כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
נתי גמליאל, מנהל השיווק של קניון רמות, מספר על ההצלחה המסחררת של המבצע המיוחד לקוראי ‘מרכז העניינים’, וחושף אלו חנויות צפויות להגיע לקניון אחרי החגים
RAMOT (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ביום שלישי שעבר נערך הפנינג ענק בקניון רמות בירושלים, בשיתוף ‘מרכז העניינים’, במסגרתו הגיעו אלפי קוראי העיתון עם קופונים אטרקטיביים למימוש בחנויות הקניון. המבצע הוכתר בהצלחה גדולה לאחר שאלפי אנשים הגיעו מכל קצוות העיר ואף מגלילותיה על מנת לממש את ההטבות ולהשתתף בהגרלה הגדולה שנערכה בסוף היום.

שמשי שפירא, מנהל אזור ירושלים של ‘מרכז העניינים’, סיפר ל’פאשקעוויל’ על הצלחת המבצע: “אלפי אנשים הגיעו עם הקטלוג שלנו, גם מהשכונות המרוחקות ואפילו מהערים הסמוכות – ביתר עילית, בית שמש, טלזסטון – ומימשו את הקופונים במגוון החנויות. המטרה שלנו הייתה להציג את מגוון החנויות שיש בקניון, לכל המשפחה. בסוף היריד הגרלנו עשרות פרסים יקרי ערך לכל מי שרכש בחנויות הקניון במהלך היריד. אפשר לומר שזה היה מבצע מדהים שהוכתר בהצלחה מסחררת”.

נתי גמליאל, מנהל השיווק של הקניון, הופתע מכמות האנשים שהגיעו לממש את הקופונים. “מדובר ביוזמה מצוינת של ‘מרכז העניינים’ ששמחנו לקחת בה חלק ולפרוס עליה חסות. בעלי החנויות לקחו על עצמם להשתתף במימון ההטבות המיוחדות וזכו לעלייה משמעותית בפדיון היומי. גם בעלי עסקים שלא השתתפו במבצע ולא הציגו הנחות לבאי היריד, דיווחו לנו על עלייה בפדיונות”.

עוד מוסיף גמליאל: “מדובר בצעד נוסף מתוך מהלך שיווקי רחב היקף שהקניון מוביל בימים אלו לקראת פתיחת הקומה השלישית בחודשים הקרובים. כבר אחרי החגים נתחיל לאכלס את הקומה השלישית עם מיטב המותגים בתחום האופנה והמזון, ובין היתר באי הקניון יוכלו למצוא סניפים של פיצה האט מהדרין, סושי מהדרין, וופל בר בכשרות של הרב רובין ועוד מגוון חנויות מבין רשתות האופנה הארציות כמו מנגו, תמנון, גולף, פוט לוקר ועוד, בנוסף לחנויות מצליחות במגזר החרדי”.

נתי גמליאל חושף אלו חנויות צפויות להגיע לקניון רמות אחרי החגים 1

נתי גמליאל חושף אלו חנויות צפויות להגיע לקניון רמות אחרי החגים 2

פורסם לראשונה במדור ‘מדיה’ של ‘מרכז העניינים’

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן