחה שוב לפגוש במגזין מבית גל ביתר כקוראת (ומפרסמת לשעבר) נאמנה של לעינין ירושלים

    אגב
    גילוי נאות לפני הרבה מאד שנים טרם תקופת ה20 מקומונים חינמים בתיבת הדואר מידי יום היה רק עיתון אחד בירושלים שקיים עד היום ואהוב עליי ביותר
    לוח קיר שמו באזור שכונת רמות
    אז ראשון אתה לא
    אולי מקום שני?
    (גם זה כבוד) אך חשוב לדייק

    יתד והמודיע הראשונים
    אח”כ לוח קיר
    הרבה הצלחה צבי
    מחכים לך בבני ברק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן